Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nykyajan sisustustrendeistä et tykkää?

Vierailija
29.08.2022 |

Nimenomaan sitten nykyajan trendeistä.

Minä itse ihmettelen värien katoamista täysin. Olen itsekin hyvin neutraalin väripaletin ystävä, mutta nykyään on entistä enemmän värit poissa. 98% valkoista ja loput 2% beigeä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kodista halutaan yksi suuri, mahdollisimman vaalea tila ja keittiö on tietenkin osa tuota suurta tilaa. Asutaan 70-luvun kämpässä ja on ihanaa, kun on erillinen keittiö + keittiön ja olohuoneen välissä on liukuovi. Löytyy myös hyvänkokoiset makkarit ja pohjaratkaisu toimii lapsiperhearjessa.

Vierailija
22/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettajien ns taide seinillä. Näitä on yleensä tatskatuilla ihmisillä jotka kuuntelevat suomiräppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaistyyliset matot ovat todella kauniita! Mun mielestä myös todella arvokkaan ja hienostuneen näköisiä. 

Vierailija
24/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somettajien ns taide seinillä. Näitä on yleensä tatskatuilla ihmisillä jotka kuuntelevat suomiräppiä.

Mitä on somettajien ns. taide?

Vierailija
25/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin näin, että eri ikäiset ovat hyvin erilaisia sisustajia.  Täällä taisi joku sisustusketju hiljattain olla, jossa joku nuori äiti? oli saanut arvosteluja kodistaan, jossa oli muistaakseni Jean Vernetin ja Hakolan kalusteita.  Jean Vernet, Hakola tms ei nyt yleensä ole edes vaihtoehto kovin nuorille, kun ei ole minullekaan, vaikka olen 44v. Tarkoitan nyt hintansa puolesta. Itämaiset matot ovat myös kalliita ja niitä ei ehkä myydä edes missään Jyskissä, joten nekään eivät budjetin puolesta ole vaihtoehto alle kolmekymppisille, jos edes kolmekymppisillekään.  Trendikästä ja perusnättiä saa h&m homesta, Jyskistä, Maskusta, Ikeasta jne.  Joten aika moni mieltää sisustuksellisuuden ja kauneuden lähinnä näiden halpakauppojen valikoimaan.  Silloin se valkoseinäinen koti blogimattoineen on ehkä se "ainut oikea". En tiedä saiko kukaan kiinni, mitä yritän sanoa :) 

Vierailija
26/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka ääneen arvostelevat toisten koteja ovat lähes poikkeuksetta 65+ ikäisiä, jotka ovat kateellisia siitä, ettei heidän nuoruudessaan ollut juurikaan valinnanvaraa ja mahdollisuuksia sisustaa ja nyt joku nuorempi onkin laittanut sellaisen kodin, jollaisia eivät oikein tienneet edes olevan olemassa.

Toinen on sitten alle 30v ikäiset, joilla ei ole varaa sisustaa kovin kalliilla, arvostelevat helposti kaikki muut, paitsi nämä perinteiset vaaleat jysk, sotka, ikea, masku jne kodit.  Toki näillä nuorillakin marimekon astioita, pari Artekin julistetta kehyksissä. 

T: Köyhä 23v opiskelija ikeakodistaan

Vierailija
27/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisuus on ollut muotia jo 20 vuotta. Ei se ole nykytrendi.

Vierailija
28/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamiaiskaappi. Täysin turha.

Sama. Aivan omituinen keksintö.

Mitä hittoa?!? En ole tuollaisesta kuullutkaan. 😃

Vierailija
29/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun terasseilla mahtavat porealtaat. Mulla ei ole edes terassia! 😢 pikkuparveke vaan jonne mahtuu yks kukkaruukku.

Vierailija
30/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisuus on periaatteessa ihan hyvä trendi. Valkoinen on todella ajaton ja se ei ole sidoksissa mihinkään aikakauteen tai trendiin.  Esimerkiksi jos keittiö on sellainen valkoinen peruskeittiö niin siihen sopii aina ihan mikä tahansa sisustustyyli. Onhan se ehkä hiukan tylsä, mutta ajaton.  

Valkoisia seiniä en ymmärrä. Toki on ok, että osa seinistä on valkoisia, mutta miksi ihmeessä joku haluaa olohuoneen tai lastenhuoneen, jossa on valkoiset seinät. Kaunis tapetti on aina arvokkaamman näköinen, mutta edes maalilla väriä.  Tapetointi tai maalaus on helppoa, joten seinän värin ei tarvitse olla sellainen, josta pitää tykätä 25v. 

Vierailija
31/31 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka ääneen arvostelevat toisten koteja ovat lähes poikkeuksetta 65+ ikäisiä, jotka ovat kateellisia siitä, ettei heidän nuoruudessaan ollut juurikaan valinnanvaraa ja mahdollisuuksia sisustaa ja nyt joku nuorempi onkin laittanut sellaisen kodin, jollaisia eivät oikein tienneet edes olevan olemassa.

Toinen on sitten alle 30v ikäiset, joilla ei ole varaa sisustaa kovin kalliilla, arvostelevat helposti kaikki muut, paitsi nämä perinteiset vaaleat jysk, sotka, ikea, masku jne kodit.  Toki näillä nuorillakin marimekon astioita, pari Artekin julistetta kehyksissä. 

T: Köyhä 23v opiskelija ikeakodistaan

Se, arvosteleeko ihmisiä ääneen vai ei, liittyy persoonallisuuteen ja tietyssä määrin siihenkin, mitä on kotona oppinut. Ei ikään, ei tulotasoon.