Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävää! Miksei tuo Muuttohaukantien tyyppi voinut suoraan sanoa olevansa homo?

Vierailija
19.10.2006 |

" Olen tämmöinen itsenäinen tyyppi... ei minulla mitään parisuhdetta vastaan..." Joopa joo, sisustuksesta (vaaleanpunainen kattokruunuhirvitys!) ja kavereista näki suoraan miehen seksuaalisuuden suuntautumisen.

Miksei sitä voi sanoa ääneen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut esittelevät vaimonsa, lapsensa, äitinsä ja kumminkaimansa. Miks homo ei voi olla niinkuin muut? " Tässä on mun poikakaveri Mikko. Toistaiseksi tykätään asua vielä kumpikin omassa asunnossa."

Jotkut epätoivoiset vanhatpiiat vielä luulee, että siinäpä komea vapaa poikamies ja lähettelevät nololle miehelle säkeittäin ihailijapostia.

Vierailija
2/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö jokaisen heteron ilmoittaa jokaisen ohjelman alussa, että minä olen hetero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynkin, miks homo ei kehtaa esitellä rakkaitaan. Olla niinkuin muutkin AVOIMESTI.

Vierailija
4/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinkkuhetskuja vissiin ole olemassakaan... :)

Vierailija
5/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysynkin, miks homo ei kehtaa esitellä rakkaitaan. Olla niinkuin muutkin AVOIMESTI.

Sitä paitsi ehkä hän oli sinkku? Tai hetero, joka tykkää vaaleanpunaisesta? Tai homo, joka ei halua sen kummemmin kertoa olevansa sitä taikka tätä?

Vierailija
6/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi nimi on äidin puolelta, mikä suku tuntuu hänestä läheisemmältä. Ihmettelin kyllä miksi piti tällainenkin asia telkkarissa selittää...