Miksi apteekissa ei saa rauhassa tutkia
Apteekki saisi myytyä paljon enemmän, jos siellä saisi rauhassa tutkia ja vertailla.
Heti kun ovesta menee sisään, joku kysyy mitä tarvitset. Eipä tule tutuksi muut tuotteet.
Toinen asia on, etten halua sanoa ääneen, jos on esim. intiimivaivaa, kun muita asiakkaita on lähellä. Kysyn kyllä apua, jos tarvitsen.
Menen siis marketin osastoille ja ostan sieltä. Saa rauhassa tutkia eri tuotteita, joista ei ennen ollut tiennyt mitään.
Kommentit (62)
Hienoa että apua on apteekissa saatavilla mutta liika on liikaa. Mieheni meni hakemaan reseptilääkkeitä ja sillä välin minun tarkoitukseni oli hakea ihan vain bebanthen. Apteekissa oli yksi asiakas minun ja mieheni lisäksi. Minulle tultiin tyrkyttämään apua neljä kertaa. Kohteliaasti vastasin odottavani miestäni ja katselevani sen aikaa, bebanthenin löysinkin jo. Ei siitä katselemisesta tullut yhtään mitään. Olisin voinut ostaa lisäksi vaikka jonkun suihkugeelin tms. Mutta koko ajan sai jutella ja sitten mies huitoi kassalla että lähdetään.
Kun se jäisikin siihen. Tämän jälkeen menee noin 15-30 sekuntia ja seuraava hyeena hyökkää kimppuun kuinka voin auttaa :) :). Huoh.