Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunteet herännyt ex-miestä kohtaan. Apuwa!

Vierailija
30.08.2022 |

Erottiin puolitoista vuotta sitten. Eroon ei liittynyt mitään draamaa, kunhan kyllästyin häneen parinkymmenen vuoden jälkeen ja tapasin uuden. Oltiin oltu yhdessä kuitenkin teinistä asti. Meillä on kahdeksan vuotias poika. Toissailtana minulla lento myöhästyi ja soitin miehelle että että menevät pojan kanssa minun luokse että poika pääsee ajoissa nukkumaan eikä tarvitse odotella että minä tulen hakemaan.
Tulin kotiin niin poika oli nukkumassa ja mies kokkaili keittiössä iltapalaa minua varten. Kävin suihkussa sillä aikaa kun ruoka valmistui. Hän olisi lähtenyt ajelemaan vielä kotiinsa mutta sanoin ettei kannata koska kello on jo yksitoista. Syötiin ja katottiin Sopranosta. Kun hän otti mut kainaloonsa niin vähän se tuntui hyvältä ja tutulta. Ihan erilaiselta kun miehen kanssa jota olen tapaillut eromme jälkeen.
Eilen lähetti minulle mielettömän ruusupuskan ja äsken tuli viesti että meillä jäi Sopranos pahasti kesken, minä iltana jatketaan?
Tuntuu ihan hullulta mutta mulla on perhosia vatsassa exäni takia. Tätä en olisi ikinä osannut odottaa!
En tiedä miten toimia. Onko turha lähteä lämmittelemään mennyttä suhdetta? Voiko siitä enään tulla mitään. Kokemuksia? Mielipiteitä? Auttakaa..

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi oli n. 6 v. kun hylkäsit perheesi kyllästymisen takia? Paska äiti

Niin olen, mutta itsekkyys ei ole rikos.

Ap.

Vierailija
22/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joko käyttää sanaa apuwa ansaitsee kohtalonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole edes niin harvinaista pitkissä suhteissa, että jossain välissä erotaan. Minusta kuulostaa siltä, että sinun piti erota tajutaksesi, että ex-miehesi on se oikea.

Vierailija
24/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös näissä suositella olemaan ainakin 2v erossa ja jos sen jälkeen vielä kiinnostaa exä, kannattaa pohtia miksi erosi aiemmin. Ennen sitä saattaa tulla just sitä kaihoa ja kaipuuta elvyttää vanhaa, mikä ei ole enää elvytettävissä. Joka ilta ei tule olemaan kukkapuskia ja sopranosia vain se vanha arki tulee erittäin todennäköisesti takaisin. Toki your life, your choice. Hiukan ihmeellistä sekin että heti uusi mies kierroksessa..eli oletko edes yrittänyt käsitellä eroanne..

Vierailija
25/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä on syystä eksä. Ei jatkoon.

Vierailija
26/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykytilanteessa saattaa imarrella sekin että olet nyt kahden miehen kiinnostuksen kohteena. Eksäkin saattaa vähän kokeilla että saako "voitettua" sut takaisin, kauanko ajatteli pitää, on eri asia.

Vierailija
27/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi jätä nyt ainekin se uusi miesystäväsi mielummin kun petät häntä.

Todella epäreilua tätä nykyistä kohtaan, joka toivottavasti löytää paremman akan eikä tuollaista joka pitää vain varalla nykyistä miestä. 

Kannattaa myös muistaa miksi ex on exä, ne on syystä exiä. Älä sitten tule muutaman kuukauden päästä tänne vinkumaan ja valittamaan kun homma ei toiminutkaan uusinta kierroksella. Säälittävää roikkumista, hanki elämä.

Vierailija
28/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä yllättää. Kyllä yllättyisin minäkin jos heräis vielä tunteita ex-miestäni kohtaan. Mutta meidän väliltä on kaikki romanttiset/seksuaaliset tunteet niin kuollut että tuntuisi samalta kun veljeni ottaisi minut kainaloon telkkaria katsellessa. Teidän välillä näköjään ei. Hyviä ystäviä ollaan kyllä. Joku mainitsi että ap haikailee turvallisuuden tunteen perään ihan kuin se olisi paha asia. Minusta taas turvallisuuden tunne on yksi hyvän parisuhteen kulmakivistä.

Hyvään parisuhteeseen tarvitaan muutakin kuin turvallisuuden tunne, kuten rakkaus.

Vierailija
30/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole edes niin harvinaista pitkissä suhteissa, että jossain välissä erotaan. Minusta kuulostaa siltä, että sinun piti erota tajutaksesi, että ex-miehesi on se oikea.

En minä ainkaan koskaan ottaisi sellaista ihmisitä takaisin joka joskus kyllästy ja lähti. 

Vierailija
31/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykytilanteessa saattaa imarrella sekin että olet nyt kahden miehen kiinnostuksen kohteena. Eksäkin saattaa vähän kokeilla että saako "voitettua" sut takaisin, kauanko ajatteli pitää, on eri asia.

Niin, jos alkaa pelaamaan niin voi jäädä myös tyhjin käsin.

Vierailija
32/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä on vähän sukupuolistandardit taas havaittavissa. Nainen sanoo suoraan kyllästyneensä ja lähteneensä ja on uusi mieskin ja nyt taas exä himottaisi, mutta chillisti suhtautuu siskot asiaan. Samoin tehnyt mies saisi kuulla kunniansa.

Vierailija
33/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on vähän sukupuolistandardit taas havaittavissa. Nainen sanoo suoraan kyllästyneensä ja lähteneensä ja on uusi mieskin ja nyt taas exä himottaisi, mutta chillisti suhtautuu siskot asiaan. Samoin tehnyt mies saisi kuulla kunniansa.

Vie standardit ylilaudalle, siellä niitä ei ole ollenkaan havaittavissa.

Vierailija
34/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie standardit ylilaudalle, siellä niitä ei ole ollenkaan havaittavissa.

En lue kyseistä sivua, kuten ilmeisesti sinä teet.

Vierailija
35/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyit tuollaiseen mukavaan kilttimieheen ja lähdit jahtaamaan jännämiehiä. Älä nyt enään tuohon lähde, pysy sillä tiellä minkä valitsit.

Vierailija
36/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhun ottamatta kantaa, niin säälittää sun miesystävä, jos noin helpolla menet vanhan miehen kainaloon. Itselleni olisi tuossa tilanteessa ollut ihan selvää, että vaikka katsottaisiinkin jotain yhdessä, niin ei siinä nyt tarvitse kainaloitumaan alkaa, jos toisella on suhde meneillään.

Vierailija
37/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kantani: kun on erottu, niin on erottu.

Vierailija
38/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteita tulee ja menee. Toivon, ettei exäsi lähde lämmittelemään kanssasi suhdetta uudestaan. Vaikutat tuuliviiriltä, etkä tiedä mitä haluat. Opettele vaikka kielioppia ja pilkkusääntöjä.

Vierailija
39/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:'D kaikkea ne naiset keksii. Toisessa ketjussa haukutaan jättäneet ja takaisinpyrkivät miehet narsistisioiksi joille ei pidä antaa mitään mahiksia.

Naiset eivät ole kollektiivi. Tässä tuntuu mies tehneen aloitteen yhteenpalaamisesta, vaikka nainen oli pettäjäjättäjä.

Vierailija
40/83 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi oli n. 6 v. kun hylkäsit perheesi kyllästymisen takia? Paska äiti

Niin olen, mutta itsekkyys ei ole rikos.

Ap.

Et ole Ap. Mitä sinulla on minua vastaan?

Oikea Ap.