Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämmintä 8astetta ja teini meinasi vaan lähteä toppi päällä kouluun "Ei siellä oo kylmä!"

Vierailija
31.08.2022 |

Revityt farkut ja ohutolkaiminen toppi. Matka pyörällä. Sanoin ettei todellakaan lähde noin!
Laittoi sitten hupparin, mutta varmaan riisui sen jo hississä..

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma, ei kylmä, ei kuuma, ei märkää ja valoakin riittää aamusta iltaan, täydellistä!

Vierailija
62/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mitä sitten? Anna teinin mennä just semmosissa vaatteissa kun haluaa. Mitä väliä?

Hänet voidaan raizkata ja toivottavasti raizkataankin

Vaatetus ei liity mitenkään siihen että joku ihminen on paha ja tekee mitä huvittaa. Jos kaikki ihmiset olisi kontrolloitavissa omalla vaatetuksella niin... Oletko älyllisesti heikkolahjainen?

No kyllä nyt vaan liittyy. Ne huo ran vaatteet ovat suorastaan seksuaalista ahdistelua ja niitä käyttävä ansaitsee tulla raizkatuksi

Vaatteet ei tee kenestäkään hu**aa. Kannattaa vaikka selvittää mitä kyseinen sana tarkoittaa.

No ainakin tekee lut kan

Mikä ihmeen tarve sulla on haukkua muita ja muiden pukeutumista? Sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa.

No kuinkahan monta muumia on laaksossa näillä alaikäisillä tytöillä jotka haluaa setiä peräänsä kuolaamaan

Aika monta enemmän kun sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mitä sitten? Anna teinin mennä just semmosissa vaatteissa kun haluaa. Mitä väliä?

Vaatetus ei liity mitenkään siihen että joku ihminen on paha ja tekee mitä huvittaa. Jos kaikki ihmiset olisi kontrolloitavissa omalla vaatetuksella niin... Oletko älyllisesti heikkolahjainen?

No kyllä nyt vaan liittyy. Ne huo ran vaatteet ovat suorastaan seksuaalista ahdistelua ja niitä käyttävä ansaitsee tulla raizkatuksi

Vaatteet ei tee kenestäkään hu**aa. Kannattaa vaikka selvittää mitä kyseinen sana tarkoittaa.

No ainakin tekee lut kan

Mikä ihmeen tarve sulla on haukkua muita ja muiden pukeutumista? Sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa.

No kuinkahan monta muumia on laaksossa näillä alaikäisillä tytöillä jotka haluaa setiä peräänsä kuolaamaan

Ainakin sen verran vähän että tulevat raizkatuksi omasta syystä

Millainen ihminen viitsii edes kirjoittaa tällaista sontaa kommentti toisensa jälkeen? Mitä liikkuu päässä, mikä on motivaatio? Pitäisikö mennä välillä happihyppelylle tai tsekata vaikka MOL:n sivut josko töitä löytyisi?

Vierailija
64/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tätä samaa äimistelyä. Joka jumalan vuosi. Ne teinit nyt on semmosia ollu kautta aikojen. LOpettakaa se äimänkäkenä oleminen, kyllä ne oppii pukeutumaan. Sitte ku siltä tuntuu.

Vierailija
65/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tätä samaa äimistelyä. Joka jumalan vuosi. Ne teinit nyt on semmosia ollu kautta aikojen. LOpettakaa se äimänkäkenä oleminen, kyllä ne oppii pukeutumaan. Sitte ku siltä tuntuu.

Ei ole ollut kautta aikojen.

Vierailija
66/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten on. Äitini on syntynyt 50-luvun puolessa välissä ja ihan sama meno on ollu sillonki teineillä joskus 60-luvulla. 

Ja nnin olo 90-luvullaki ku olin ite teini. Ja sama äimistely oli sillonki. Ihan jännää, kun ihmiset "unohtaa" sen oman teiniajan..... 

Vierailija
67/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä +13 ja ainoa näytin t-paita päällä olevana kun töihin kävelyn. Muilla takit, pipot ja jopa hanskat (!) kädessä. Aivan älytöntä. Itse käyttänyt takkia viimeksi toukokuussa ja en takkia päälleni laita ennen kun lämpötila menee alle 10 asteen.

Kesällä näkyi porukoilla olevan kaupungilla kevyttoppatakit päällä heti kun lämpötila laski alle 20 asteen. Onko näillä ihmisillä sisälämpötila kotona jatkuvasti yli 25 astetta, vai mikä on kun ei tarjeta? Itse en todellakaan mitään takkia vielä käytä, neuletakkia korkeintaan.

Vierailija
68/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä +13 ja ainoa näytin t-paita päällä olevana kun töihin kävelyn. Muilla takit, pipot ja jopa hanskat (!) kädessä. Aivan älytöntä. Itse käyttänyt takkia viimeksi toukokuussa ja en takkia päälleni laita ennen kun lämpötila menee alle 10 asteen.

Kesällä näkyi porukoilla olevan kaupungilla kevyttoppatakit päällä heti kun lämpötila laski alle 20 asteen. Onko näillä ihmisillä sisälämpötila kotona jatkuvasti yli 25 astetta, vai mikä on kun ei tarjeta? Itse en todellakaan mitään takkia vielä käytä, neuletakkia korkeintaan.

Samaa oon miettinyt. Jos nyt tulee sähkönsäästötalkoot ja kotona lämpötila on vain 21 astetta, niin kai nämä ihmiset istuvat kotonakin niissä kevyttoppatakeissaan.

Vierailija
69/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, mummi jahtasi äitiä villatakin kanssa kun tämä lähti syyskuussa ulos hihattomassa mekossa :D Ja äitini taas ajoi minua joka talvi takaa toppahousuja heilutellen. 

Vierailija
70/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viileällä ilmalla sedät katselevat kieli pitkällä

Kunhan ei jäätyisi kiinni kaiteeseen. Siis kieli suussa pakkasella.

Vierailija
71/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vuosia sitten katselleeni kauhulla nuoria tyttöjä, jotka kulki niissä matalavyötäröisissä farkuissa ja lyhyessä toppatakissa niin, että alavatsa ja selkä oli paljaana, ja ulkona puhalsi helvetinmoinen pakkasviima.  Ajattelin vain mielessäni, että juuri tuossa paljaassa kohdassa on naisilla munasarjat ja ne kun pahasti tulehtuu, voi jäädä lapsettomaksi.

Sitten muistin itseni 60-luvulla.  Tansseihin oli vaan lähdettävä siinä älyttömän lyhyessä minihameessa ja silloin ei ollut edes sukkahousuja vielä saatavilla.  Oli sukat ja sukkanauhat ja minihameen takia ei voinut pitää lahkeellisia alushousuja, joten reiden yläosa oli paljaana.  Eikä ne sukkahousutkaan olisi mitään auttaneet, nehän oli ohutta kreppinailonia.  30 asteen pakkasessa sitä vaellettiin yössä ja kun kotiin tuli, oli polvet turvonneet, punaiset ja valkoiset, pohkeet sentään suojattu pitkävartisilla saapikkailla.  Kun paleltumat alkoi sulaa, oli sen päiväinen tuska jaloissa, mutta muoti oli muotia.  Olen myöhemmin kärsinyt sietämättömästä kutinasta jaloissa aina lämpötilojen vaihtuessa ja saattaa johtua noista nuoruuden päivistä.  Silloin oli niinä vuosina valtavan kylmiä talviakin aina.

Niin ja silloinhan ei voinut tansseihin lähtiessä pitää mitään hattuja tai myssyjäkään, koska muoti vaati isoja pöyheitä kampauksia.  Nehän olisi menneet pilalle.  Paljain päin pakkasessa, korvat jääpuikkoina sitä vaan piti mennä.  

Mikään ei siis ole uutta.  Samat kuviot käydään läpi joka polvessa.   Yritin minäkin mummona tuputtaa teinipojalle kaulaliinaa ja korvaläppiä, kun lähti ulos pakkaseen takki auki ja kaula paljaana.  Ei onnistunut, nauroi minulle.

Vierailija
72/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin tekee lut kan

Ainakin sen verran vähän että tulevat raizkatuksi omasta syystä

Millainen ihminen viitsii edes kirjoittaa tällaista sontaa kommentti toisensa jälkeen? Mitä liikkuu päässä, mikä on motivaatio? Pitäisikö mennä välillä happihyppelylle tai tsekata vaikka MOL:n sivut josko töitä löytyisi?

Älkää nyt hyvät ihmiset lainatko näitä kommentteja, jolloin ne jäävät kuitenkin tänne keskusteluun. Ilmoittakaa vaan asiattomiksi. Älkää peukuttako tai antako mitään huomiota. (Rikon tässä nyt omaa ohjettani lainaamisesta, mutta ihmettelen miksi kukaan viitsii edes peukuttaa tällaisia selvästi mielenterveysongelmaisten kommentteja.)

Vierailija
73/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien toppi on ollut joku por novaate? Ap mainitsi hihattoman, ei että se on napamallia taikka läpinäkyvä.

Vierailija
74/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöistä on seksikästä kun pitsiset liivien olkaimet vilkkuu topin alta. Kiva kiusata poikia.

Ei mitään uutta auringon alla, sama meno oli omassa nuoruudessakin ysärin lopussa. Spagettiolkain toppi ja ehdottomasti eri  väriset liivit tyyliin mustat liivit/punainen toppi. Oletteko nähneet Fuc king Åmål-elokuvan ja kohtauksen, jossa Elin kävelee kouluun toppatakki ja olkaintoppi päällä? Minä tein samaa ja olinkin koko koulupäivän umpijäässä kun luokan ikkunoista veti.

Vierailija
75/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jos joku alkaa  kirkua kuullessaan vielä kerran sanan "narutoppi" mutta ovatko ne muka vielä nuorisomuotia? Eikö niitä eniten ole nelikymppisillä tantoilla jotka ovat jämähtäneet ysärille?

Vierailija
76/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti kuitenkin hupparin mukaansa. Varmaan osaa laittaa sen päälle, jos tulee kylmä?

Vierailija
77/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rommikanu kirjoitti:

Sori jos joku alkaa  kirkua kuullessaan vielä kerran sanan "narutoppi" mutta ovatko ne muka vielä nuorisomuotia? Eikö niitä eniten ole nelikymppisillä tantoilla jotka ovat jämähtäneet ysärille?

Ne tuli uudestaan muotiin parisen vuotta sitten, muiden ysärivaatteiden kyljessä. Hyvänä esimerkkinä napapaidat, joita kukaan ei olisi mistään hinnasta pukenut päälleen esim. vuonna 2010.

Vierailija
78/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin minä itsekin nuorena ilman pipoa ja kunnon vaatteita talvella,eikä ollu kylmä.nyt ei onnistuisi..niin se verenkierto vain heikkenee..siinä syy,kun teinit ei käytä kunnon vaatteita,vaan menevät vaan..antaa mennä vaan elkää kalkkikset valittako..kyllä ne pipot löytää,kun rupeaa oikeasti paleltamaan.

Vierailija
79/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oma kylmyyden sietokyky. Mä kuljen shortseissa vielä pakkassäällä, vaimo ottaa toppatakin käyttöön kun lämpöä on alle 10 astetta.

Totta. Mutta teinitytöillä kylmyyden sieto on yleensä erityisen huono.

Minä taas olin se teinityttö, joka hikoili ihan järkyttävästi.

Poikkeuksia on toki aina mutta ihan tutkittu juttu tuo että nuoret naispuoliset on herkimmin mm. hypotermiavaarassa.

Johtuu varmaan sitten liian vähistä vaatteista. Kyllä nuoren ihmisen keho kestää kylmiäkin lämpötiloja.

Suurimmassa hypotermiavaarassa ovat yli 60-vuotiaat.

No ei niissä fysiologisissa mittauksissa tietenkään ole erilaisia vaatteita eri henkilöillä. Teinitytöillä on huono kylmyyden sieto koska heillä lihasmassan määrä on keskimäärin pieni ja rasvaprosentti vielä alhainen. Toki sama juttu sitten vanhuudessa.

Ei muuten ole sattumaa että esim. makuupusseissa on eri lämpötilarajat sukupuolen mukaan. Naisilla on aina huonompi kyönyydenkestävyys kuin miehillä.

Ainakin mitä mä olen noita teinejä nähnyt ja hieman vanhempiakin niin rasvasta ei näytä olevan pulaa nykyään. Harvassa on hoikat ihmiset.

Vierailija
80/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paita ja kesähousut päällä ja olen 57v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi