HS: Aleksandra huomasi nelikymppisenä ettei olekaan hetero
"ALEKSANDRA on niin kutsuttu myöhäisherännyt. Sanalla viitataan pitkissäkin heterosuhteissa eläneisiin ihmisiin, jotka havaitsevat vasta nuoruusiän jälkeen, esimerkiksi kolme-nelikymppisenä, etteivät olekaan heteroita.
Monet heistä ovat menneet tätä ennen naimisiin, hankkineet lapsia, omakotitalon ja koiran tehneet kuten monet suomalaiset tekevät"
Onko täällä muita joille käynyt näin?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä muodin mukana menevät heterot ärsyttävät oikeasti seksuaalivähemmistöön kuuluvia. Helppohan se nykyaikana on vaan julistaa ettei ole hetero. Eri asia se oli meillä oikeilla ei-heteroilla silloin 80- ja 90-luvuilla...
Tajuatko yhtään kuinka typerältä kuulostat?
Onko oikea lesbo vain sellainen joka huomaa lesboutensa viimeistään peruskouluiässä? Kelpuutatko jos tunnistaa seksuaalisuutensa 20-vuotiaana? Mutta 30-40-vuotiaana heräävät onkin varmasti feikkejä?No kyllä. Oikea homo tai lesbo on aina - myös nuorena - homo tai lesbo. Nämä myöhäisherännäiset ovat korkeintaan bi-curious ja haluavat nyt päästä ratsastamaan seksuaalivähemmistöjen siivellä. Ärsyttäviä.
Ihan samalla tavalla oikeat transihmiset kokevat jo pikkulapsena olevansa eri sukupuolta eikä vasta aikuisena!Onko nyt siis niin ettet hyväksy biseksuaaleja seksuaalivähemmistöön?
Monellehan sukupuolella ei ole väliä vaan henkilöllä. Itse rakastuin nuorena mieheen, myöhemmin, liki keski-ikäisenä, naiseen. Olen siis ollut todennäköisesti aina bi mutta muille varmaan näyttäydyin heterona koska olin niin pitkään teinistä alkaen miehen kanssa suhteessa.Silloin pitää puhua reilusti biseksuaalisuudesta. Yksi ilmiö on itseään homoseksuaalina pitävät, jotka kuitenkin duunailevat vastakkaista sukupuolta olevien transien kanssa ja syyllistävät oikeita homoseksuaaleja, joita tyttödikki tai bonusreikä ei kiinnosta.
-eri
Toinen ilmiö on ihmiset jotka keksivät kaikkia tekosyitä syrjiäkseen transsukupuolisia. Sinun ei tarvitse tykätä transsukupuolisista, etkä sinä päätä toisten seksuaali-identiteettiä.
Seksuaalinen suuntautuminen määräytyy biologisen sukupuolen mukaan. Lesbonaiset ja heteromiehet eivät ole kiinnostuneet peniksistä, eivätkä homomiehet ja heteronaiset ole kiinnostuneita vaginoista. Muiden ihmisten seksuaalisuudet eivät ole transien syrjintää. Kannattaa muistaa suostumuksen ja seksuaalisen itsemääräämisoikeuden käsitteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo yksi lesbo, joka on jotenkin mustasukkainen omasta lesboudestaan 😂
"Mä löysin tän ensin, te muut ootte vääriä lesboja"
Vakavasti ottaen, olisi vaan onnellinen kun löysi identiteettinsä varhain. Moni on kipuillut epämääräisesti tunteidensa kanssa, kun ei ole oikein ymmärtänyt tai hyväksynyt omaa seksuaalisuuttaan.
Bi- ja panseksuaalisuus ovat olemassa, eikä niissä ole mitään hävettävää. Jos hän on aidosti nauttinut suhteesta ja seksistä lasten isän/isien kanssa, eikä häntä ole pakotettu, niin hän on biseksuaali.
Siinä taas yksi universumin diktaattori on päättänyt, ettei seksuaalinen suuntautuminen voi muuttua.
Voit sanella muille itse keksimiäsi seksuaalisuuksia aivan vapaasti. Ketään ei kiinnosta.
Hetero/homo/biseksuaalisuus ovat ihan vakiintuneita käsitteitä, joita on turha mennä sotkemaan. Seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu biologiseen sukupuoleen, ei identiteettiin, performanssiin eikä presentaatioon.
Siitä vain sitten ventovieraiden makuuhuoneisiin vahtimaan, että termejä käytetään juuri sinun mielestäsi oikein. Onnea yritykselle!
Ei tarvitse mennä makkareihin, kunhan lakkaatte painostuksen, syyllistämisen ja haukkumisen transfoobikoiksi ja genitaalifetisisteiksi, jos suuntautumisen vastainen seksi transien kanssa ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä muodin mukana menevät heterot ärsyttävät oikeasti seksuaalivähemmistöön kuuluvia. Helppohan se nykyaikana on vaan julistaa ettei ole hetero. Eri asia se oli meillä oikeilla ei-heteroilla silloin 80- ja 90-luvuilla...
Onko oikea lesbo vain sellainen joka huomaa lesboutensa viimeistään peruskouluiässä? Kelpuutatko jos tunnistaa seksuaalisuutensa 20-vuotiaana? Mutta 30-40-vuotiaana heräävät onkin varmasti feikkejä?No kyllä. Oikea homo tai lesbo on aina - myös nuorena - homo tai lesbo. Nämä myöhäisherännäiset ovat korkeintaan bi-curious ja haluavat nyt päästä ratsastamaan seksuaalivähemmistöjen siivellä. Ärsyttäviä.
Ihan samalla tavalla oikeat transihmiset kokevat jo pikkulapsena olevansa eri sukupuolta eikä vasta aikuisena!Onko nyt siis niin ettet hyväksy biseksuaaleja seksuaalivähemmistöön?
Monellehan sukupuolella ei ole väliä vaan henkilöllä. Itse rakastuin nuorena mieheen, myöhemmin, liki keski-ikäisenä, naiseen. Olen siis ollut todennäköisesti aina bi mutta muille varmaan näyttäydyin heterona koska olin niin pitkään teinistä alkaen miehen kanssa suhteessa.Silloin pitää puhua reilusti biseksuaalisuudesta. Yksi ilmiö on itseään homoseksuaalina pitävät, jotka kuitenkin duunailevat vastakkaista sukupuolta olevien transien kanssa ja syyllistävät oikeita homoseksuaaleja, joita tyttödikki tai bonusreikä ei kiinnosta.
-eri
Toinen ilmiö on ihmiset jotka keksivät kaikkia tekosyitä syrjiäkseen transsukupuolisia. Sinun ei tarvitse tykätä transsukupuolisista, etkä sinä päätä toisten seksuaali-identiteettiä.
Seksuaalinen suuntautuminen määräytyy biologisen sukupuolen mukaan. Lesbonaiset ja heteromiehet eivät ole kiinnostuneet peniksistä, eivätkä homomiehet ja heteronaiset ole kiinnostuneita vaginoista. Muiden ihmisten seksuaalisuudet eivät ole transien syrjintää. Kannattaa muistaa suostumuksen ja seksuaalisen itsemääräämisoikeuden käsitteet.
Anteeksi, mistähän nyt puhut?
Lue aloitusviestiin linkitetty juttu ja perusta sitten harhoillesi oma ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo yksi lesbo, joka on jotenkin mustasukkainen omasta lesboudestaan 😂
"Mä löysin tän ensin, te muut ootte vääriä lesboja"
Vakavasti ottaen, olisi vaan onnellinen kun löysi identiteettinsä varhain. Moni on kipuillut epämääräisesti tunteidensa kanssa, kun ei ole oikein ymmärtänyt tai hyväksynyt omaa seksuaalisuuttaan.
Bi- ja panseksuaalisuus ovat olemassa, eikä niissä ole mitään hävettävää. Jos hän on aidosti nauttinut suhteesta ja seksistä lasten isän/isien kanssa, eikä häntä ole pakotettu, niin hän on biseksuaali.
Bi- ja panseksuaalisuus ovat olemassa ja todella ok, ja SEN LISÄKSI ihmisen seksuaalisuus voi myös muuttua.
Get over it.
Tuo on eheytysretoriikkaa. Kerro terkkuja Räsäselle ja muille aitoavioliittolaisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se oivallus, että kun nainen ja äiti haluaa mekon sijaan reisitaskuhousut, niin seksuaalisuus on muuttunut, sillai niinku uudistunut.
Että ihanko oikeasti seksuaalinen identiteetti näkyy edelleen ensisijaisesti siinä, millaiset kulttuurisidonnaiset vaateparret valitsee?
Myös vähän ihmettelin tuota vaatekommenttia. Itse olen aina pitänyt tuosta "mahdollisimman vähän röyhelöitä" vaatetuksesta, mutta en ole ajatellut että tämä mitenkään liittyisi seksuaaliseen suuntautumiseen.
Olen ihan hetero, mutta nuorena seurustelin miehen kanssa, joka ei ollut minulle sopiva ja tunsin etten voinut olla oma itseni. Kyllä siinä eron jälkeen muuttui vaate- ja hiustyyli enemmän omanlaiseksi, joten ymmärrän tuon ihan hyvin.
Kun kokee olevansa oma itsensä, ei tarvitse enää esittää ja sitä tekee helposti tiedostamattaankin kun yrittää miellyttää toista tai ulkopuolisia paineita. Ja toki moni heteronainen pukeutuu miesmäisesti, ja lesbo voi olla tosi naisellinen, että ehkä kyse on enemmän siitä että kokee olevansa oma itsensä tuossakin asiassa kuin että pukeutuminen määrittäisi sen seksuaalisen suuntautumisen.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tämä eheyttäminen homosta heteroksi on yhtä luonnollista. Toimii siis molempiin suuntiin.
Jos penis voi olla naisen sukupuolielin ja vagina miehen, niin homoseksuaalisuutta ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Kas, palstan päivystävä transvihaaja. Mene puhumaan dikki- ja reikäpakkomielteestäsi terapeutille, tämä juttu ei liity sinun keppihevoseesi mitenkään.
Miksi koet vakiintuneet käsitteet, suostumuksen ja seksuaalisen itsemääräämisoikeuden transvihaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tämä eheyttäminen homosta heteroksi on yhtä luonnollista. Toimii siis molempiin suuntiin.
Pakottaminen ja henkinen väkivalta eivät ole sama asia kuin luonnollinen muutos, vaikka kuinka inkuttaisit.
Luonnollinen muutos homosta heteroksi, siitä Jumalakin tykkää. Kerro terkkuja sinne Aito avioliitto -kerholle!
Festareille riitti ennen vessoja kahta eri sukupuolta varten, kohta pitää olla kymmenen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas huomasin 35sena olevani hetero. "Kiva" tässä alkaa hädissään perhettä perustamaan.
35 vuoden ikään mennessä olisit ehtinyt huomata, että perheen perustaminen onnistuu muiltakin kuin heteroilta, ellet olisi trolli.
Perheellä tarkoitin siis lapsiperhettä, jossa on omat lapset. Olisi pitänyt tarkentaa, kun nykyään parisuhde + koirakin lasketaan perheeksi.
Trollittelusi meni siis hukkaan. Parempi onni ensi kerralla.
Oikeastiko luulet, ettei homoilla ja lesboilla ole 2020-luvulla perheitä?
En elä kovin syvällä sateenkaarikuplassa, joten tunnen vain kolme homoparia, jotka ovat lapsiperheen vanhempia kolmi- tai neliapilaperheessä, ja saman verran homomiehiä, joilla on lapsi itsellisen naisen tai naisparin kanssa.
Naispareja, joilla on lapsi, en lähde edes laskemaan. On ennemmin sääntö kuin poikkeus.
Se siitä siis, trolliseni.
Puhuin itsestäni. Siitä mitä minä haluan. Silloin kun olin ns. vähemmistökansalainen niin olin tyytyväinen siihen mitä silloin oli, eli kahden aikuisen lapseton parisuhde. Nyt heterona haluaisin lapsiperheen ja näin 35 vuoden iässä alkaa olla ns. kiire asian kanssa biologisista seikoista johtuen.
Paljoa tämän selvemmin en osaa asiaa esittää.
Olet siis herännyt myöhään siihen tosiasiaan, että haluaisit lapsia. Sellaista se joskus on.
Seksuaalinen suuntautuminen ei liity mitenkään asiaan.
Miksei liity jos ennen ei vastakkainen sukupuoli kiinnostanut ja nykyään kiinnostaa. Johtuu juurikin suuntautumisesta.
Erikoinen palsta tämä kun sen sijaan että kuunneltaisiin mitä toisella on sanottavaa niin jankutetaan jotain omia teorioita.
Seksuaalinen suuntautuminen ei ole itsemäärittelyasia, vaan biologiseen sukupuoleen kohdistuva kiinnostus.
Nyt vaan on muotia olla jokin mitä ei ennen ole ollutkaan olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos penis voi olla naisen sukupuolielin ja vagina miehen, niin homoseksuaalisuutta ei ole olemassa.
Eikä heteroseksuaalisuutta, muruseni.
Jotenkin kummasti ihmiset kuitenkin pystyvät rakastamaan toisiaan tässä maailmassa, jossa on myös transsukupuolisia. Myös transihmiset rakastavat ja saavat rakkautta.
Mutta hei, sinun ei tarvitse! Suostumus koskee kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas huomasin 35sena olevani hetero. "Kiva" tässä alkaa hädissään perhettä perustamaan.
35 vuoden ikään mennessä olisit ehtinyt huomata, että perheen perustaminen onnistuu muiltakin kuin heteroilta, ellet olisi trolli.
Perheellä tarkoitin siis lapsiperhettä, jossa on omat lapset. Olisi pitänyt tarkentaa, kun nykyään parisuhde + koirakin lasketaan perheeksi.
Trollittelusi meni siis hukkaan. Parempi onni ensi kerralla.
Oikeastiko luulet, ettei homoilla ja lesboilla ole 2020-luvulla perheitä?
En elä kovin syvällä sateenkaarikuplassa, joten tunnen vain kolme homoparia, jotka ovat lapsiperheen vanhempia kolmi- tai neliapilaperheessä, ja saman verran homomiehiä, joilla on lapsi itsellisen naisen tai naisparin kanssa.
Naispareja, joilla on lapsi, en lähde edes laskemaan. On ennemmin sääntö kuin poikkeus.
Se siitä siis, trolliseni.
Puhuin itsestäni. Siitä mitä minä haluan. Silloin kun olin ns. vähemmistökansalainen niin olin tyytyväinen siihen mitä silloin oli, eli kahden aikuisen lapseton parisuhde. Nyt heterona haluaisin lapsiperheen ja näin 35 vuoden iässä alkaa olla ns. kiire asian kanssa biologisista seikoista johtuen.
Paljoa tämän selvemmin en osaa asiaa esittää.
Olet siis herännyt myöhään siihen tosiasiaan, että haluaisit lapsia. Sellaista se joskus on.
Seksuaalinen suuntautuminen ei liity mitenkään asiaan.
Miksei liity jos ennen ei vastakkainen sukupuoli kiinnostanut ja nykyään kiinnostaa. Johtuu juurikin suuntautumisesta.
Erikoinen palsta tämä kun sen sijaan että kuunneltaisiin mitä toisella on sanottavaa niin jankutetaan jotain omia teorioita.
Seksuaalinen suuntautuminen ei ole itsemäärittelyasia, vaan biologiseen sukupuoleen kohdistuva kiinnostus.
Sinä yrität nyt tehdä tästä keskustelusta jotain, mitä se ei ole. Vaihda levyä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kummasti ihmiset kuitenkin pystyvät rakastamaan toisiaan tässä maailmassa, jossa on myös transsukupuolisia. Myös transihmiset rakastavat ja saavat rakkautta.
Lopettakaa sitten homoseksuaalien ahdistelu ja käsitteiden vääristely. Jostain syystä heterot ovat saaneet olla rauhassa tyttödikiltä ja bonusreiältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa sitten homoseksuaalien ahdistelu ja käsitteiden vääristely. Jostain syystä heterot ovat saaneet olla rauhassa tyttödikiltä ja bonusreiältä.
Otahan lääkkeesi. Tässä ketjussa puhutaan oman seksuaalisen suuntautumisen löytämisestä myöhään elämässä ja minä olen tavallinen, keski-ikäinen täti aivan tavanomaisilla reiillä.
Ilmiannan transvihaviestisi, syrjintä ei ole freessiä.
Kenenkään ei edelleenkään tarvitse ryhtyä suhteisiin kenenkään toisen kanssa, rakkauselämä perustuu vapaaehtoisuudelle.
Olisko vaan niin että keski-ikäisille naisille ei riitä miehiä niin ajautuvat naisten seuraan? Onhan se säälittävää tietysti. Sitten pokkana selittävät, että naiset jotenkin kiinnostaa.
Kaikki muut kuin heterot näyttävät lihashuoltovasaroilta ilman paristoja
Vierailija kirjoitti:
No itselle on käynyt oikeastaan juuri päinvastoin. Nuorempana kuvittelin hetkellisesti olevani bi, koska se oli muotia, mutta näin vanhemmiten todennut, että olen kyllä aivan pesunkestävä hetero.
Ei kuulosta päinvastaiselta, vaan siltä, että ensin ajattelit olevasi hetero, sitten bi ja sitten taas hetero. Ellei nyt sitten ihan tosissaan ollut niin, että ensimmäinen käsityksesi itsestäsi oli bi. Sellainen lienee hyvin harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ne akat alkaa lesboiksi vanhoina kun on persehedelmät purkissa ja kun ei enää helpolla munaa saa.
Itse en kyllä lesbona huolisi moista jämäpalaa jolla on oikein lapset käyntikorttina vuosikymmenten heteroelämästä. Mutta mistäs niistä tietää mikä kuiva kurttuvittu niitä mahtaa kiihottaa.
Sinähän puhut kauniisti.
Minä olen ikionnellinen kumppanistani, joka minua ennen on ollut pitkässä heterosuhteessa. Ei hirveästi kiinnosta, mitä muut meistä ajattelevat.
N💘N
En ole lesbo mutta toivon oikeasti ettei naisesi särje sydäntäsi juoksemalla miehen syliin kun tulee taas kalun tarve.
Joo kaikkien biseksuaalien on joka sekunnilla saatava sekä píllua että kalua.
Eiku mitä?
Eri
Aika usein lesbo lentää pihalle kuin leppäkeihäs, kun bissen alkaakin tehdä mieli meisseliä ja jälkeläisiä.
Siitä vain sitten ventovieraiden makuuhuoneisiin vahtimaan, että termejä käytetään juuri sinun mielestäsi oikein. Onnea yritykselle!