Mira on ollut alusta asti mun suosikki bb:ssä!
Kommentit (29)
-Ei ole loistanut talossa
-Haukkuu muita takanapäin
-Ei osaa tehdä mitään oma-aloitteisesti
-Roikkuu Sarissa ja Janissa
-Ei osaa kuunnella, vaan paasaa minä-minä
Miran plussat:
- ei vielä näkynyt mitään, mitä jäisi kaipaamaan, jos poistuisi talosta.
Mistäs tiedät, vaikka tappelun toinen osapuoli olisi ensin potkinut maassa makaavaa Miraa.
Mitä kertoo ihmisestä se, että ei kerro tommosia asioita ystävilleen?
Vierailija:
Kaikki tuolla puhuvat toisistaan selän takana. Jenni ja Hanne myös. Ja pojat (miehet?) käyttäytyvät kuin teini-ikäisten juorukerho, mutta jostain syystä heitä ei tuomita siitä. -17
Yllytti Sorellaakin kertomaan lapsuudentraumoistaan, vaikka esim Kaki sanoi, että tuollaisia ei kannata täällä kertoa. Mira siellä oli oikein uteliaan juoruakan roolissa, no, kerro vaan. . . Hyi!
Voi sitä sivistyneestikin kertoa, jos jokin ärsyttää. Mun mielestä on raukkamaista näytellä kaveria ja sitten haukkua, kun silmä välttää.
Mä en voi silti sietää ihmistä, joka hakkaa toista. Itse juoksisin karkuun, enkä jatkaisi tappelua. Mun ystäväpiiriin ei kuulu noin sairaita ihmisiä, jotka hakkais/potkis toista ihmistä.
Vierailija:
Mistäs tiedät, vaikka tappelun toinen osapuoli olisi ensin potkinut maassa makaavaa Miraa.
Toinen osapuoli ei potkinut maassa makaavaa Miraa. Vaan mira monotti.
herttainen ja kiltti. Mielestäni hän on paras naisista.
niin näemme, että Mira ei muutu miksikään, ei yhtään enempää tee talossa . Ja seuraavaksi Miran-kannattajat vonkuvat, että Hanne, Sari tai Mia ei anna Miran loistaa. Tosiasia vain on, että Mira loistaa ainoastaan yksinään=) Hanne tai Olli voittoon!
Vierailija: