Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten usein ja millä tavalla miehesi kehuu sinua? (+ suhteen kesto)

27.10.2006 |

Avomieheni kehuu minua viikoittain, joskus menee päiviä ilman, joskus päivittäin. Yleisimmät kehujen aiheet ovat: peppu, sääret, vartalo yleensäkin, seksikkyys, rakastelutaidot ja kyky keskustella vaikeistakin asioista. Satunnaisesti hän kehuu myös laittamiani ruokia, ihailee urheiluintoani tai nokkeluuttani. Suhde kestänyt reilut kolme vuotta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmin mies sanoo kauniiksi ja suloiseksi/söpöksi ihan muuten vaan. Esim. jos ollaan menossa kauppaan ja sipasen vähän meikkiä naamaan ja kampailen peilin edessä, mies tulee ja sanoo, että ootpas sä kaunis. Taikka jos luen sohvan nurkassa viltin alla, hän naureskelee, että oot tosi söpön näköinen siellä kääriytyneenä.

Saattaa todeta, että ihana perse/rinnat/huulet/hiukset, kun pussaillaan tai halaillaan tms. päivän mittaan. Kehuu tekemiäni töitä, jos näytän niitä ja puhutaan aiheesta. Kehuu laittamiani ruokia. Tiedän kyllä, että hän pitää minua ihan fiksuna ihmisenä, mutta harvemmin siitä rupeaa erityisemmin kehumaan.

Tietenkin on sellaisiakin päiviä, jolloin miestä ei innosta kehumiset (eikä mua), vaan on väsymystä taikka meillä on kitkaa tms.

Vierailija
22/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia takana 11.. ihme kyllä. moittia osaa, ja arvostella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanavalmiutta, joskus myös ulkonäköä. Joskus kehut menee niin överiksi etten osaa ottaa niitä tosissani ollenkaan.

Vierailija
24/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehuu miltei päivittäin.

Yleensä kehujen aiheena on tekemäni ruoka tai ulkomuotoni. Saattaapa jopa kehaista sanomalla että saan hänet kiimaiseksi pelkällä olemuksellani...

Viimeisin ihanuus oli kun hän totesi että kuinka hyvä hänellä on olla minun kanssani ja tuo lämmitti enemmän kuin mikään muu tähän astisista (jopa rakkauden tunnustukset häviävät tälle).

Vierailija
25/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei myöskään koskaan loukkaa millään tavalla. Ja on erinomaisen ihana mies! Yhdessä 7v.

Vierailija
26/26 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies sanoi, että minä olen parantanut hänet kaikesta turhasta kyynisyydestä. :)

25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän