Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunteet herännyt ex-miestä kohtaan. Apuwa!

Vierailija
30.08.2022 |

Erottiin puolitoista vuotta sitten. Eroon ei liittynyt mitään draamaa, kunhan kyllästyin häneen parinkymmenen vuoden jälkeen ja tapasin uuden. Oltiin oltu yhdessä kuitenkin teinistä asti. Meillä on kahdeksan vuotias poika. Toissailtana minulla lento myöhästyi ja soitin miehelle että että menevät pojan kanssa minun luokse että poika pääsee ajoissa nukkumaan eikä tarvitse odotella että minä tulen hakemaan.
Tulin kotiin niin poika oli nukkumassa ja mies kokkaili keittiössä iltapalaa minua varten. Kävin suihkussa sillä aikaa kun ruoka valmistui. Hän olisi lähtenyt ajelemaan vielä kotiinsa mutta sanoin ettei kannata koska kello on jo yksitoista. Syötiin ja katottiin Sopranosta. Kun hän otti mut kainaloonsa niin vähän se tuntui hyvältä ja tutulta. Ihan erilaiselta kun miehen kanssa jota olen tapaillut eromme jälkeen.
Eilen lähetti minulle mielettömän ruusupuskan ja äsken tuli viesti että meillä jäi Sopranos pahasti kesken, minä iltana jatketaan?
Tuntuu ihan hullulta mutta mulla on perhosia vatsassa exäni takia. Tätä en olisi ikinä osannut odottaa!
En tiedä miten toimia. Onko turha lähteä lämmittelemään mennyttä suhdetta? Voiko siitä enään tulla mitään. Kokemuksia? Mielipiteitä? Auttakaa..

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin exäni takaisin, ollaan oltu erossa 32v. En ole koskaan rakastanut oikeasti ketään muuta.

Vierailija
82/83 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi jätä nyt ainekin se uusi miesystäväsi mielummin kun petät häntä.

Todella epäreilua tätä nykyistä kohtaan, joka toivottavasti löytää paremman akan eikä tuollaista joka pitää vain varalla nykyistä miestä. 

Kannattaa myös muistaa miksi ex on exä, ne on syystä exiä. Älä sitten tule muutaman kuukauden päästä tänne vinkumaan ja valittamaan kun homma ei toiminutkaan uusinta kierroksella. Säälittävää roikkumista, hanki elämä.

Kun tämä on meidän elämää. Minkälainen elämä pitäisi hankkia? Minkälainen sinulla on....

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet toisen miehen kainaloon, jos seurustelet toisen kanssa?