Mira on ollut alusta asti mun suosikki bb:ssä!
Kommentit (29)
Kaki on kuitenkii aika reilu, pyytää anteeks just Miralta ku kettuili sille eilen. Kaki taitaa olla oikeesti pohjimmiltaan hyvä sydäminen... ei halua tahallaan loukata ketään.
Tosin alusta asti yksi suosikeistani.
Ensimmäinen suosikkini oli Mirka, sitten Ari ja Mira vasta kolmantena.
en tajua miten jotkut voi pitää siitä Jennistä, tai Kakista???
Mirasta oon vaan kokoajan tykännyt enemmän ojelman edetessä. Ja tätä äänestykseen joutunutta seuralaista taas inhonnut alusta saakka.
koska se ei erotu mitenkään positiivisella tavalla talossa. Olli tai Hanne ovat symppiksiä.
Mira taas on potkinut maassa makaavaa henkilöä, eli raukkis.
Siinä syy suosioon. Mira taas on ollut tosi monta kertaa muiden inhokkina, eikä ihme=)
Roikkuu Sarissa tai Janissa, yök!
Valitettavasti Mira on liian tavis voittajaksi.
Sitä ennen olin pitänyt Miraa pomottavana koviksena, mutta keskustelut pehmo-Arin kanssa paljastivat, että Mirakin on oikeasti pehmis.
Kukaan BB-kilpailijoista ei ole täydellinen, mutta Mira ainakin näyttää luonteensa kaikki puolet, eikä käyttäydy salailevasti kuten Jenni.
Hanne on aidoin! Ja vaikka onkin asiakaspalvelussa, ei hauku asiakkaitaan julkisesti, niinkuin Mira tekee. Hanne voittoon!
Vierailija:
Sitä ennen olin pitänyt Miraa pomottavana koviksena, mutta keskustelut pehmo-Arin kanssa paljastivat, että Mirakin on oikeasti pehmis.Kukaan BB-kilpailijoista ei ole täydellinen, mutta Mira ainakin näyttää luonteensa kaikki puolet, eikä käyttäydy salailevasti kuten Jenni.
Kenelle Mira on sanonut suoraan mielipiteensä? Ainoo juttu mitä tekee on takanapäin mollaaminen(esim Sorella) tai iso veljelle rutiseminen.
voiteta, BB-voittajan tulee olla suuren yleisön mieleen.
Toivottavasti saa lisää rooleja jatkossa, että pääsee huvittamaan meitä lisää.
Mul meni maku siinä vaiheessa, kun se valehteli olevansa bi-seksuaali. Kenellekään ystävistä se ei ollu semmosia kertonu mut ventovieraille ja koo Suomen kansalle kylläkin?
kulkee Jennin perässä kun koira.
Vääntelee naamaa ihan ihmeellisesti ja käänissä hyppii muiden päälle. Siinä voi oikeasti sattua kun sellanen sotanorsu jyrähtää päälle.
Tunkee Ollin sänkyyn, joka on varattu mies. Putoilee sängystä lattialle niin että tissit näkyy.
Kaikki tuolla puhuvat toisistaan selän takana. Jenni ja Hanne myös. Ja pojat (miehet?) käyttäytyvät kuin teini-ikäisten juorukerho, mutta jostain syystä heitä ei tuomita siitä. -17
Ja jo alussa vierastin Jenniä ja olinkin ihmeissäni kun sen sanotaan olevan suosittu?