Hankin kissan ja yksinäisyys helpotti
En tiennyt että voisin olla näin onnellinen. Toivottavasti onnistun tekemään myös kissan onnelliseksi. Ensimmäinen yö ja kovaakin kovempi hyrinä sai minut purskahtamaan itkuun. Joku haluaa olla minun lähelläni ja pitää minusta.
Kommentit (88)
Tänäänkin olemme käyneet ulkoilemassa ja leikkineet paljon. Raasu on ihan naatti vauhdikkaan aamupäivän jälkeen. Tuntuu hyvälle kun kissa seuraa häntä terhakkaasti pystyssä ja tulee luokse kun kutsun sitä nimeltä. Ihaninta on kun pieni haluaa käpertyä kylkeeni nukkumaan tai paljastaa suloisen mahansa.
Haluan sille vain hyvää. Ap
Tiedän tuon tunteen, kissa on ystävistä parhain ja ihanaa seuraa itsekullekin. Pidä hyvää huolta siitä, rakkaasta perheenjäsenestä.
Kissat on kyllä viisaita ja huumorintajuisia olentoja. Paljon parempaa seuraa kuin suurin osa ihmisistä...
Vierailija kirjoitti:
Koira vielä parempi yksinäisyyden poistaja ja saa ihmisen lenkille.
Joillekin varmasti on, mutta kaikki ei tunne yhteyttä koiriin. Hommaahan ihmiset tietyn tyyppisiä ihmiskavereitakin, joten miksi kissa ei kissaisine piirteineen voisi olla jollekin se paras yksinäisyyden poistaja -lemmikki?
Toivon kaikille eläimistään hyvää huolta pitäville kaikkea hyvää! :)
Kisu kisu aww
Harakat on aika röyhkeitä, kiusaavat fasaaneja ja oravia
Pidän minä ihmisistäkin ja koiria rakastan hurjan paljon. Olen yksinäinen kun en oikein osaa luoda yhteyttä muihin ihmisiin. En tiedä mikä kissoissa vetoaa minuun, mutta onneksi tunne on molemminpuolinen rakkaan tulokkaani kanssa. Hän on ihanan ainutlaatuinen (niinkuin varmasti jokainen lemmikki omistajansa mielestä).
Tuntuu tosi hyvälle kun voin omien päänsisäisten murheiden sijaan keskittyä tuottamaan pienelle mahdollisimman monta syytä hyristä ja tilaisuutta häntä pystyssä juosta iloisena lelujen perässä. Ap
Tämä oli päivän kivoin tarina.
Itse en pidä kissoista kyllä, mutta ei sillä ole väliä. Pääasia että sait kaverin.
Vierailija kirjoitti:
Pidän minä ihmisistäkin ja koiria rakastan hurjan paljon. Olen yksinäinen kun en oikein osaa luoda yhteyttä muihin ihmisiin. En tiedä mikä kissoissa vetoaa minuun, mutta onneksi tunne on molemminpuolinen rakkaan tulokkaani kanssa. Hän on ihanan ainutlaatuinen (niinkuin varmasti jokainen lemmikki omistajansa mielestä).
Tuntuu tosi hyvälle kun voin omien päänsisäisten murheiden sijaan keskittyä tuottamaan pienelle mahdollisimman monta syytä hyristä ja tilaisuutta häntä pystyssä juosta iloisena lelujen perässä. Ap
Oon iloinen sun puolesta, kaikkea hyvää jatkoon sinne🧡
Hienoa, olen iloinen puolestasi. Minusta kissaihmiset ovat ihan next level-tyyppejä :D
Itse tykkään kissoista, mutta kissat karttaa minua. Hevosiin en saa sitäkään vähää yhteyttä Höh. Koirien kanssa tulen hyvin toimeen.
Kissastasi on varmasti mukavaa, että pääsi juuri sinun luoksesi asumaan. Kaikkea hyvää teille ja kiitos kun me palstalaiset saatiin lukea näin kiva juttu.
Jostain päästä kun saa elämää paremmalle tolalle, niin se voi heijastua muihinkin asioihin. Olet paremmalla tuulella, ihmiset vaistoavat sen, tulevat juttelemaan, voit kertoa ihanasta kissanpennustasi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira vielä parempi yksinäisyyden poistaja ja saa ihmisen lenkille.
Orjaluonteinen laumaeläin ei sovi älykölle joka arvostaa itsenäistä päätöksentekoa.
Sana jota haet on 'laumaeläin'.
Eläinmaailmassa ei esiinny orjuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa on hienotunteinen eläin, tykkään.
Sohvan nuo kyllä silppuaa vähemmän hienotunteisesti. No, sehän on vain materiaa :)
Itse jouduin luopumaan kissasta kun ei viihtynyt sisällä. Tuskallista sitä oli katsoa. Eikä se minun ihmisen kaipuutani hävittänyt. Ei kissa korvaa ihmisseuraa, kaikki eivät sellaista ehkä kaipaakaan. Olen liian nuori höperöitymään vielä kissaleidiksi.
Kissaa pitää aktivoida paljon, kovia leikkejä hitsauskäsineet käsissä että hän saa energiansa purettua ja viihtyy sisällä. Jos on jo tottunut käymään yksin ulkona niin sitten on jo vaikeampaa.
Ihanaa kuulla tällaista positiivista, tuli niin hyvä mieli että suljen läppärin ja lähden lenkille ettei hyvä mieli haihdu muita postauksia lukiessa...=D Onnea ja rakkautta sinulle ja kissallesi!
Kiva :)