Lähettäkää kaikki lapsikuvajoulukortteja!
Ne on aivan parhaita ja minä ainakin olen tosi pettynyt jos en saa lapsien kuvia joulukorteissa semmoisilta tuttavilta joilla lapsia on! Haluaisin ehdottomasti ainakin kerran vuodessa ihastella niitä vähän kaukaisempienkin tuttavien lapsia, on ihanaa saada kuva lapsista joulukortissa myös semmoisilta einiinläheisiltä tuttavilta. Ihmettelen kovasti mikä on syynä jos lapsellinen tuttavani lähettää minulle jonkun muunlaisen joulukortin kuin kuvan omasta lapsestaan. Ne on ihan ihania ja minä ainakin haluaisin vain ja ainoastaan sellaisia joulukortteja!
Kommentit (7)
Laitan tosin kuvaan mukaan oman karvaturrukkamme tonttulakki päässä, haittaako se?
Lapsikuvat on ihan parhaita kortteja! Tai mieluummin jopa sellaiset jossa on koko perhe, ihana katsella valokuvia.
Eli kaikki lapsianne kuvaamaan;) Meidän lapsi pääsee perinteiseen tonttuasuun kuvattavaksi.
myös yksi, joka ottaa mielellään vastaan noita kortteja!! ja lähetän kyllä myös....heittäköön vastaanottaja roskiin jos tykkää!
Ne on älyttömän kivoja :) Minäkään en toivo muunlaisia kortteja lapsiperheiltä saavanikaan!
tosi ihania on kuvat omista lemmikeistä tai sitten kuva sinusta itsestäsi, yksin tai miehesi kanssa, jotain jouluista rekvisiittaa tai jotain hassua :) Ne on minusta aivan ihania, olen monelta tuttavatani saanutkin kuvia heidän perheestään (jopa lapsettomilta sinkuilta) ja ne on niin mahtavia ja tulee oikein hyvä mieli kun semmoisen saa. Ei kuvan tarvitse olla erikoisen hieno tai välttämättä niin kauhean jouluinenkaan (tosi se on aina plussaa) kun saa kaverista kuvan jouluna on kuin kaveri olisi tullut itse kylään ja sanomaan hyvää joulua!
ap
Lapsikuvajoulukortit on ainoat, jotka säästän, muut menee joulun jälkeen roskiin, myös ne taidokkaat käsityöt...