Miksei suomalaiset lakkoile tai osoita mieltä?
Hyväksytte vaan kaiken kyykytyksen ja hiljaa supisette kahvipöydissä? Nyt viimeisimpänä sähkön ja ruuan kallistuminen.
Kommentit (30)
Hienoa! Sähkömarkkinat tervehtyvät ja inflaatio katoaa, kun lakkoillaan ja osoitetaan mieltä. Oikein hyvät on lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Lakkoiluhan tässä nytauttaisikin. Miksi te venäläiset että kippaa Putinia vallasta?
Älä vedä Puttea tähän.
Pitää alkaa puolustaa itseä kun valtio ei sitä tee
Vierailija kirjoitti:
Lakkoiluhan tässä nytauttaisikin. Miksi te venäläiset että kippaa Putinia vallasta?
Siksi koska olen suomalainen opiskelija. Ei mulla kiinnosta mitä Venäläiset tekee. Eläkööt pskassaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Sähkömarkkinat tervehtyvät ja inflaatio katoaa, kun lakkoillaan ja osoitetaan mieltä. Oikein hyvät on lääkkeet.
Fortum. Mietipä sitä. Mieti myös miten meidän perusinfra myytiin ulkomaille. Piti muka hyötyä siitä. Haha. Mitään sähköpulaa ei Suomessa ole. Kyse on ahneudesta ja hallituksen haluttomuudesta puuttua kiskontaan.
Ap
Joo onneksi suomalainen maksaa aina. Aina. Ihan sama onko EU vai Kesko niin suomalainen onneksi maksaa hyvät katteet ja remontit muille.
Suomessa on surkeat päättäjät ja tämä kansa ansaitsee sen. Munaton lampikansa.
Onhan eduskuntatalon edessä tyyttäilty aina silloin tällöin. Mitään merkitystä sillä ei ole ollut.
Lakko on väärä sana. Töitä on tehtävä inflaation verran vähemmän työaikana. Eli ainakin 10-20% vähemmän.
Palkat eivät nouse, mutta töitä voi tehdä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei joka asiasta Putinia voi syyttää tai vedota häneen. Eu ja Suomi on tiensä valinneet.
Miksi ap, miksi?
Yritykset ja valtio ovat kaksi eri asiaa.
Kenelle minun pitäisi osoittaa mieltä?
Olen opiskelut yliopistotutkinnon matalakorkoisella valtion takaamalla opintolainalla.
Olen töissä opiskemallani alalla.
Opintolaina on maksettu aikoinaan ja nyt on asuntolainakin jo lopuillaan. Minulla on koulutettu vaimo ja kolme lasta. Elämä on hyvässä jamassa, inflaatiosta ja energian hinnasta huolimatta.
Jokainen on oman onnensa seppä, itse se pitää se elämä rakentaa itselleen.
Ei sitä kukaan muu kellekään ilmaiseksi anna, ei yhtään mitään.
Onko pietarissa aurinko jo maillaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap, miksi?
Yritykset ja valtio ovat kaksi eri asiaa.
Kenelle minun pitäisi osoittaa mieltä?Olen opiskelut yliopistotutkinnon matalakorkoisella valtion takaamalla opintolainalla.
Olen töissä opiskemallani alalla.
Opintolaina on maksettu aikoinaan ja nyt on asuntolainakin jo lopuillaan. Minulla on koulutettu vaimo ja kolme lasta. Elämä on hyvässä jamassa, inflaatiosta ja energian hinnasta huolimatta.Jokainen on oman onnensa seppä, itse se pitää se elämä rakentaa itselleen.
Ei sitä kukaan muu kellekään ilmaiseksi anna, ei yhtään mitään.
Sulla on asiat hyvin. Mä ajattenki muita joilla ei ole niin hyvin ja niitä riittää Suomessa. Kantsii miettiä voitko joskus itse olla samassa jamassa. Tornista on helppo huudella. Musta päättäjät ansaitsee kuulla kansan äänen. Ja yritykset myös. Kiskokoot viimeisetki pennit mutta ei siihen pidä suostua.
Ap
Suomessahan lakkoillaan jatkuvasti. Teollisuudessa, satamissa, kunnissa ja kaupungeissa. Ovat vaan alakohtaisia ulosmarsseja ja työnseisauksia. Kaiken pysäyttäviä yleislakkoja on onneksi hyvin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan lakkoillaan jatkuvasti. Teollisuudessa, satamissa, kunnissa ja kaupungeissa. Ovat vaan alakohtaisia ulosmarsseja ja työnseisauksia. Kaiken pysäyttäviä yleislakkoja on onneksi hyvin harvoin.
Yleislakkoa tässä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko pietarissa aurinko jo maillaan?
Kun ei muuta keksi niin pitää vetää tämä pska pakotus. Kaikki viherkuplan ulkopuolelta ei ole rycciä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska olen suomalainen opiskelija. Ei mulla kiinnosta mitä Venäläiset tekee. Eläkööt pskassaan.
Ap
Dippainssi, veikkaan.
Suomi on Valko-Venäjääkin pahempi vassaalivaltio ja suomalainen on henkisesti kastroitu olento.
Missään muualla ei Sanna tai Sipilä saisi jatkaa kauttansa loppuun, ainakaan palkkaamatta tuhansia mellakkapoliiseja
Vierailija kirjoitti:
Suomi on Valko-Venäjääkin pahempi vassaalivaltio ja suomalainen on henkisesti kastroitu olento.
Missään muualla ei Sanna tai Sipilä saisi jatkaa kauttansa loppuun, ainakaan palkkaamatta tuhansia mellakkapoliiseja
Näin sen pitäisi olla. Kansalaisten ei pidä totella mikäli päättäjät eivät aja meidän etua.
Me suomalaiset emme lakkoile koska olemme maailman onnellisin kansa ja täällä on asiat hyvin. Hintojen nousu, bensan kallistuminen ja sähkön hinnan nousu ei haittaa meitä.
Jos hintojen nousu haittaisi meitä niin kyllä me silloin lakkoilisimme ja osottaisimme mieltä.
Kuka tämä pergele on joka joka risauksesta trollaa venäjä putte. Eli yhtään ei saa nykynenoa kritisoida etteikö tuo apina olisi täällä hölisemässä. Ime pasgaajota saat mariinin ja muiden märättäjien haitarista.😀