Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työpaikka ja turvallisuusselvitys

31.08.2022 |

Jos työskentelee kahvila/myyntityössä ja tällainen turvallisuusselvitys vaaditaan, koska kohde on sellainen jossa tarvitaan kulkulupa (lentokenttä) niin minkä asteinen turvallisuusselvitys tehdään?
Olen täysin nuhteeton, ehkä 2 parkkisakko ja 1 sakko kännykkään puhumisesta ajon aikana (joskus 10vuotta sitten), mutta sain kesällä ulosotosta laskun, koska olin luullut vakuutusyhtiön maksaneen yhden lääkärilaskun ja sainkin ulosotosta kirjeen. Maksoin sen heti pois ja tietääkseni minulla ei ole maksuhäiriömerkintää sen vuoksi.
Lisäksi minulla on lainaa.
Ovatko nämä este? Jännittää, koska työt alkoi ennen kuin tuon selvityksen tuloksen saa.
Jos selvitys ei mene läpi ja minut potkaistaan pois niin saanko karenssia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin jonkun luottotarkistuksen ja ei mulla ole mitään merkintöjä mistään ja luottoluokituskin kunnossa.

Ajattelin vain, että ei ole kiva kun olen aloittanut jo työt jos tulisikin kielteinen päätös.

Ap

Ei siitä mitään kielteistä päätöstä tehdä vaan työnantaja päättää ja keskustelee jos ilmenee aihetta. 

Vierailija
22/25 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin juttuihin tuo voi tyssätä? Huumeet, väkivalta, rattijuopumus?

Tuomiot jostain rikoksesta. Pahoinpitelypidätykset, vaikka siitä ei sitten juttua ikinä nostettaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä jutut noissa on oikeasti pahoja? Oon joskus kuullut, että joku ei päässyt, mutta en tiedä tietysti onko se sanottu syy se oikea.

Mulla on sakko ilotulituksesta. Sain sen 16-vuotiaana idioottina.

Vierailija
24/25 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olis nähnyt ihan ilmaiseksi ulosotto.fi😂

Vierailija
25/25 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä jutut noissa on oikeasti pahoja? Oon joskus kuullut, että joku ei päässyt, mutta en tiedä tietysti onko se sanottu syy se oikea.

Mulla on sakko ilotulituksesta. Sain sen 16-vuotiaana idioottina.

Harvemmin noissa alaikäisenä tehdyt asiat vaikuttaa, ellei nyt murhasta puhuta. Ja jos asiasta on yli 10 v, tietoa ei saa käyttää.

Supo tekee nykyisin kaikki selvitykset, myös suppean, joskus aikoinaan tosiaan ne teki tavallinen poliisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä