MIKSI kaikkiin kasvispyöryköihin ja pihveihin tungetaan nykyään valkosipulia??
Olen aivan jäätävän allerginen valkosipulille, eikä kaupasta meinaa löytyä mitään kasvisjuttua, jossa ei olisi valkosipulia. Ihan hemmetin raivostuttavaa!!
Se, että on kasvisyöjä, ei tarkoita, että voisi aivan kaikkea kasvista syödä.
Huraa Ikealle, jonka kasvispulla-pakasteessa ei ainakaan vielä ole valkosipulia. Toivottavasti ymmärtävät olla muuttamatta pullien reseptiä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
AINEOSAT
Porkkana, palsternakka, sipuli, kananmuna, kasvimargariini (rypsiöljy, kovetettu rypsiöljy), seesaminsiemen, soijaproteiinivalmisteet, perunajauho, hernekuitu, perunahiutale, rypsiöljy, jodioitu suola, mausteet (mm. valkopippuri), aromit. Kasvispitoisuus 75 %.
On niitä olemassa! Lue paketit.
Ja joo, olen itte laittanut palautetta suoraan!
Nytkin oli jotkin lastenliike kasvispullat, muuten ok mutta suolaa tolkuttomasti.
No tuossa on ainakin kaksi kohtaa, jossa voi olla valkosipuli piilotettuna: mausteet ja aromit. Niistä joutuu kysymään valmistajalta.
Tee sitten ite jos eineksistä valitat
Mua taas risoo raa'an punasipulin tunkeminen jokaiseen salaattiin ja kyllä monen kasvisburgerinkin väliin ne marinoidut punasipulit tungetaan. En voi sietää sen makua.
AINEOSAT
Porkkana, palsternakka, sipuli, kananmuna, kasvimargariini (rypsiöljy, kovetettu rypsiöljy), seesaminsiemen, soijaproteiinivalmisteet, perunajauho, hernekuitu, perunahiutale, rypsiöljy, jodioitu suola, mausteet (mm. valkopippuri), aromit. Kasvispitoisuus 75 %.
On niitä olemassa! Lue paketit.
Ja joo, olen itte laittanut palautetta suoraan!
Nytkin oli jotkin lastenliike kasvispullat, muuten ok mutta suolaa tolkuttomasti.