Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet eivät vastaa kun heille puhuu? (kysymys miehille)

Vierailija
28.08.2022 |

Aloin miettimää, että miksi jotkut randomit miehet eivät vastaa jos heille sanoo jotakin? Olen parikymppinen nainen ja normaalin ja tyttömäisen näköinen. Suurimman osan miesten kanssa pystyn keskustelemaan normaalisti. Mutta joskus jotkut randomit miehet eivät vastaa kun puhun heille. (esim kysyn jotain normaalia tai puhun jtn kohteliasta small talkia) Mistä se johtuu? Onko se jotain vallankäyttöä? Vai ovatko he vaan sosiaalisesti perunoita?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä. Tämän viestiketjun perusteella oletan että oot vaan helvetillisen rasittava tyyppi, eikä ne jaksa enää. Koettavat leikkiä kuollutta ja toivovat että karhu lopettaa hyökkäyksensä. En tosin ole mies, joten en tietenkään voi mitenkään arvata mitä voisi ihmisen päässä kenties liikkua. 

Emt oletko ollut amk:ssa, mutta meidän amk:ssa melkein kaikki puhuu toisilleen ja kaikki tuntee kaikki kun on pieni amk. Niin siksi noiden poikien käytös on aika outoa

Vierailija
22/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä. Tämän viestiketjun perusteella oletan että oot vaan helvetillisen rasittava tyyppi, eikä ne jaksa enää. Koettavat leikkiä kuollutta ja toivovat että karhu lopettaa hyökkäyksensä. En tosin ole mies, joten en tietenkään voi mitenkään arvata mitä voisi ihmisen päässä kenties liikkua. 

Emt oletko ollut amk:ssa, mutta meidän amk:ssa melkein kaikki puhuu toisilleen ja kaikki tuntee kaikki kun on pieni amk. Niin siksi noiden poikien käytös on aika outoa

Tiiätkö että sun käytös tässä ketjussa on aika outoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu ainakin joidenkin kohdalla siitä, että puhuja on vähäpätöinen ihminen tai hänestä ei voi hyötyä (sillä hetkellä). Itse kierrän tuollaiset psykot kaukaa.

Voi olla että he näkevät poikaystäväni sitten jotenkin vaikutusvaltaisempana ihmisenä ja siksi puhuvat vaan silloin :/ hölmöintä tässä on että kyseiset pojat ovat nörttimiehiä (opiskelen tietotekniikka alalla) jotka tuskin tulevat saamaan naista, ja tiedän että jos menisin vaikka tinderiin heitä olisi siellä tuhansia yrittämässä minua ja esim poikaystäväni on paaaaljon tasokkaampi mies kuin he. Eli olen heille out of league eikä toisinpäin. Ja yksi porukan poika jossain vaiheessa tunnusti ihastuksensa minuun, mutta sitten kuulin että hän oli aiemmin haukkunut minua selän takana joten aika ristiriitaisia?

Yritän olla heille kohtelias kun yritän pitää hyvät välit luokkalaisiin, mutta se on aika stressaavaa heidän kohdallaan :/

Aaa! Koetat onkia vastausta: "Ne on ihastuneita ja menevät lukkoon ihanuutesi edessä." :D

Sori, nyt tais tää onnenpyörä pärähtää rosvosektoriin. 

Siis lähinnä koen heidät pahoin pitelevenä, kun meillä on yhteinen kaveri piiri ja ahdistaa mennä kouluun heidän seuraansa joka päivä...

Vierailija
24/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu ainakin joidenkin kohdalla siitä, että puhuja on vähäpätöinen ihminen tai hänestä ei voi hyötyä (sillä hetkellä). Itse kierrän tuollaiset psykot kaukaa.

Voi olla että he näkevät poikaystäväni sitten jotenkin vaikutusvaltaisempana ihmisenä ja siksi puhuvat vaan silloin :/ hölmöintä tässä on että kyseiset pojat ovat nörttimiehiä (opiskelen tietotekniikka alalla) jotka tuskin tulevat saamaan naista, ja tiedän että jos menisin vaikka tinderiin heitä olisi siellä tuhansia yrittämässä minua ja esim poikaystäväni on paaaaljon tasokkaampi mies kuin he. Eli olen heille out of league eikä toisinpäin. Ja yksi porukan poika jossain vaiheessa tunnusti ihastuksensa minuun, mutta sitten kuulin että hän oli aiemmin haukkunut minua selän takana joten aika ristiriitaisia?

Yritän olla heille kohtelias kun yritän pitää hyvät välit luokkalaisiin, mutta se on aika stressaavaa heidän kohdallaan :/

Aaa! Koetat onkia vastausta: "Ne on ihastuneita ja menevät lukkoon ihanuutesi edessä." :D

Siis lähinnä koen heidät pahoin pitelevenä, kun meillä on yhteinen kaveri piiri ja ahdistaa mennä kouluun heidän seuraansa joka päivä...

Ehkä ne ei enää kestä sun yhdys_sana_virheitä?

Vierailija
25/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pitää varansa koska metoo

Vierailija
26/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin sen, että myös naisissa on näitä, mutta harvemmin. Liittyyköhän joko umpimielisyyteen tai sosiaaliseen rajoittuneisuuteen, ylimielisyyteen tai epäilevän estyneeseen suhtautumiseen?

Vierailija
27/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne ei enää kestä sun yhdys_sana_virheitä?

No vaikka ei kestä on hyvä olla kunnioittava ja kohtelias kun meidät on pakotettu samalle luokalle ja meillä on yhteisiä kavereita, mitä itse yritän aina olla. Jos saisin valita potkisin heidät pois koulusta ahdistamasta minua, mutta minulla ei ole sellaista valtaa.

Vierailija
28/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskäytöstapojen puutetta. Tosin lähestyville kaduilla ahdistelijoille ja huijareille joutuu valitettavasti tekemään joskus ignooraamisen.

Vierailija
29/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei ole sinulle mitään velkaa. Haet vain huomiota

Vierailija
30/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskäytöstapojen puutetta. Tosin lähestyville kaduilla ahdistelijoille ja huijareille joutuu valitettavasti tekemään joskus ignooraamisen.

Tosi vaikee sanoa kun ei oo nähnyt tilannetta, eikä tiedä mitä tää daami on oikein tehnyt ennen tätä hiljenemistä. Tuskin kertoo jos on törttöillyt oikein urakalla. Jäin jotenkin käsitykseen että ovat aiemmin olleet jonkinlaisissa puheväleissä. Tekstinsä perusteella kuulostaa olevan pikkasen itseään täynnä, eikä suhtaudu noihin henkilöihin kovinkaan arvostavasti. Ehkä siinä on jo kyllksi syytä olla hiljaa? Ja mistä sitä tietää mihin ne ei vastaa? Ehkä se tulee kiusaamaan ja vittuilemaan, eikä sellaiseen tosiaan tarvitse vastata.

Vierailija
31/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös vallankäyttöä tai harvemmin lukkoon menemistä, jos joku kärsii sellaisesta mykkyydestä.

Vierailija
32/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei ole sinulle mitään velkaa. Haet vain huomiota

Mutta siis yleensä jos on kaverin kaveri vaikka, ja saman pöydän äärellä esim niin itse yleensä on kohteliasta puhua noille kaverin kavereillekkin eikä ignoorata jos hän sanoo jtn? En ymmärrä miksi joillain miehillä menee tuo käytöstapa ohi

Vierailija
33/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelkäävät että joutuvat pian kanssasi vihille ja ovat sun pirttihirmuilun alla sitten loppuikäänsä. Parempi esittää jälkeenjäänyttä

Tämä. Luulevat että ap on ihastunut heihin ja itse eivät ole kiinnostuneita. Osaavat rentoutua vasta kun huomaavat että sillä onkin poikaystävä. Se, miksi kuvittelevat että naiset juttelee vain silloin kun ovat kiinnostuneita, kertoo vain heidän rajoittuneisuudestaan.

Vierailija
34/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelevat, että ahdistelet heitä.

Vierailija
35/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikee sanoa kun ei oo nähnyt tilannetta, eikä tiedä mitä tää daami on oikein tehnyt ennen tätä hiljenemistä. Tuskin kertoo jos on törttöillyt oikein urakalla. Jäin jotenkin käsitykseen että ovat aiemmin olleet jonkinlaisissa puheväleissä. Tekstinsä perusteella kuulostaa olevan pikkasen itseään täynnä, eikä suhtaudu noihin henkilöihin kovinkaan arvostavasti. Ehkä siinä on jo kyllksi syytä olla hiljaa? Ja mistä sitä tietää mihin ne ei vastaa? Ehkä se tulee kiusaamaan ja vittuilemaan, eikä sellaiseen tosiaan tarvitse vastata.

No se on totta kyllä, että mainitsemasi seikat muuttavat asiaa. Vastasin lähinnä siihen, jos joku ilman järjellistä syytä ei lähtökohtaisesti vastaa ystävälliseen puheeseen.

Ap:n kommentit siitä, kuinka nämä miehet olisivat häntä alemmalla tasolla antoivat kyllä kieltämättä ylimielisen ja ikävän kuvan hänestä. Se saattaa pudottaa luokkalaisten arvostusta ap:ta kohtaan eli he kokevat samoin, että hän vuorostaan on heitä alempiarvoinen.

Vierailija
36/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ujostuttaa puhua (kelle tahansa tai vaan naisille)

Vierailija
37/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ajattelevat, että ahdistelet heitä.

Mutta tämän porukan miehet puhuvat enemmän paljon aggressiivisesti heitä kaverina lähestyville naisille. Itse en halua olla sellainen, vaan ja yleensä koitan pysyä kaukana koska heidän olemuksensa ja luonteensa ahdistaa minua. Mutta puhun heille vaan jos päädyn tilanteeseen missä olisi outoa jos ignooraisin heidät. Esim yhteiset kaverini haluavat minun kanssaan mennä juttelemaan heille

Vierailija
38/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä olen myös pannut merkille erilaisia perunoita, joilla kuori sitten ei kestä vastauksia.

mutta jos ne keittää vaikka tillin ka ruohosipulin kera, niin ..

mutta aliittaja ei sytytä vaikka lamppu palaisi, sitä paitsi erilaiset random funktiotkin ovat erilaisia.

Vierailija
39/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on totta kyllä, että mainitsemasi seikat muuttavat asiaa. Vastasin lähinnä siihen, jos joku ilman järjellistä syytä ei lähtökohtaisesti vastaa ystävälliseen puheeseen.

Ap:n kommentit siitä, kuinka nämä miehet olisivat häntä alemmalla tasolla antoivat kyllä kieltämättä ylimielisen ja ikävän kuvan hänestä. Se saattaa pudottaa luokkalaisten arvostusta ap:ta kohtaan eli he kokevat samoin, että hän vuorostaan on heitä alempiarvoinen.

Voi olla että tuota minun pitäisi parantaa rumiin miehiin suhtautumisessa. Tosin en halua olla super ystävällinenkään rumille miehille, etteivät he ymmärtäisi väärin ja mielestäni olisi julmaa antaa väärää toivoa. Olen yrittänyt olla etäisen kohtelias, mutta ehkä he ovat loukkaantuneet siitä

Vierailija
40/77 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin suuri osa on kuitenkin töks töks porukkaa jonka ruutuaika korvaa muun. hyvillä implanteilla ruudun saa nuppiinsakin. perunoillakin.

taidat olla aika välkystä päästä mikäli enska repliikkisi on muuta kuin "mulla on vähän selliaset, hei sori hei"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän