En ymmärrä miten salaatti muka pitää nälkää! Söin klo 15 salaattia ja patonkia, nyt on niin kiljuva nälkä että tilaan kohta pitsan!
Salaatissa oli pastaa, fetaa, tomaattia, lohta ja minisuolakurkkuja. Sellainen salaattibaarin itse koottava annos, isompi koko vielä!
Kommentit (46)
Jaa. Minä söin eilen klo 17 n. 250 g (raakapaino) kanaa, rasvaa ja ison keon raakoja vihanneksia. Nälkä oli seuraavan kerran seuraavana aamuna klo 10.
Itse olen reilusti vähentänyt syömistä ja välillä on pieni nälkä päällä. Silti nälän tuntemiseen tottuu. Ei silti tee mieli ahmia jääkaapista kaikkea mahdollista ja mahdotonta.
Kun on sanottu, että 40+ ikäisillä aineenvaihdunta hidastuu ja tahtoo paino herkemmin nousta & laihduttaminen on hankalaa.
Niin syytä siis ottaa asia huomioon ja syödä pienempiä annoksia / vähemmän ruokaa mitä ennen.
Rasva ja proteiini pitää nälkää, ei hiilihydraatit.
Ensin sun pitää opettaa sun korpalle, että kylläisyys ei ole yhtä kuin ähky. Ähky meinaa, että on syöty liikaa. Saattaa vaatia parikin viikon kärvistelyn että viesti menee perille. Syöt siis toki normaaleja annoksia sen ajan. Kuvailemasi lounas kuulostaa siltä että sillä pitäisi hyvin pärjätä 3-4h eteenpäin.
Hyvin pitää.
Söin illalla salaattia klo 19 eikä vieläkään ole nälkä, nyt mennyt 12 tuntia
.Salaattia, pinaattia, kurkkua, tomattia ja 100g kanaa. Tilkka oliiviöljyä, viinietikkaa ja sirtuunaa
Pizzassa on heittämällä 1000 kcal ja ylikin.