Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kuinka osoitatte miehelle, että ette pidä häntä itsestäänselvyytenä?

Vierailija
31.08.2022 |

Ja toinen kysymys: Mitä teit, jotta mies tunsi itsensä osalliseksi synnytystä ja läheiseksi vauvaa ensimmäisen vuoden aikana?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan päivittäin miehille "HEI KOMISTUS! ET OLE MINULLE ITSESTÄÄNSELVYYS!" Aina kääntyy miesten päät. Aina.

Vierailija
2/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudan päivittäin miehille "HEI KOMISTUS! ET OLE MINULLE ITSESTÄÄNSELVYYS!" Aina kääntyy miesten päät. Aina.

Sanoilla ei ole merkitystä. Naisen TEOT kertovat paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna vaikka hoitaa sitä vauvaa tasavertaisesti itsesi kanssa. Typerä kysymys vuonna 2022...

Vierailija
4/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen sille silloin tällöin.

Vierailija
5/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna iskäraukan pitää kunnon isyysloma. Miksi pidät hänet töissä?

Vierailija
6/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suikkarilla.

Tyypillistä naiselta.

Vierailija
7/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku tyhmä teko-hullu.

Vierailija
8/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuule tuollaista narsistia kuin ap, ei kukaan halua vaivoikseen. Mene terapiaan ja maksa terapeutille kuullaksesi mitä haluat.

Vierailija
9/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Mitä vattua horiset synnytyksestä, pitäisikö synnyttäjän siinäkin tilanteessa ajatella sitä mieslasta enemmän kuin itseään?

Vierailija
10/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paremmin kohtelet miestä sitä enemmän se pitää naistaan itsestäänselvyytenä ja kohtelee aina vain huonommin ja lopulta vaihtaa naiseen joka ei tee hänen vuokseen yhtään mitään. Ja näin se menee oikeasti.

Vierailija
11/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on ihan itse hoitaa oma-aloitteisesti vauvaa. Ei pidä mennä tekemään lapsia jos itse tarvitsee ÄIDIN neuvoa tai apua siihen.

Vierailija
12/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paremmin kohtelet miestä sitä enemmän se pitää naistaan itsestäänselvyytenä ja kohtelee aina vain huonommin ja lopulta vaihtaa naiseen joka ei tee hänen vuokseen yhtään mitään. Ja näin se menee oikeasti.

Tämä.

Vierailija
13/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat ottavat miehet itsestäänselvyytenä, koska jos mies dumppaa naisen, nainen saa seuraavan miehen jo samana iltana. Nainen ei ikinä kiinny mieheen. Korkeintaan siihen, mitä mies tarjoaa (ei-kaupungin vuokrakerrostaloa, suojelua, taloudellista turvallisuutta jne.). M27

"Suojelua"??? Minähän en mafialle maksa :DDD ja mulla on ikioma, velaton asunto ja omat tulot.

Veikkaan että sun laaja kokemuksesi naisista rajoittuu äitiisi ja siihen mitä olet humalaisilta, syrjätyneiltä kavereiltasi aamuyön itkuisina tunteina kuullut.

Vierailija
14/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle sulla on synnytykseen ja vauvaan.

Et ole kypsä sellaiseen. Hoida naisvihasi ja elämänhallintasi kuntoon.

Vierailija
15/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että miehille pitää sitä erikseen mitenkään todistella. Miehille joita olen tapaillut niin naisystävä on heille jo itseisarvo ja ovat tyytyväisiä jos vaan saavat olla naisen kanssa.

Vierailija
16/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna iskäraukan pitää kunnon isyysloma. Miksi pidät hänet töissä?

Ihan on oma asiansa, pitääkö lomaa vai ei. Mun mieheni piti isyyslomia yhteensä 2 tai kolme kuukautta kun esikoinen syntyi. Hän halusi niin. Ap luulee haluavansa perheen, mutta oikeasti hänestä ei niihin vastuisiin olisi. Meinaa nytkin itsesääli-itkuun pillahtaa 

Vierailija
17/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy vaatia itselleen enemmän kuin mitä on valmis antamaan takaisin. Naisista on tullut tällaisia, oikeasti. Miettivät mitä kaikkea miehen pitää olla ja kun kysyy että mitä mies saa vastineeksi niin vastaus on "minut" - eli ei mitään.

Vierailija
18/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen joka päivä töistä kotiin hänen luokseen, vaikka välillä tekis mieli mennä muualle. Sanon häntä rakkaaksi ja kehun päivittäin. Otan hänet huomioon ruokaostoksia ja ruokaa tehdessä. Pesen hänen vaatteensa mukisemati. yms.

Synnytyksissä en häntä juurikaan huomioinnut tai sairaaloissa olo aikana. Ekan vuoden aikana jätin heidät usein keskenään. Saivat vähän pondailla, kun juoksin lenkillä tai kävin tanssimassa.

Vierailija
19/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutyttö"

Vierailija
20/48 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputan sitä joskus päälaelle käsivarsi ja kämmen mahdollisimman jäykkänä. 

Ap, mies joutuu ihan itse opettelemaan isäksi lapselleen. Ei äitiyskään tule geeneissä. Sen joutuu hitto vie opettelemaan rankimman kautta alapää tohjona ja tissit särkien.