HS: Aleksandra huomasi nelikymppisenä ettei olekaan hetero
"ALEKSANDRA on niin kutsuttu myöhäisherännyt. Sanalla viitataan pitkissäkin heterosuhteissa eläneisiin ihmisiin, jotka havaitsevat vasta nuoruusiän jälkeen, esimerkiksi kolme-nelikymppisenä, etteivät olekaan heteroita.
Monet heistä ovat menneet tätä ennen naimisiin, hankkineet lapsia, omakotitalon ja koiran tehneet kuten monet suomalaiset tekevät"
Onko täällä muita joille käynyt näin?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä nyt joku samantapainen ilmiö, kuin että ylipainoiset naiset ei huomaa olevansa raskaana.
Oletpa tosi hauska. Mutta olen kyllä joskus miettinyt, että ei se ihme ole, että nainen ei huomaa olevansa lesbo, kun heteroseksissä naiset muutenkin nauttivat niin vähän.
Tutkitusti vähiten orgasmeja saavat heterosuhteessa olevat naiset. Sinkuillakin menee tässä suhteessa paremmin.
Aahh noniin, miesten syy. Kyllä on monipuolisia keskusteluja vauvapalstalla.
Missä sanoin, että on miesten syy? Tutkimus on tutkimus, eikä se kerro syitä.
Jos et itse löydä muita mahdollisia selityksiä, se kertoo vain itsestäsi.
Sama
Katto peliin, näki ylipainoisen naisen siilitukalla ja tajusi, ai jaa, enhän mä olekaan normaali, no hömöily here i come!
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä nyt joku samantapainen ilmiö, kuin että ylipainoiset naiset ei huomaa olevansa raskaana.
Ei ole. Moni aloittaa seurustelun hyvin nuorena ja jossain vaiheessa tulee ero. Ero voi olla ranka prosessi jossa oma identiteetti rakennetaan uudelleen ja samalla oma seksuaalisuus tarkentuu. Nyt on omasta mielestäni mennyt artikkelin naiselta hieman överiksi ja hän on ylimääritellytitsensä vaatteista lähtien.
Pikaisesti pitäisi naista binä joka sai tarpeeksi miehestä. Mutta itselleni on ihan sama onko hän lesbo vai bi. En halua luokitella ihmisiä halujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa tosi hauska. Mutta olen kyllä joskus miettinyt, että ei se ihme ole, että nainen ei huomaa olevansa lesbo, kun heteroseksissä naiset muutenkin nauttivat niin vähän.
Tutkitusti vähiten orgasmeja saavat heterosuhteessa olevat naiset. Sinkuillakin menee tässä suhteessa paremmin.
Tässä lienee totuuden siemen. En ole ikinä saanut orgasmia penetroivassa perusheteroseksissä, ei moni muukaan nainen. Sitä tosiaan turtuu ajatukseen että tällaista se sitten kai vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Katto peliin, näki ylipainoisen naisen siilitukalla ja tajusi, ai jaa, enhän mä olekaan normaali, no hömöily here i come!
Ehhehe. Katso tuon jutun kuvat.
Oli omituinen artikkeli.
Olen aina ollut röyhelötön housuihminen, nainen ja erittäin hetero.
Kummastuttaa, kun tuntuu että naisena olemisen rajat muuttuvat koko ajan ahtaammiksi, vaikka ihan päinvastoin luulisi tapahtuvan. Mitä nykypäivän nuorille naisille oikein on tapahtunut, kun heillä pitäisi olla kaikki mahdollisuudet olla ja tehdä mitä hyvältä tuntuu, mutta joka puolella tepastelee pullasutiripsisiä töröhuulia pumpsakoin rinnoin, jatkuvassa valmiudessa pikaselfieen. Miksi juuri tähän naiseuden malliin niin moni päätyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muoti-ilmiö
Ennemmin niin ettei enää ole pakko tukahduttaa tunteitaan. Uskalletaan olla mitä on.
Siis onko seksuaalinen identiteetti pelkkä tunne?
Tiedät sitten kun sinulle käy vastaavaa.
Usein ihminen rakastuu, sillä lailla tunteita tuntien. Ehkäpä et ole kokenut tätä koskaan.
Joskus siitä, mitä sukupuolta rakkauden kohde on, voi herätä ajatuksia, joko itselle tai ympäristölle.
Toisille on tärkeää identifioitua seksuaalisen suuntautumisen mukaan, toisille vähemmän. Yhteiskunta tekee sen joka tapauksessa puolestamme.
Ja aina löytyy joku, joka vittuilee.
Minulle tunne on tilanne, identiteetti jotain pysyvää ja hitaasti muokkautuvaa. Siksi ajatus seksuaali-identiteetin vaihtamisesta naps-tyyliin ei oikein tunnu todelliselta. Voihan sitä itselleen selittää, että en ole hetero, vaikka oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Oletpas nokkela. Miksi ensinnäkään lesbo olisi miehen kanssa suhteessa, koska eihän lesbon pitäisi viehättyä miehistä. Naisilla kaikki tuntuu tulevan jotenkin yllätyksenä kun on ensin vuosikausia tehty jotain asiaa joka ei tunnu kivalta. Ohhoh, en ole nauttinut mieheni kanssa seksistä 20v aikana enkä itse asiassa ole pitänyt koko tyypistä, minähän olen aseksuaalilesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muoti-ilmiö
Ennemmin niin ettei enää ole pakko tukahduttaa tunteitaan. Uskalletaan olla mitä on.
Siis onko seksuaalinen identiteetti pelkkä tunne?
Tiedät sitten kun sinulle käy vastaavaa.
Usein ihminen rakastuu, sillä lailla tunteita tuntien. Ehkäpä et ole kokenut tätä koskaan.
Joskus siitä, mitä sukupuolta rakkauden kohde on, voi herätä ajatuksia, joko itselle tai ympäristölle.
Toisille on tärkeää identifioitua seksuaalisen suuntautumisen mukaan, toisille vähemmän. Yhteiskunta tekee sen joka tapauksessa puolestamme.
Ja aina löytyy joku, joka vittuilee.
Minulle tunne on tilanne, identiteetti jotain pysyvää ja hitaasti muokkautuvaa. Siksi ajatus seksuaali-identiteetin vaihtamisesta naps-tyyliin ei oikein tunnu todelliselta. Voihan sitä itselleen selittää, että en ole hetero, vaikka oikeasti on.
Minulle taas on aivan sama, mikä identiteettini on tai mikä sen jonkun muun mielestä pitäisi olla, mutta tiedän kyllä, keneen rakastun ja ketä rakastan. Minulle se on tärkeintä. Ja kyllä, se on tunne.
Siksi ihmettelen jauhamista ja epäuskoa itselle täysin vieraiden ihmiset todellisten tai kuviteltujen identiteettien ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Oletpas nokkela. Miksi ensinnäkään lesbo olisi miehen kanssa suhteessa, koska eihän lesbon pitäisi viehättyä miehistä. Naisilla kaikki tuntuu tulevan jotenkin yllätyksenä kun on ensin vuosikausia tehty jotain asiaa joka ei tunnu kivalta. Ohhoh, en ole nauttinut mieheni kanssa seksistä 20v aikana enkä itse asiassa ole pitänyt koko tyypistä, minähän olen aseksuaalilesbo.
Tässä heteromaailmassa todella, todella moni kasvaa uskoen olevansa hetero. Jotkut onnekkaat tietävät jo ennen ensimmäistä suhdettaan olevansa homoja, lesboja tai jotakin muuta normista poikkeavaa.
Moni kasvaa myös keskivertoa konservatiivisemmassa ympäristössä, jolloin omien halujen, tunteiden ja identiteetin tunnistaminen ja hyväksyminen on vieläkin vaikeampaa.
Kyllä minullakin oli nuorena muutama miessuhde, ja eihän niistä mitään tullut, varsinkaan seksuaalista nautintoa minulle. Noissa miehissä ei tosiaan ollut mitään vikaa.
Onneksi löysin naiset.
N44
Nämä muodin mukana menevät heterot ärsyttävät oikeasti seksuaalivähemmistöön kuuluvia. Helppohan se nykyaikana on vaan julistaa ettei ole hetero. Eri asia se oli meillä oikeilla ei-heteroilla silloin 80- ja 90-luvuilla...
Vierailija kirjoitti:
Oli omituinen artikkeli.
Olen aina ollut röyhelötön housuihminen, nainen ja erittäin hetero.
Kummastuttaa, kun tuntuu että naisena olemisen rajat muuttuvat koko ajan ahtaammiksi, vaikka ihan päinvastoin luulisi tapahtuvan. Mitä nykypäivän nuorille naisille oikein on tapahtunut, kun heillä pitäisi olla kaikki mahdollisuudet olla ja tehdä mitä hyvältä tuntuu, mutta joka puolella tepastelee pullasutiripsisiä töröhuulia pumpsakoin rinnoin, jatkuvassa valmiudessa pikaselfieen. Miksi juuri tähän naiseuden malliin niin moni päätyy?
Kylläpä sä inhoat rintoja. Ei omiaan voi valita, et viitsisi haukkua.
Tunnen yhden tällaisen miehen. Lapsensa oli puolivuotias kun tämä mies otti ja rakastui mieheen. Sinne jäi vaimo ja heteroelämä. Mies oli n.40v kun tuo tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan johtuu vain siitä että ilmassa on nyt paljon homokaasua aggressiivisen mädätyksen seurauksena. Kohta ei pikkulepsoilukaan enää kiinnosta vaan Aleksandra asentaa jellyjortikan ja muuttaa itsensö Aleksanteriksi.
Minkä ihmeen mädätyksen? Aina ollut erilaisia ihmisiä.
Ilmoitettu asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä muodin mukana menevät heterot ärsyttävät oikeasti seksuaalivähemmistöön kuuluvia. Helppohan se nykyaikana on vaan julistaa ettei ole hetero. Eri asia se oli meillä oikeilla ei-heteroilla silloin 80- ja 90-luvuilla...
Muodin mukana? Aika erikoista että noin lesbona tai homona ajattelet että kyseessä on vain joku muodin mukana muuttuva päätös, ei ole kyse oikeista tunteista.
Minä ihastuin yllätyksekseni 38-vuotiaana palavasti toiseen naiseen, vaikka aiemmin oli ollut vain miessuhteita. Mitä ihmettä muodilla oli tekemistä sen kanssa, ei mitään.
LopunajantiedemiehetRy kirjoitti:
johtuu ateismista
Hooses 4
11 Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen.
12 Minun kansani kysyy puultansa, ja sen sauva sille vastaa; sillä haureuden henki on eksyttäväinen: haureudessa he ovat luopuneet tottelemasta Jumalaansa.
Mistä sitten uskovainen homo johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko yhtään kuinka typerältä kuulostat?
Onko oikea lesbo vain sellainen joka huomaa lesboutensa viimeistään peruskouluiässä? Kelpuutatko jos tunnistaa seksuaalisuutensa 20-vuotiaana? Mutta 30-40-vuotiaana heräävät onkin varmasti feikkejä?
Onpa outo artikkeli. Hän typistää seksuaalisuutensa ulkonaisiin seikkoihin, kuten asumismuotoon, lastenhankkimiseen ja vaatetukseen.
t. reisitaskuhousuja käyttävä, omakotitalossa asuva pesunkestävä heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko yhtään kuinka typerältä kuulostat?
Onko oikea lesbo vain sellainen joka huomaa lesboutensa viimeistään peruskouluiässä? Kelpuutatko jos tunnistaa seksuaalisuutensa 20-vuotiaana? Mutta 30-40-vuotiaana heräävät onkin varmasti feikkejä?
Ja huom. vain vuoteen 1999 saakka mennessä jonoutunut kelpaavat :D
Pakko olla trolli.
T. Lesbo
Estrogeenit laskee ja testot nousee tuossa iässä. Ei ihme että naiset alkaa kiinnostamaan.