Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI kaikkiin kasvispyöryköihin ja pihveihin tungetaan nykyään valkosipulia??

Vierailija
30.08.2022 |

Olen aivan jäätävän allerginen valkosipulille, eikä kaupasta meinaa löytyä mitään kasvisjuttua, jossa ei olisi valkosipulia. Ihan hemmetin raivostuttavaa!!

Se, että on kasvisyöjä, ei tarkoita, että voisi aivan kaikkea kasvista syödä.

Huraa Ikealle, jonka kasvispulla-pakasteessa ei ainakaan vielä ole valkosipulia. Toivottavasti ymmärtävät olla muuttamatta pullien reseptiä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINEOSAT

Porkkana, palsternakka, sipuli, kananmuna, kasvimargariini (rypsiöljy, kovetettu rypsiöljy), seesaminsiemen, soijaproteiinivalmisteet, perunajauho, hernekuitu, perunahiutale, rypsiöljy, jodioitu suola, mausteet (mm. valkopippuri), aromit. Kasvispitoisuus 75 %.

On niitä olemassa! Lue paketit.

Ja joo, olen itte laittanut palautetta suoraan!

Nytkin oli jotkin lastenliike kasvispullat, muuten ok mutta suolaa tolkuttomasti.

Vierailija
22/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AINEOSAT

Porkkana, palsternakka, sipuli, kananmuna, kasvimargariini (rypsiöljy, kovetettu rypsiöljy), seesaminsiemen, soijaproteiinivalmisteet, perunajauho, hernekuitu, perunahiutale, rypsiöljy, jodioitu suola, mausteet (mm. valkopippuri), aromit. Kasvispitoisuus 75 %.

On niitä olemassa! Lue paketit.

Ja joo, olen itte laittanut palautetta suoraan!

Nytkin oli jotkin lastenliike kasvispullat, muuten ok mutta suolaa tolkuttomasti.

No tuossa on ainakin kaksi kohtaa, jossa voi olla valkosipuli piilotettuna: mausteet ja aromit. Niistä joutuu kysymään valmistajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sitten ite jos eineksistä valitat

Vierailija
24/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas risoo raa'an punasipulin tunkeminen jokaiseen salaattiin ja kyllä monen kasvisburgerinkin väliin ne marinoidut punasipulit tungetaan. En voi sietää sen makua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi