Nainen, saatko useamman orgasmin peräkkäin?
Itse tulen vain kerran, klitoris on niin herkkä orgasmin jälkeen ettei siihen voi koskea. Yhdyntäorgasmia en ole saanut koskaan.
Kommentit (11)
Joskus harvoin onnistun tulemaan kaksi kertaa saman touhuilun aikana. Harmikseni minulla paikat myös menevät jotenkin helliksi orgasmin jälkeen,jolloin kyllä voi esim.yhdyntää vielä jatkaa,mutta toinen orgasmi itselle on todella harvinaista. Mutta,ei sitä enempää auta harmitella,onneksi saan helposti edes sen yhden kerran,muuten puuttuisi kyllä iso osa nautinnosta ja varmasti vaikuttaisi yleiseen halukkuuteenkin. Näin on siis hyvä.
Klitasta saan sen yhden, mutta yhdynnässä tai sormipelillä saan yleensä 1-3 kertaa.
Minä pystyn helposti masturboidessa saamaan vaikka kolmekin aika peräjälkeen. Mieheni kanssa pystyn myös saamaan useamman orgasmin, mutta yleensä silloin sessio kestää pitkään, eli ihan minimissään yli puoli tuntia. Ja tyypillisimmin niin, että yksi tulee nuolemalla, toinen yhdynnässä ja yksi sormeilemalla. Ja miehen kanssa se vaatii minulta todella paljon tilanteeseen keskittymistä ja heittäytymistä, eli sanoisin että olosuhteilla on enemmän merkitystä kun itse itselleni orgasmeja tehden. Mutta mieheni on todella ottautunut tähän asiaan ja oppinut tuntemaan minut, ei varmasti onnistuisi kenen tahansa kanssa tai ikimaailmassa yhden illan jutussa.
Minulla on orgasmit olettaakseni keskimääräistä herkemmässä, masturboin lähes aina vain ajatuksin ja supistelemalla lantionpohjan lihaksia ja/tai puristamalla jalkoja yhteen. Tästä taidosta on huomattavasti apua yhdyntäorgasmin saamisessa ja se onkin orgasmeista paras :)
Ihan peräkkäin olen saanut kolme orkkua suuseksissä mutta tämä on tapahtunut vain kerran. Silloin siis seuraava alkoi heti toisen perään. Suuseksissä saan aika usein kaksi orkkua lähes perätysten siten että niillä on noin minuutti väliä. Yhdynnässä en ole onnistunut koskaan saamaan kuin yhden orgasmin. En usko että useamman orkun saaminen kuitenkaan täysin mahdotonta olisi, mutta jotenkin se orgasmi on niin voimakkaan kokonaisvaltainen kokemus yhdynnässä että hankalampi saada toista. Yhdellä seksikerralla pystyn kyllä saamaan useamman orkun esim sormettaessa ja nuollessa ja sitten vielä yhdynnässä, mutta peräkkäin ne eivät tule. Klittaa hieromalla voin tulla helposti kuusikin kertaa peräkkäin noin minuutin välein mutta ne ovat melko laimeita orkkuja ja laimenevat sitä mukaa mitä useampi on tullut.
Vain kerran, koska saan niin aina niin voimakkaan orgasmin etten pysty toista enää saamaan.
Laatu siis korvaa määrän :)
Jos sekä klitoris että vagina hoideltu, saan vain yhden kokonaisvaltaisen mut täysin tyydyttävän orgasmin. Muutoin pieniä useampia pelkästään klitorista houkuttamalla, mutta siitä jää puuttumaan kokonaisvaltaisuus ja himotus tulee päälle uudestaan nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vain kerran, koska saan niin aina niin voimakkaan orgasmin etten pysty toista enää saamaan.
Laatu siis korvaa määrän :)
En ole varmaan ikinä edes kokenut pieniä orgasmeja. Ainakaan tietääkseni.
N45
Saan, jos sarjaorgasmi lasketaan mukaan. Joskus menee kolmekin minuuttia peräkkäiset orkut yhteensä.
Eka nuolemalla, toinen a-rapusta ja seuraavat b-rapun puolelta. Toimii jos vaan mies toimii.. N34
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, 10-20 kertaa. Ainoa oikea asento takaapäin ja apuna Satisfyer.
aijaa.. "painettapönttöön"? :) Hauska kuulla. Mutta mitä "roolia tuossa" pelaa tuo sun seksi-asento? Eikö tuo ole ihan *mahdotonta", lähes valtaosasta naisia? Olen kuullut vain.
Kyllä, 10-20 kertaa. Ainoa oikea asento takaapäin ja apuna Satisfyer.