En viihdy itseäni nuorempien seurassa. Muita?
Helpointa on olla omanikäisteni tai itseäni vanhempien ihmisten seurassa. Vuotta nuoremmat vielä menettelevät, mutta kaksi alkaa olla jo liikaa.
Kommentit (5)
Naisten hypergamia taas liikenteesssä
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia taas liikenteesssä
En puhu pariutumisesta vaan ihan kaveruudesta.
Aloiteen tekijä ikä? Nuorena naisena vain ikäiseni OK. Nyt kun vaihdevuodet ohitettu.Niin viihdyn itseäni nurempien naisten/ miesten kanssa! Ovat elämä täysi ja eivät valita paikat särkee, pää särkee, mies tollo ym.
Joku vuosi tai kaksi ei kyllä ole yhtään mitään. Aika harvoin sitä loppujen lopuksi edes tietää omien kavereidensa ikää niin tarkasti, että osaisi sanoa onko ikäeroa vuosi vai kaksi. Kuulostaa keksityltä jutulta. Tosin näin lähes kolmikymppisenä uutena yliopisto-opiskelijana myönnän kyllä, etten itsekään löydä hirveästi yhteistä maailmaa itseäni melkein kymmenen vuotta nuorempien opiskelijoiden kanssa.
Minä taas pärjään nuorten ja reilusti itseäni vanhempien kanssa hyvin. Ikäisteni kanssa en osaa olla. Mun kaverit on eläkeläisiä, nuoria en pidä kavereina, mutta tulen tosi hyvin toimeen niissä piireissä, missä on kaikenikäisiä. Olen 56.