HS: Aleksandra huomasi nelikymppisenä ettei olekaan hetero
"ALEKSANDRA on niin kutsuttu myöhäisherännyt. Sanalla viitataan pitkissäkin heterosuhteissa eläneisiin ihmisiin, jotka havaitsevat vasta nuoruusiän jälkeen, esimerkiksi kolme-nelikymppisenä, etteivät olekaan heteroita.
Monet heistä ovat menneet tätä ennen naimisiin, hankkineet lapsia, omakotitalon ja koiran tehneet kuten monet suomalaiset tekevät"
Onko täällä muita joille käynyt näin?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihminen tietää jo murrosiässä, että kiihottavatko penikset, vaginat, vaiko molemmat.
Ei kai se nyt niin yksinkertaista ole, että pelkkä sukupuolielin kiihottaa...
Joillekuille näemmä on. Ja sitten suututaan, kun maapallon kaikki muut ihmiset eivät olekaan samanlaisia.
Jos kumppanin genitaaleilla ei ole sinulle merkitystä, niin olet bisse tai panseksuaali. Onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
incel kirjoitti:
Argh! Harva lepso on satarosenttinen leSSbo. Minua on yritetty kaksi kertaa polyamoria suhteeseen. Olen liian rauhallinen luonne kahden naisen pyöritykseen. Yhdessäkin on melkein yksi liikaa.
Nimimerkistäsi päätellen ei ole yritetty.
No olenkin ihmetellyt miksei useampi ole tarttunut tuohon uistimeen. Miksi nyt? Vastatäåky? Vastarannan räkäkiiski oli aikoinaan ensimäinen kokeilu. Vasarapää toinen jne...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä jokaisen lesboksi pamahtaneen pitää tulla julkisuuteen siitä kertomaan. Tuntuu vaan , ettei juttu ole aito.
No kyllä meikäkin tekee kaikennäköistä kokeiluluontoisesti.
Minä elin siinä uskossa, että olen umpilesbo, aina 35 ikävuoteen asti. Sitten menin ja rakastuin mieheen.
Näinkin voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
incel alias Neanderthalensis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä jokaisen lesboksi pamahtaneen pitää tulla julkisuuteen siitä kertomaan. Tuntuu vaan , ettei juttu ole aito.
Sua ei siis haittaisi mennä treffeille naisen ilmoittauneen kanssa, joka paljastuu myöhemmin kullikaisaksi ja että treffien aikana tapahtuu ns. Crying Gamet?
Leffa oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tämä eheyttäminen homosta heteroksi on yhtä luonnollista. Toimii siis molempiin suuntiin.
Pakottaminen ja henkinen väkivalta eivät ole sama asia kuin luonnollinen muutos, vaikka kuinka inkuttaisit.
Luonnollinen muutos homosta heteroksi, siitä Jumalakin tykkää. Kerro terkkuja sinne Aito avioliitto -kerholle!
Miksei mieli voisi muuttua tuohonkin suuntaan yhtä lailla?
Vai onko homous vähän sama kuin islam, että kaikki ollan loppujen lopuksi homoja mutta useimmat eivät vain (vielä )tiedä sitä :D
Näinkö siellä teidä opintokerhoissanne opetetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei siis haittaisi mennä treffeille naisen ilmoittauneen kanssa, joka paljastuu myöhemmin kullikaisaksi ja että treffien aikana tapahtuu ns. Crying Gamet?
Leffa oli hyvä.
Kuinka monen Nessun leffa oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei siis haittaisi mennä treffeille naisen ilmoittauneen kanssa, joka paljastuu myöhemmin [halventava nimitys] ja että treffien aikana tapahtuu ns. Crying Gamet?
Mitä ihan aikuisten oikeasti se sinua liikuttaa, lähtisikö joku anonyymipalstan vitsinimimerkki transtaustaisen ihmisen kanssa treffeille?
Eikö sinusta saisi? Vaikka kävisi vain kahvilla? Entä jos ihastuu? Pamputtaako sukupuolipoliisi?
Ei, kun kaikki on oikeasti transseja mutta vain promille ihmisistä on toistaiseksi valaistunut..
Kuinka monen Nessun leffa oli?
No klassikkojen klassikkohan se on, Crying Game.
Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Minä elin siinä uskossa, että olen umpilesbo, aina 35 ikävuoteen asti. Sitten menin ja rakastuin mieheen.
Näinkin voi käydä.
Hallelujaa! Jälleen yksi sielu pelastettu! t. Transaktivistit ja muu Aito avioliitto -väki.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viiskymppinen ja tajunnut että katselen naapurin lammasta "sillä silmällä"
Varo vaan, huomenna saatat tuntea itsesi jo pässiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei siis haittaisi mennä treffeille naisen ilmoittauneen kanssa, joka paljastuu myöhemmin [halventava nimitys] ja että treffien aikana tapahtuu ns. Crying Gamet?
Mitä ihan aikuisten oikeasti se sinua liikuttaa, lähtisikö joku anonyymipalstan vitsinimimerkki transtaustaisen ihmisen kanssa treffeille?
Eikö sinusta saisi? Vaikka kävisi vain kahvilla? Entä jos ihastuu? Pamputtaako sukupuolipoliisi?
Muistetaan se suostumus ja seksuaalinen itsemäärittelyoikeus. Tuossa oli kyse tapauksesta, jossa trans jättää kertomatta transiudestaan. UK:ssa ilmiö tunnetaan lakitermillä rape by deception. Suostumusta ei voi antaa, jos kaikkia suostumukseen vaikuttavia tekijöitä ei tuoda ilmi. Ja biologinen sukupuoli on suostumukseen vaikuttava tekijä. Liha-annoskaan ei ole oikeasti vegaaninen, vaikka et huomaisi lihasuikaleita.
Jos transius on tiedossa etukäteen päätöstä tehdessä, niin ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pamputusfantasia sulla oikein on? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle esitteli itsensä aikanaan eräs nainen lesbona ja sitten kertoi että on poly ja panee myös miesten kanssa. Sittemmin en oo ottanut ihmisten määritelmiä seksuaalisuuksistaan kovin tosissaan.
Minulle taas eräs helsinkiläinen nainen kertoi kuuluvansa seksuaalivähemmistöön (ylpeänä kertoi). Kysyin asiasta hieman kierrellen niin hänellä oli poikaystävä eikä mitään lesbokokemuksia. Ajattelin että onpa mielenkiintoista, olikohan se vain helsinkiläisen mielestä tavoiteltavaa niin sanoi tuolla tavalla (meillä täällä korvessa ei ole mitään väliä tai seksuaalinen suuntautuminen ei tuo lisäarvoa ihmiselle).
Nykyään heterot ovat queerejä. Jos mies on suhteessa epä-binäärisen tai biseksuaalisen naisen kanssa, niin heillä on queer-suhde. Jos se epä-binäärinen nainen kanavoi enemmän maskuliinista energiaa, niin heterosuhde muuttuu homosuhteeksi. Nyt Pride-karkeloissakin on nykyään enemmän transeja, heteroqueerejä, heteropolyamoraalisia, heterokinkyjä, heteroturreja ja heteroaseksuaaleja kuin oikeita seksuaalivähemmistöjen edustajia.
En ymmärtänyt tekstistä yhtään mitään. Onneksi olen jo mieheni haudannut ja saan nykyään elää yksin sekä omassa rauhassa. Jos jotain katselen sillä silmällä niin pihan lintuja ja oravia. Uutta kumppania en ota enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tämä eheyttäminen homosta heteroksi on yhtä luonnollista. Toimii siis molempiin suuntiin.
Pakottaminen ja henkinen väkivalta eivät ole sama asia kuin luonnollinen muutos, vaikka kuinka inkuttaisit.
Luonnollinen muutos homosta heteroksi, siitä Jumalakin tykkää. Kerro terkkuja sinne Aito avioliitto -kerholle!
Miksei mieli voisi muuttua tuohonkin suuntaan yhtä lailla?
Vai onko homous vähän sama kuin islam, että kaikki ollan loppujen lopuksi homoja mutta useimmat eivät vain (vielä )tiedä sitä :D
Näinkö siellä teidä opintokerhoissanne opetetaan?
Kukaan ei muutu mihinkään. Heterosta ei tule homoa eikä homosta heteroa. Kaapissa ollut homo on aina ollut homo. Silloin kun homous on ollut laitonta, niin homot ovat olleet kulissiliitoissa heteroiden kanssa, mikä ei ole ollut onnellinen ratkaisu kenenkään kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lesbo haluaa asua omakotitalossa ja omistaa koiran? Mitä pitäisi ajatella heterosta, joka ei halua hametta, lapsia eikä koiraa? Mitä tekemistä näillä asioilla on toistensa kanssa?
Älytöntä tosiaan toimittajalta esittää että heteroseksuaalisuus on jotain konservatiivista ja materialistista.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihminen tietää jo murrosiässä, että kiihottavatko penikset, vaginat, vaiko molemmat.
Minua kiihotti (biologinen) sukupuoli ja se on ihan hemmetisti muutakin kuin sukuelin. Moni voi olla niin estoinen ettei edes mieti vielä seksiä, mutta on silti ihastunut joihinkin mielisukupuolensa edustajiin.
Aika kylmäävää, jos nykyään on ihan normia puhua sukuelinmieltymyksistä. Eipä ihme että yksinäisyys ja ahdistus ja masennus räjähtävät käsiin, kun ihmisiä ei saa nähdä kokonaisina persoonina kaikkine sävyineen.
Itse olen viiskymppinen ja tajunnut että katselen naapurin lammasta "sillä silmällä"