Kolme asiaa mitä googlasit viimeksi
Kommentit (62)
Ralph Fiennes
Puhelinkoppi
Englantilainen potilas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko häkkilintua pitää ulkona
Myytävät asunnot Espoo
Kuka soittiNo voiko sitähäkkilintua pitää ulkona, löytyikö myytävä asunto Espoossa ja kuka soitti?
😆
Voi tiettyyn pisteeseen asti, mutta lintua kannattaa totuttaa etenkin viileämpään ulkoilmaan vähitellen.
Ei löytynyt sellaista asuntoa joka kiinnostaisi, tsekkaan huvikseni ajoittain tarjontaa.
Kansanterveystyö soitti (ilmeisesti joku rahankeräys, johon olen joskus antanut rahaa).
Bikinikaava
Kuviollinen villakangas
Uupumus
Milloin lohi vaeltaa jokiin
Ornitologi koulutus
Sähkön spot hinta
samsung myymälädemon poisto
tori kuriiripalvelu huijaukset
lasten kuorihousut
Tulitikkutyttö kirja
Pesuvoide
Minkäkokoinen näyttö pelikoneeseen
Flying duck
- Tämä siksi kun kaveri näytti valokuvan pilvestä joka mielestäni näytti lentävältä ankalta joten pistin ne vierekkäin ja näytin hänelle.
Sons of the forest release date
- Tuon pelin julkaisupäivää googlailin
Uuniperunaresepti
- Teki mieli uuniperunoita mutta mun on aina jotenkin tylsiä niin etsin inspistä niihin
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut mies käytös
Mitä ihastunut mies ajattelee
Mistä tunnistaa ihastuneen miehen
😅 Huvittaa nyt kirjoittaa näitä tänne. Mutta olo on ollut tänään alakuloinen, kuluttavaa tämä epätietoisuus, kun ei tiedä varmasti yhden kiinnostavan tyypin tunteista. Kauhea kaipuu, kun ei olla nähty kesällä. Mutta pian taas (opinnot alkavat) :P
Ei ole ihastunut, sinuun ainakaan.
Ihastunut mies ei ole monta viikkoa/kk erossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut mies käytös
😅 Huvittaa nyt kirjoittaa näitä tänne. Mutta olo on ollut tänään alakuloinen, kuluttavaa tämä epätietoisuus, kun ei tiedä varmasti yhden kiinnostavan tyypin tunteista. Kauhea kaipuu, kun ei olla nähty kesällä. Mutta pian taas (opinnot alkavat) :P
Ei ole ihastunut, sinuun ainakaan.
Ihastunut mies ei ole monta viikkoa/kk erossa
No, voi harmi. :( olet varmaan oikeassa. Pitänee hyväksyä asia ja yrittää alkaa käsitellä mies pois mielestä :(
Tennarimerkki, bussit kartalla, kirjakerho
Tähtikaukoputki
Spotting scope
Koreanperhosvaahtera
Tokko
Keaunu Reeves
Joanna Lumley
Makuuhuoneen pimentäminen
Pimennysverhot
Miten saada tunnelmaa
takkasydän
alavieskan sijainti kartalla
25 21- sarjan näyttelijöiden nimet
Auton maalaus Tampere
Kuntopyörä
Sanaristikko sanat
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut mies käytös
Mä voin vastata omalta kohdaltani:
Mä tapasin yhdellä festarilla naisen joka osoitti kiinnostusta minuun ja nyt hän pyörii päässäni taukoamatta, joten ihan selvästi ihastuin häneen.
Paikanpäällä mä olin ihan kanki ja perusilmeinen ja hiukan mänttimäinen olin hänelle, vaikka mitään pahaa en tarkoittanut.
En oikeastaan osoittanut yhtään omaa kiinnostumistani. Eli ihastuneena mä ainaskin oon ihan typerys.
Ihastunut mies käytös