Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet eivät vastaa kun heille puhuu? (kysymys miehille)

Vierailija
28.08.2022 |

Aloin miettimää, että miksi jotkut randomit miehet eivät vastaa jos heille sanoo jotakin? Olen parikymppinen nainen ja normaalin ja tyttömäisen näköinen. Suurimman osan miesten kanssa pystyn keskustelemaan normaalisti. Mutta joskus jotkut randomit miehet eivät vastaa kun puhun heille. (esim kysyn jotain normaalia tai puhun jtn kohteliasta small talkia) Mistä se johtuu? Onko se jotain vallankäyttöä? Vai ovatko he vaan sosiaalisesti perunoita?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran junassa omissa ajatuksissani, just tulossa omalle asemalle. Joku nainen sanoi jotain, meni täysin ohi, ilmeisesti laittamassa roskikseen jotain. Nousin ylös ja odotin ovien avautumista.

Vierailija
62/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tulla juttelemaan. Keskitytään kaikki omiin tekemisiimme.

Todella ahdistavaa kun tarvii alkaa keksiä jostain tikusta juttua ihan vaan sen takia että tarvisi jtn puhua nyt sitten kun joku tälläsen käyttäytymisen joku jossain väli-amerikassa keksinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autisteja

Miksi alapeukut? Oma mieheni on autistinen ja hän käyttäytyy juuri noin. Välillä ei vaan oikeasti kuule. Aivonsa ovat jossain ihme off-tilassa. Tyttärensä on samanlainen.

Vierailija
64/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, valitettavasti kulttuurissamme sallitaan epäkohteliasta juroa käytöstä miehiltä sekä ylipäätään vastakkaista sukupuolta kohtaan. Asenneongelma monella kaikkea normaalia sosiaalista kanssakäymistä kohtaan. Toki joskus joku voi olla vain ajatuksissaankin tms.

Vierailija
65/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inseliulostetta, jätä huomiotta jatkossa.

Vierailija
66/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiavajakkeja on joskus ihan työelämässäkin. Silloin joutuu sanomaan, että "Hei sulle puhutaan, saisinko vastauksen kiitos", ja tavallaan nolaamaan mutismismikohtauksen saaneen. Mutta jos asian eteenpäin vieminen vaatii vastausta, ei muu auta. Vastaavat sitten vittumaisella sävyllä. Ihme sakkia. Ihan kuin hakisivat huomiota tuolla outoudellaan.

Vierailija
67/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inseliulostetta, jätä huomiotta jatkossa.

Itsekin olen nähnyt heidät inceleinä. Mutta kaksi kaveri tyttöäni juoksevat heidän huomionsa ja hyväksynnän perässä, koska heille miesten hyväksyntä on tärkeää. Itse en ole koskaan halunnut tehdä niin, koska en halua laittaa itseluottamustani miesten tai varsinkaan inceleiden hyväksynnän varaan. Nään sen aika hölmönä käytöksenä kavereiltani ja olen yrittänyt olla näille miehille vaan kohteliaan etäinen. Mutta siksi nämä miehet eivät kai pidä minusta ja eivät aina vastaa jos esim puhun :/ minulla on ristiriita että pitäisikö minun heille/heidänkaltaisilleen olla ystävällisempi vai ei? koska se sitten kai parantaisi sosiaalista tilaani luokassa. 

Vierailija
68/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tämän tilanteen kääntäisi toisin päin. Eli ihan kivan näköisen miehen olisi pakko juosta rumien ja lihavien naisten huomion perässä ja palvoa heitä, että häntä kohdeltaisiin luokassa kuin ihmistä ja vastattaisiin kun hän esim sanoo jotain normaalia. Onko miehillä koskaan tuollaisia tilanteita?

T: ap

Vierailija
69/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskityt ap niin paljon näiden miesten "rumuuteen"?

Vierailija
70/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskityt ap niin paljon näiden miesten "rumuuteen"?

Ehkä tilanne tuntuisi luonnollisemmalta että kaverit esim juoksisivat hyvännäköisten miesten huomion perässä, mutta kun juoksevat rumien miesten huomion perässä se tuntuu minusta aika oudolta ja hölmöltä. Mutta ehkä minun pitäisi jotenkin kehittää suhtautumistani rumiin miehiin jatkoa ajatellen. Tosin näiden yksilöiden kohdalla kun he ovat rumia + huono luonne niin yritän kehittää suhtautumistani vaan luokka hyvinvointini takia.

Vierailija
71/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti koulussanne on kiusaamisasiamies tai vastaava henkilö, jolle voi kertoa ja pyytää konsulttiapua luokkanne ilmapiiriongelmiin, jos muu ei auta.

Vierailija
72/77 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut tätä samaa jo ihan lapsesta asti, myös omalta isältäni. Koulussa ne kiusaajapojat harrasti tätä ja lukio/ammattiopintovuosina ne nuoret miehet, jotka kokivat olevansa jonkinmoisia auktoriteettejä tai minua muuten "ylempänä". Olen keski-ikää lähestyessäni ja samaa lapsellista käytöstä miehiltä nähdessäni tullut lopputulokseen, että kyse on puhtaasti naisvihasta. Tällaiset pojat/miehet ovat juuri niitä, jotka ajattelevat, että "nainen on hiljaa kun mies puhuu" ja "naisen tehtävä on olla miehelle kodinhoitaja ja patja".

Mukavinta tässä kuitenkin on, että nämä naisvihaajat paljastavat itsensä heti ensitapaamisella. Tietää sitten karttaa jatkossa ja saa mies sitten miettiä iän karttuessa, että mikä on kun ei puolisoa löydy. Tämä on pitkälti myös syy, miksi 16-vuotiaana laitoin välit poikki isääni - en tarvitse "isää", jolle minä olen vain "tyhmä tyttö" ja "voi kumpa olisit ollut poika".

Vierailija
73/77 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotakin, mitä tekee tietynlaiset ihmiset, sukupuoleen katsomatta. Jonkinlaista vallankäytön ja käytöstapojen puutteen yhdistelmää. Nämä ihmiset käyttäytyvät näin kahden kesken, isommassa ryhmässä huomioivat sinutkin.

Sinuna välttelisin kyseistä henkilöä, viittaa mt-ongelmiin eikä lieviin sellaisiin.

Vierailija
74/77 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tulkitsevat kaiken lähestymisen romanttisen kiinnostuksen osoitukseksi. Johtuu siitä, että jos itse puhuvat vastakkaiselle sukupuolelle, on se aina kiinnostuksen osoitus. Ignooraamalla he osoittavat, etteivät ole kiinnostuneita. 🙄 Esim.:

"Anteeksi, menikö bussi 123 just ohi?"

"---".

Vierailija
75/77 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin yli-iloinen, kovaääninen ja puhelias ja siksi tunkeilevan tuntuinen?

Vierailija
76/77 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin yli-iloinen, kovaääninen ja puhelias ja siksi tunkeilevan tuntuinen?

Oli ap tai ei, se ei selitä miehen huonoja käytöstapoja. Ne hän on oppinut kotonaan. Hyvin käyttäytyvä on sellainen aina, joka tilanteessa. Toisen ihmisen sivuuttaminen ja nolaaminen on huonoa käytostä.

Vierailija
77/77 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei vain jaksa ja kiinnosta. Tapaus käsitelty, voitte laittaa hienot monimutkaiset teorianne roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan