Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen muutamana yönä nähnyt erikoista unta ja sitten herännyt melkein paniikissa.

Vierailija
29.08.2022 |

Unessa en tiedä missä olen ja etsin ulospääsyä aina pilkkopimeässä. Kun herään tuntuu että olen edelleen jossain suljetussa pimeässä paikassa ja menee hetki ennen kuin tajuan missä olen ja löydän valokatkaisimen. Mistä tuollainen voisi johtua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaava elämäntilanne?

Vierailija
2/7 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla elämäntilanne tai työssä jotain, josta et löydä ulospääsyä? Tai ajoittain tuntuu siltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen unta jatkuvasti kuolemasta ja väkivallasta. Alkanut n. viikko sitten ilman mitään selittävää tekijää. No, jospa se siitä asettuu..

Vierailija
4/7 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota taskusta fikkari seuraavalla kerralla.

Vierailija
5/7 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näen unta jatkuvasti kuolemasta ja väkivallasta. Alkanut n. viikko sitten ilman mitään selittävää tekijää. No, jospa se siitä asettuu..

Kuoleman sanotaan liittyvän johonkin uuteen. Vanha on tullut päätökseen.

Jos uni on pelottava, niin tämä muutos pelottaa.

Väkivallasta en tiedä.

Vierailija
6/7 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vähän pattitilanteessa koska pitäisi hankki uusi ammatti ja löytää töitä. Käyn myös terapiassa puhumassa lapsuuden traumoista. Muuten kaikki kunnossa paitsi tämä elämäntilanne jumissa sen suhteen mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Ap

Vierailija
7/7 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä vähän pattitilanteessa koska pitäisi hankki uusi ammatti ja löytää töitä. Käyn myös terapiassa puhumassa lapsuuden traumoista. Muuten kaikki kunnossa paitsi tämä elämäntilanne jumissa sen suhteen mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Ap

No, unihan on ilmiselvä vastaus tähän. Et löydä tietä ulos. Vielä.

Unet ovat siitä veikeitä, että kun tilanne alkaa selviämään, niin unessakin valokatkaisija löytyy nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän