Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaati minua allekirjoittamaan TODISTUKSEN, ETTÄ SE.KSIÄ RUVETTIIN harrastamaan yhdessä tuumin, pilasi koko tunnelman

Vierailija
31.08.2022 |

Yhden yön hoito vaati tälläistä todistuksen allekirjoittamista. Olin ottanut muutaman, mutta koin sen hyvin loukkaavana ja tunnelman tappajana.

Muilla vastaavia kokemuksia? Johtuuko tämä lakimuutoksista vai mistä ihmeestä tälläinen ilmiö on tullut?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se mieskin sanoa raiskauksen tapahtuneen ja jossain tilanteissa näin tulee käymään, esim vahinkoraskauksien kohdalla.

Vierailija
22/59 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätiämitiä..siellä,

Soonkuule.. vähä niiku, kaikes hommis että, noi: ..esi-valmistelut on aina se ikävin puoli, kun.. kaikki tykkää VAAN! (sillä. pienel/suurel..;) RUISKULLA VEDELLÄ!!

..Eikös ookki näi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sujauttaa vitosen naisen taskuun, sitten olen maksanut palvelusta.

Vierailija
24/59 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on maailma mennyt.. :O

Vierailija
25/59 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitettu sopimus on uusi normaali ja se tullaan vaatimaan. Muuten aamukatuva pikkuvosu rientää itkemään poliisille ja haluaa rahastaa.

Tiedoksi vaan että suostumuksellinen seksi voi ihan vaikka kesken aktin muuttua raiskaukseksi. Ei sitä mikään paperi poista.

Siksi seksissä kuuluukin allekirjoittaa väliraportti aina noin 20 sekunnin välein. Näiden allekirjoituksin nainen todistaa oikeudellisessa mielessä, että on ollut alusta loppuun riittävän halukas seksiin omasta tahdostaan.

Näin itse toimin nykyään.

T. Jopi

Vierailija
26/59 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on maailma mennyt.. :O

Setämiehet peloteltu kaappeihin. Näin on hyvä.

Vierailija
27/59 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitettu sopimus on uusi normaali ja se tullaan vaatimaan. Muuten aamukatuva pikkuvosu rientää itkemään poliisille ja haluaa rahastaa.

Tiedoksi vaan että suostumuksellinen seksi voi ihan vaikka kesken aktin muuttua raiskaukseksi. Ei sitä mikään paperi poista.

Siksi seksissä kuuluukin allekirjoittaa väliraportti aina noin 20 sekunnin välein. Näiden allekirjoituksin nainen todistaa oikeudellisessa mielessä, että on ollut alusta loppuun riittävän halukas seksiin omasta tahdostaan.

Näin itse toimin nykyään.

T. Jopi

Nussitko muka yli 20 sekkaa?

Vierailija
28/59 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen 3-sivuinen kaavake, jonka pyydän täyttämään. Siinä on selkeästi kysytty mitä saa työntää ja minne. vahvistetaan allekirjoituksilla, 2 todistajaa ja kopiot molemmille ja yksi kappale pankkiholvissa säilytettäväksi. 

Vierailija
29/59 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskinotto kiihottaa. Kumia käytän, mutta en vaadi sopimusta ja todistajia. Vähän jänskättää touhuta näiden oman elämän meghaneiden kanssa.

Vierailija
30/59 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan järkevää, koska laki nykyään vaatii, että se asia on perusteellisesti vahvistettu, että molemmat ovat yhteistuumissa siihen lähteneet.

Jos on juonut niin, että muisti mennyt ja aamulla kaduttaa ja epäilee, että olikohan suostuvainen sittenkään niin silloin toisen turvana on todistus, niin miehen kuin naisen ja saa itsekkin mielenrauhan, että se tehtiinkin yhteistuumin, joka saattaisi muuten epäillyttää että tehtiinkö, jos ei muista.

Vierailija
31/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä kaavakkeita saa tulostettua?

Vierailija
32/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin nainen rupesi itkemään kesken touhujen, vaikka oltiin jo yöllä kerran rakastelu. Aavistin vaaran ja lopetin heti. Jäin kyllä juttelemaan viellä ja juotiin aamu kahvit. Onneksi mukana oli pribeid liittymä puhelin. Ennen lähtöä vaihdettiin numeroita. Kävelin suoraan R kioskille jossa ostin uuden liittymän ja heitin roskiin sen kortin minkä numeron olin antanut naiselle.

Vierailija
33/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin nainen rupesi itkemään kesken touhujen, vaikka oltiin jo yöllä kerran rakastelu. Aavistin vaaran ja lopetin heti. Jäin kyllä juttelemaan viellä ja juotiin aamu kahvit. Onneksi mukana oli pribeid liittymä puhelin. Ennen lähtöä vaihdettiin numeroita. Kävelin suoraan R kioskille jossa ostin uuden liittymän ja heitin roskiin sen kortin minkä numeron olin antanut naiselle.

Kai muistit käyttää kondomia ja HUOM. otit käytetyn kondomin mukaasi ettei jäänyt evidenssiä.

Vierailija
34/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole vitsinlaukomisen paikka. Itse sain nuorena viikon elää painajaista vastaavassa tapauksessa kunnes toinen tajusi vetää pelin poikki. Ja täysin syyttä mua vastaan toimittiin. Olisi ihan oikein jos saisi jopa nauhoittaa tilanteet, niin hörhöjä naisia voi tosiaan tulla vastaan.

Vierailija
35/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluksi mennyt, kun osa miehistä tuommosta vaatii, miksi ei vaan riitä että tuo sen muuten ilmi kuten ennen?

Vai onko lait oikeasti niin tiukat nykyään, että sopimuksen allekirjoitus on ainoa varma seikka siltä varalta, jos molemmat on hiprakassa?

Vierailija
36/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompaa vain äänittää seksi.

Vierailija
37/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi kaavake. Kaksi kysymystä:

1) Oletko vauvanainen?

2) Oletko tehny seksielämässäsi "vaikka mitä"?

Olen välttynyt riskeiltä.

Vierailija
38/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluksi mennyt, kun osa miehistä tuommosta vaatii, miksi ei vaan riitä että tuo sen muuten ilmi kuten ennen?

Vai onko lait oikeasti niin tiukat nykyään, että sopimuksen allekirjoitus on ainoa varma seikka siltä varalta, jos molemmat on hiprakassa?

Sellaiseksi se maailma on mennyt että on pakko varmistaa oma oikeusturva. Ihan aikuisten oikeasti riskit ovat älyttömän suuret. Deittailin tuossa aikani, niin mielenterveys horjuu todella monella, mitä ei pienessä hiprakassa ei välttämättä huomaa. Lisäksi on olemassa näitä nykyfeministejä jotka nauttivat siitä että saavat nähdä miehen kärsivän, ihan vain siksi että on mies.

Vierailija
39/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kymmentä vuotta sitten halasin naista, josta myöhemmin tuli vaimoni. Halatessani minulla tuli stondis ja vetäydyin, jotta hän ei sitä huomaisi. Saanko syytteen tästä?

Vierailija
40/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kymmentä vuotta sitten halasin naista, josta myöhemmin tuli vaimoni. Halatessani minulla tuli stondis ja vetäydyin, jotta hän ei sitä huomaisi. Saanko syytteen tästä?

Minulle kävi samoin ja jälkeenpäin sain kuulla, että  se oli hyvä mainos ja hän sai käsityksen mitä   oli odotettavissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme