Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin juoda lasin punaviiniä, mutta inhoan sitä pöhnäistä oloa

Vierailija
28.08.2022 |

Mikä ratkaisuksi? Alkoholiton punaviini on pahaa, sitä ei tee mieli, vaan nimenomaan oikeaa täyteläistä viiniä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiha kossuun

Vierailija
2/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi voittaa, halu vai pöhnä? Se on semmoinen itse päätettävä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pöhnä siitä tulee? Juo vähemmän, niin ei tule. Yhdestä lasillisesta nyt ei ainakaan tule mitään tuollaista.

Vierailija
4/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Nauttisin hyvästä viinistä, mutta koska en ole käyttänyt alkoholia vuosiin - siis paitsi kun olen ruoan kanssa halunnut nauttia viiniä, niin se nousee heti päähän ja se tietoisuuden alentuminen ei tunnu hyvältä, ei se huumautuminenkaan.

Alkoholiton viini on pahan makuista, samaa mieltä, onko muita ideoita?

Kokeilisiko jatkaa viiniä? Miedontaa vedellä tms. 

En siis nauti humaltumisesta, tulihan se jo tässä todettua.

Vierailija
5/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juoda aika paksua sokeroimatonta karpalomehua, se on terveellistäkin. Ainakin parempaa kuin alkoholiton punaviini"mehu".

Sen sijaan valkoviineissä on aika hyviä alkottomia.

Vierailija
6/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkälle nousee päähän jo pari kulausta, jos ei ole tottunut alkoholinkäyttäjä.

Vierailija
7/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut kuinka montaa eri alkoholitonta viiniä? Jos joku merkki olisikin ihan hyvää?

Vierailija
8/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pöhnä siitä tulee? Juo vähemmän, niin ei tule. Yhdestä lasillisesta nyt ei ainakaan tule mitään tuollaista.

Kyllä mulle tulee jo lasillisesta vähän pumpulinen pää. Rakastan viinin makua ja vatsan tunnetta, mutten tykkää siitä usvapäästä.

Vierailija
9/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jauhoa.

Vierailija
10/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle tulee lasillisestakin, kun juon niin vähän. Ap.

Vierailija
11/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alkoholittomia valkoviinejä, ovat parempia kuin punkut? Kun viimeksi maistoin 90-luvulla :) niin olivat pahoja nekin, mutta ehkä taso on parantunut kun kysyntä on kasvanut.

Vierailija
12/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tuollaista pilaantunutta rypälemehua juo jos ei ole tarkoitus vetää kunnon kumarat.

Vierailija
13/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ruuan kanssa ottaa yhden annoksen eli 12cl, se vaikutus kestää ihan maksimissaan 2h. Sitten on jo aivan selvä. Mutta jos ei halua ottaa, niin on ilman. Helppoa!

Vierailija
14/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tulee jo lasillisesta vähän pumpulinen pää. Rakastan viinin makua ja vatsan tunnetta, mutten tykkää siitä usvapäästä.

Sama täällä.

Vierailija
15/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon siis todella vähän alkoholia mutta ei minulla kyllä lasillinen punaviiniä tuntuisi missään. Tosin tuskin koskaan olen juonut edes enempää. En pidä mausta.

Vierailija
16/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut kuinka montaa eri alkoholitonta viiniä? Jos joku merkki olisikin ihan hyvää?

No jos joku vinkkaisi nyt sen edes lähelle oikeaa viiniä olevan merkin, ettei tarvitsisi pulloja kipata lavuaariin. Oikeasti olen erittäin epäileväinen että sellaista löytyy, kaikki mitä olen tähän mennessä muistanut ovat olleet niin pahoja ettei ole pystynyt lasia juomaan loppuun.

En siis ole ainoa, jolla on tämä ongelma. Tavallaan mukava kuulla. Ap.

Vierailija
17/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lasillisesta tulee joku pöhnä? Ei voi olla totta!

Vierailija
18/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lasillisesta tulee joku pöhnä? Ei voi olla totta!

No kyllä vaan sellainen vähän väsyttävä sumea pää -olo tulee. On se totta. Kaikki eivät ole niin siedättyneitä kuin toiset.

Vierailija
19/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo se lasi ihan hitaasti ja syö jotain samalla. Tai ota vaan puoli lasia.

Vierailija
20/33 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi. Toiset nauttii alkoholin mausta ja mahdollinen seuraava lievä humaltuminen on ikävä tunne, toiset taas juo mitä pahoja litkuja tahansa tullakseen humalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän