Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten usein ja millä tavalla miehesi kehuu sinua? (+ suhteen kesto)

27.10.2006 |

Avomieheni kehuu minua viikoittain, joskus menee päiviä ilman, joskus päivittäin. Yleisimmät kehujen aiheet ovat: peppu, sääret, vartalo yleensäkin, seksikkyys, rakastelutaidot ja kyky keskustella vaikeistakin asioista. Satunnaisesti hän kehuu myös laittamiani ruokia, ihailee urheiluintoani tai nokkeluuttani. Suhde kestänyt reilut kolme vuotta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä kehuu ihanaa ihoa ja tietty pimpsan tiukkuutta ym. sänkypuhetta.

Muistaa välillä kehua miten hyvin hoidan lapset ja miten luottaa minuun kumppanina ja että on hyvä kun mulle voi puhua murheistaan. Kehuu kokkaustaitojani.

Suhdetta takana reilu 8v

Vierailija
2/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rintoja kehuu aina kun näkee :) Seksikkääksi sanoo silloin tällöin ja mun järkyttävän suurta takapuolta kehuu viikoittain :O No, kuka mistäkin tykkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi tuntu jostain syystä miljoona kertaa paremmalta, kuin nämä olet kaunis ja hyvä sängyssä- diipadaapat! ;-)

Vierailija
4/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itse kehun joka päivä jostain. Tuoksut hyvälle, ihosi on pehmeä, olet taitava jne. Yhdessä kohta 8v.

Vierailija
5/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipa juuri koskaan : (

Vierailija
6/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä on oltu kuusi vuotta, lapsia kaksi ja avioliiton aikana kertyneitä kiloja 15.

Vierailija
7/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain että olen tarkka ja kiltti. 15v.

Vierailija
8/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä vuosien varrella saanut kuulla että takapuoleni on kuin miehen, jalkani ovat kuin norsun, mahani...läski. Kyllä tuota listaa voisi jatkaa.

Toisaalta mieheni ei ole kanssani ulkonäköni takia vaan luonteeni ja lasten.

Itse en ole koskaan haukkunut hänen ulkonäköään, tosin ei kamalasti haukuttavaa löytyisikään, mutta en ole kyllä haukkuja tyyppiäkään.

Kauniiksi lopuksi voin sanoa, että itsetuntoni on 0, mutta mikäs ihme se nyt on?

Vierailija
9/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä oltu vain vajaa 3 vuotta. sit sanoo ,et kylhänsä tiedät mitä mä susta ajattelen kun ihmettelen kun ei enää kehu edes ulkonäköäni. alussa oli kyl koko ajan kimpussa... ja roppa on ok mulla... byhyy.

lisäks nyt on tullut se , et suuttuessaan mulle haukkuu mua alatyyliin, niinku ehkä yläasteella tehtiin...

eipä paljoo kiinnosta mua moinen. sen turha ihmetellä miks mietin vaa omia koulujuttuja jne...

itse kuitenkin kehun sitä kun siltä tuntuu, enää en aio

Vierailija
10/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse on kelvannut monen kokoisena ja näköisenä. ruuat saavat yleensä kehuja (ei kehtaa olla kehumatta kun muuten saisi itse laittaa ruokansa). joskus kehuu kauniiksi.

Vierailija
11/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa ei taida hänen mielestään olla mitään hyvää. No enpä minäkään kehu häntä. Yhdessä 6 vuotta.

Vierailija
12/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä kuin jaksan lapsen kitinää häntä paremmin. Lisäksi on alusta asti pitänyt minua fiksuna ja arvostaa ajatuksiani. Meillä on hyviä keskusteluja ihan mistä vaan aiheesta. Sanoo kohtalaisen usein rakastavansa. Muistaa aina välillä sipaista silleen kivasti, että jää kutina päälle. Uklonäöstäkin muistaa aina välillä huomauttaa mukavasti ja todellakin huomaa, jos olen meikannut tai laittautunut muuten vaan. Tykkää laittamistani sapuskoista. Tuntuu olevan ylpeä meistä ja meidän perheestä. Yhdessä oltu 3 vuotta.

Joskus mietin voiko näin jatkua. Toisaalta molemmat tykkäämme juuri näistä arkisista kehuista ja kommenteista. Kohteliaisuuksista. Itse kehun varmaan ainakin päivittäin. Pyrin aina sanomaan ääneen, jos huomaan hänen tehneen kotonamme jotakin ja kiitän (siivoamiset, tiskit, pyykit...). Samoin myös hän tekee. Itselle se arkipäivän huomiointi kaikista tärkeintä. Pysyy paremmalla päällä itsekkin kun saa hehkuttaa puolin ja toisin.

Vierailija
13/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu minun luonnetta, ulkonäköä. Pitää minua hyvänä äitinä, muistuttaa siitä usein.

Tästäpä tuli mieleen, että pitää minunkin alkaa muistaa " kehua" (tyhmä sana) ihanaa miestänikin useammin!

Vierailija
14/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo rakastavansa ja kehuu luonnetta, kasvoja, kroppaa ym. vaikka ihan tavallinen tallikka olen...

Yhteisiä vuosia on takana yli 11 ja näiden vuosien aikana on itsetunto noussut nollasta roimasti ylöspäin. Ennen häntä seurustelin kahdeksan vuotta miehen (pojan/ensirakkauteni) kanssa, joka mollasi henkisesti ja painoi itsetuntoni pohjalukemiin. Vaikka mielestäni olen sitkeä luonteeltani, sai hän vuosien varrella nakerrettua omaa uskoa itseeni. Kiitos nykyiselle miehelleni ja elämäni rakkaudelle, kahden lapsen lisäksi on hän saanut minut tuntemaan itseni naiseksi ja hyväksymään itseni tällaisena kuin olen ;)

Vierailija
15/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kehuminen suhteen alussakaan mitenkään runsasta ollut.

Jos nyt joskus sattuukin sanomaan jotain, niin kuittaan se älä lässytä lauseella.

Vierailija
16/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hänen mielestään kaunis, tyylikäs ja elegantti, minussa on glamouria. Ruokani ovat usein " parasta mitä hän on koskaan syönyt" (lyhyt makumuisti...). Olen älykäs ja kanssani viihtyy, koska ajattelen itse enkä toistele muualta poimittua, olen kiinnostava keskustelija. Lisäksi ymmärrän häntä hyvin ja hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on - hänen ei tarvitse pingottaa vaan hän voi olla varma rakkaudestani kaikissa tilanteissa.

Vierailija
17/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuja tulee joka päivä: yleensä vakiot että olen kaunis tai että olen seksikäs. Monesti kehuu myös takapuoltani, joka on kyllä ihana.

Vierailija
18/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kehuja saa kuin kerjäämällä. Vuosiin ei ole edes ruuasta kiittänyt vaikka olen monesti sitä pyytänyt. Silloin kehui kun painoni oli alhaimmillaan...Siitä siis jo aikaa, nytkin olen raskaana ja sen huomaa miehestä etten ole hehkeimmilläni tosiaankaan...

Vierailija
19/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kehuu luonnettani, ulkonäköäni ja hän sanoi äidilleeen että minä olen paras ihminen mitä hän on koskaan tavannut.

En pitäs jos hän kehusi mun intiimiosia ta seksitaitoitoja, se ois jotenkin irstasta.

Vierailija
20/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huikkaa rakastavansa, mutta kehuja ei tule juuri koskaan mistään. Kerran kännissa kehui että olen hienosti kasvattanut lapsiamme. Aiemmin kehui ruokiani, mutta sekin jäi jo pari vuotta sitten. Pari kertaa on kampaajalta tulon jälkeen kehunut uutta tukkaani.

Aika ankeeta on siis tolla saralla.

Onneks yks miespuolinen duunikaverini kehuu mua usein ja on ihan ihastunut muhun muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän