ENSKATTARIEN TREFFIT JYVÄSKYLÄSSÄ 27.10
Elikä ketä olikaan treffeille odotettavissa? Paikka taisi olla Jyväskylän Coffee House ja aika tänään perjantaina klo. 15, eikö vain. Ilma on tosi kurja, mutta älkää antako sen pidätellä itseänne. Juodaan lämmintä kaakaota senkin edestä. Ja miten oli sen tunnistautumisen laita, ettei nyt aleta ihan urakalla kaikkia odottajia häiriköimään? ;) Ulkona ei varmaan ainakaan huvita odotella.
Ilmoittautukaahan osallistujat!
Minä olen siis tulossa, mutta saatan ihan himppusen myöhästyä siitä kolmesta. Joka tapauksessa tulossa ollaan!
Mörötin
Kommentit (4)
Jos ei mitään katastrofaalista tapahdu niin kai minäkin voin lähteä jyppäkylään ajelemaan aikani kuluksi=)
Tavataanko coffee housissa sisällä vai ulkona??
Mua ei ehkä tunnista, kun ajattelin verhota tiitiäisen yksiön takin sisään, ettei se vallan palellu;)
terkuin siru ja tiiti
Minä olen tässä kohta lähdössä kaupunkia kohti. Jos nähtäisiin kuitenkin tuon ilman takia sisällä? Niin ja mulla on sellainen punainen poncho päällä, että siinä on Sirulle ainakin tuntomerkkiä mahan lisäksi ;)
Näkemisiin!
Ei toki kukaan nyt jäädä ulos kärvistelemään tohon koiranilmaan. Kiva kiva! Toivottavasti Viipulikin pääsee!
Kohta nähdään!
L
Kiva kuulla, että Mörötin olet vielä yhtenä kappaleena! Mäkin olen tulossa. Täällä mies vaan sekoaa kun meillä on muutto tulossa... pientä stressiä? :-P
Juu eiköhän me toisemme tunnisteta! Siellä sitten!
Ja voi jestas tuota säätä. Mut eihän tässä olla sokerista. :-)
Terkuin Ladie!