Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kaikki laitteet aiot naksauttaa päälle, kun alkaa sähkön hurja yöALE?

Vierailija
31.08.2022 |

Minä laitan ainakin astianpesukoneen päälle, lataan imurin ja muut kaikki vehkeet ja varmaan jotain valojakin uskaltaa laittaa päälle. Odotan jo innolla.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole vielä pörssisähköä mutta harkitsen sen ottamista ja harjoittelen kaikkien mahdollisten laitteiden ajastamista. Ensi yölle ajastin kokeeksi ilmalämpöpumpun ensimmäistä kertaa tälle syksylle lämmittämään. Lämminvesivaraajan olen ajastanut jo aiemmin. En tosin tiedä toimiiko pörssisähkö (eli käytännössä yösähkö) kovin hyvin perheen kanssa. Jos olisin yksin, valinta olisi helppo.

Vanhat markat, mummon markat, yösähkö - mikäköhän tulee seuraavaksi tuohon sarjaan?

Jos on omaa säästöänsä ajaa eikä ole tuntispotveloitus, niin lämminvesivaraajaa ei kannata ajastaa. Yöllä ei kannata lämmittää, vaan silloin kun haluaa olla lämpimässä.

Tulevia sähkökatkoja ei ennakkoon säästämällä vältä.

Vierailija
22/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vibraattorini naksahtaa heti päälle kun hinta laskee muutamaan senttiin.

Olen kanssa laskenut sekuntihinnan orgasmille pohjautuen sähköfutuurien tämänhetkisiin indekseihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinästäkö otat virtaa siihen

Vierailija
24/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että joku paristokäyttöinen pilipalivempain riittää tyydyttämään mammoja?

Vierailija
25/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole vielä pörssisähköä mutta harkitsen sen ottamista ja harjoittelen kaikkien mahdollisten laitteiden ajastamista. Ensi yölle ajastin kokeeksi ilmalämpöpumpun ensimmäistä kertaa tälle syksylle lämmittämään. Lämminvesivaraajan olen ajastanut jo aiemmin. En tosin tiedä toimiiko pörssisähkö (eli käytännössä yösähkö) kovin hyvin perheen kanssa. Jos olisin yksin, valinta olisi helppo.

Vanhat markat, mummon markat, yösähkö - mikäköhän tulee seuraavaksi tuohon sarjaan?

Jos on omaa säästöänsä ajaa eikä ole tuntispotveloitus, niin lämminvesivaraajaa ei kannata ajastaa. Yöllä ei kannata lämmittää, vaan silloin kun haluaa olla lämpimässä.

300 litran varaaja. Aikamoiset saunabileet pitää olla jos ei lämmintä vettä riitä yölämmityksellä.

Vierailija
26/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että joku paristokäyttöinen pilipalivempain riittää tyydyttämään mammoja?

Niissä on akut... Enpä usko että kovin moni käyttää sitä silloin kun se on latauksessa.

Vierailija
27/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykinpesukone, astianpesukone ja uuni menee heti päälle. Lämminvesivaraaja tietty ja kylppärin lattialämmitys.

Juu, kaikki vaan päälle mitkä voi. Nythän firmat aikoo yrittää löytää keinoja lopettaa halvatkin määräaikaiset sopparit ihmisiltä. Eli tässä ei ole taustalla mikään muu kuin voittojen maksimointi.

Vierailija
28/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna päälle aamuyöstä ja ovi auki niin halpa lämpö leviää asuntoon

Vierailija
29/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parhaiten säästää, kun ei laita mitään ainakaan turhaan päälle.

Tosin laittoihan se yksi autovuokraaja/kauppias kaikki autonsa tyjäkäynnille, kun häntä harmitti ilmastonmuutoksesta paasaaminen. Omatpahan on rahansa...

Vierailija
30/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon liian vainoharhainen pitämään pyykin- tai astianpesukonetta pyörimässä yöllä.

Ei kannata pitää, jos ei itse valvo myös.

Muistathan valvoa myös kun pakastin ja jääkaappi on käynnissä?

Pesukoneet ovat hieman eri asia. Itsellä kerran pesukoneen letku laukesi yöllä. Siitä lähtien olen suhtautunut asiaan uudella tavalla, kun näin, mitämtapahtui.

Vierailija
31/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon liian vainoharhainen pitämään pyykin- tai astianpesukonetta pyörimässä yöllä.

Ei kannata pitää, jos ei itse valvo myös.

Muistathan valvoa myös kun pakastin ja jääkaappi on käynnissä?

Pesukoneet ovat hieman eri asia. Itsellä kerran pesukoneen letku laukesi yöllä. Siitä lähtien olen suhtautunut asiaan uudella tavalla, kun näin, mitämtapahtui.

Vai että letku laukesi, semmoinen yö.

Vierailija
32/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan yösähköllä.

Vierailija
33/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

300 litran varaaja. Aikamoiset saunabileet pitää olla jos ei lämmintä vettä riitä yölämmityksellä.

Muutama teini kuluttaa tuon kyllä tyhjäksi. Pointti oli kumminkin että ei kannata ajastaa, jollei ole tuntispothinnat.

Vierailija
34/35 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukone.

Astianpesukone.

Vierailija
35/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...entäs kun kaikki on pörssisähkössä niin tasaantuuko hinta sitten, että ei ole halpoja tunteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän