Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se ihan kamalaa, jos ei syö aamupalaa?

Vierailija
31.08.2022 |

Jos juo vaikka vaan lasin vettä/mehua ja kupin kahvia? Aamulla ei vaan maistu. Ja sitten syö lounaan vähän aiemmin kun tulee nälkä.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kamalaa.

Vierailija
2/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, saat syödä juuri niin kuin haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
4/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse olen perheestä, jossa vanhemmille ei maistunut aamupala. Meille opetettiin valinnan varaa ( itse esim. inhosin päiväkodin puuroa ja sain syödä aamupalan kotona. ja olen silti oppinut rakastamaan puuroja)

toisaalta olimme yleensä hyviä syömään.

Me veljeni kanssa taas rakastimme aamupalaa :D meillä puuron sijaan oli hedelmiä, ruisleipää, munakasta, marjarahkaa jne. Lisäksi vanhempani olivat jo kasarilla "sokeripelokkaita". Esim. en tainut ikinä kinuamisesta huolimatta saada naminamivanukkaita.

Vierailija
5/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sana aamupala on outo , mielestäni. Miksi ei käytettäisi termiä aamiainen?

Vierailija
6/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö koskaan aamupalaa ja elämäni on siitä huolimatta ihan mukavaa, ei kamalaa ollenkaan.

Vierailija
7/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ketään oikeasti kiinnosta syötkö aamupalan vai et.

Vierailija
8/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi kahvia mustana ja lasi vettä riittää, tukee myös hienosti normaalipainossa pysymistä!

Vierailija
9/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin aamupalan syömisen muistaakseni yläasteella ollessani. Se ei vain maistu ja pärjään hyvin ilmankin. Juon vain noin 1-2 dl äitini tekemää marjamehua ja se riittää. En syö aamupalaa silloinkaan, kun nukun myöhään ja pärjään silloinkin oikein hyvin.

Olen hyvällä tuulella ja energinen pitkälle iltapäivään asti ja tänäänkin söin ekan kerran vasta neljän aikaan. Silloinkaan ei ollut vielä nälkä ja söin pienehkön lautasmallin mukaisen annoksen tekemääni kotiruokaa. Juon kuplavettä 3 lasillista päivän aikana ja teen keskiraskasta fyysistä työtä. Painoni on normaali. N48

Vierailija
10/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kiinnostaa useitakin. Joudun välillä selittelemään syömättömyyttäni, mutta mikäs siinä, selitän ihan mielelläni asian. N48

Vierailija
11/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö tai jos syön, niin hyvin kevyesti. Puuron syömistä en viitsi edes ajatella aamuisin, se on aivan liikaa, mysleistä ja muroista en välitä, leipää syön muutenkin ihan tarpeeksi ja mitään smoothieita en viitsi edes ajatella, en syö niitä muutenkaan. Näin on ollut jo 30 vuotta.

Vierailija
12/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala ei maistu, jos illalla syö liikaa.

Vierailija
13/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanhanaikasta. Miksette  te syö brunssia =D

Vierailija
14/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kiinnostaa useitakin. Joudun välillä selittelemään syömättömyyttäni, mutta mikäs siinä, selitän ihan mielelläni asian. N48

Kenelle ? Ketkä sitä seuraavat ?

Vierailija
15/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvä, niin verensokerit eivät ole jatkuvasti koholla.

Vierailija
16/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on kamalaa, jos ei syö aamulla.

Mua ei yhtään huvittais syödä, kun ei maistu, mutta on pakko... muuten pökrään jonnekin dösäpysäkille, kuten nuorempana kävi useita kertoja. Tai nyt vanhempana ei sovi ottaa lääkkeitä tyhjään mahaan tai tulee koko päivän kestävä vesiripuli.

Olen ratkaissut asian fruktmums soseilla. Syön yhden sellaisen ennen kuin lähden ja juon ison lasin vettä. Töissä sitten syön puuroa pienen lautasellisen ja otan lääkkeet.

Vierailija
17/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän hehkutetaan näitä 6:18, 12:12 ja mitä näitä on diettejä missä syödään vain esim 6, 8 tai 22 tunnin aikana vuorokaudessa. On terveellistä ja hyväksi haimalle. Mä en syö aamupalaa joten tulee ihan huomaamattaan pidettyä yllä 8:16 diettiä. Joten aamupalan voi hyvin jättää pois. Kahvia, teetä tai vettä aamulla.

Vierailija
18/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämeenmurteella murkina (<ruots.morgon)

Vierailija
19/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön aina, aamu on pilalla muuten. Mutta jos sulla ei ole tarvetta tai halua syödä aamulla, niin sitten et tietenkään syö. En edes tiennyt, että tämä voi olla ongelma muille ihmisille, mutta aina oppii uutta.

Vierailija
20/86 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa vasta sitten, kun ottaa tavaksi syödä aamupalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän