Onko se ihan kamalaa, jos ei syö aamupalaa?
Jos juo vaikka vaan lasin vettä/mehua ja kupin kahvia? Aamulla ei vaan maistu. Ja sitten syö lounaan vähän aiemmin kun tulee nälkä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Tuo sana aamupala on outo , mielestäni. Miksi ei käytettäisi termiä aamiainen?
häh? aamupala, välipala, iltapala
Anteeksi kaikille tuosta brunssiviestistä . Selvästi meni yli. Unohtui kirjoitaa tänne, että se oli sarkasmia.
Eihän sitä nyt päivää tarvitse aloittaa mättämällä ja kofeiinia ryystämällä. Ainakaan jos haluaa painoa pudottaa.
Eiköhän jokainen aikuinen osaa tämän syömisen tai syömättömyyden miettiä ihan oman tarpeensa mukaan. Ikinä en oo työkavereilta kysellyt aamupalasta, vaikka itse juonkin aamusmoothieni töitä aloitellessa, samalla kun luen sähköpostejani. Ehkä osa tiimistä syö kotona jotain, ehkä osa ei mitään, ehkä osa töissä kuten minä. Ei oo mun asia ja en kiinnitä huomiota asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuppi kahvia mustana ja lasi vettä riittää, tukee myös hienosti normaalipainossa pysymistä!
Sen normaalipainon saa kyllä pysymään muutenkin kuin jättämällä aamupalan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sana aamupala on outo , mielestäni. Miksi ei käytettäisi termiä aamiainen?
häh? aamupala, välipala, iltapala
En syö paloja.
Aamupala on päivän tärkein ateria
Pätkäpaasto on erittäin terveellistä ja hyväksi kropalle monella tavalla. .
Maailmalla harva syö aamulla.
Idiootit. Syö 7 aamulla, 11-12 lounas, 17 ilallinen, 22 iltapala.
Sanna näyttää kyllä aika pahasti kuihtuneelta kun aamupalat loppui.
Vierailija kirjoitti:
Samoin päivässä pitää se 10000 askelta saada kasaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se ketään oikeasti kiinnosta syötkö aamupalan vai et.
Itse asiassa kiinnostaa useitakin. Joudun välillä selittelemään syömättömyyttäni, mutta mikäs siinä, selitän ihan mielelläni asian. N48
Kenelle ? Ketkä sitä seuraavat ?
No ne joiden on pakko aloittaa se mättäminen jo aamusta. Ovat niin ihmeissään jos joku ei halua päiväänsä aloittaa niin typerästi.
Minä juon aamulla kupin kahvia mustana, ei sokeria. Ruokailu vasta kello 11 jälkeen. Tämä sopii minulle ja samalla paino pysyy kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se ei ole koskaan ollut. Tuo valtavan lisän päivän kalorinsaantiin. Ihan turhaan kun ei aamulla oikea nälkä voi ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuppi kahvia mustana ja lasi vettä riittää, tukee myös hienosti normaalipainossa pysymistä!
Narkki meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan niin, juuri tämä hokema oli mielessäni kuin tein aloituksen. Ap.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se ei ole koskaan ollut. Tuo valtavan lisän päivän kalorinsaantiin. Ihan turhaan kun ei aamulla oikea nälkä voi ollakaan.
Valtavan? Riippuu aika paljon siitä mitä aamupalalla syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin päivässä pitää se 10000 askelta saada kasaan
Mainosmiehet määrittää maailmaa
Jos haluaa vähentää kaloreita, niin parempi on kiristää iltapalasta kuin aamupalasta.
tai sitten huomaa ettei ole kauheaa, kun jättää tavaksi olla syömättä