Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei suomalaiset lakkoile tai osoita mieltä?

Vierailija
28.08.2022 |

Hyväksytte vaan kaiken kyykytyksen ja hiljaa supisette kahvipöydissä? Nyt viimeisimpänä sähkön ja ruuan kallistuminen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me suomalaiset emme lakkoile koska olemme maailman onnellisin kansa ja täällä on asiat hyvin. Hintojen nousu, bensan kallistuminen ja sähkön hinnan nousu ei haittaa meitä.

Jos hintojen nousu haittaisi meitä niin kyllä me silloin lakkoilisimme ja osottaisimme mieltä.

Ja hymyssä suin järjestämmä vielä Fortumille ja Uniperille pikku vipit!

Vierailija
22/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastaan aloittaja lakkoilisi? Ei ole oikein selvinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaita 🐑🐑

Vierailija
24/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me suomalaiset emme lakkoile koska olemme maailman onnellisin kansa ja täällä on asiat hyvin. Hintojen nousu, bensan kallistuminen ja sähkön hinnan nousu ei haittaa meitä.

Jos hintojen nousu haittaisi meitä niin kyllä me silloin lakkoilisimme ja osottaisimme mieltä.

Ja hymyssä suin järjestämmä vielä Fortumille ja Uniperille pikku vipit!

Itsepähän kaltaisesi haluavat että valtio omistaa firmoja... turha nyt valittaa kun huonot businesspäätökset levähtävät reisille.

Vierailija
25/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkoiluhan tässä nytauttaisikin. Miksi te venäläiset että kippaa Putinia vallasta?

Siksi koska olen suomalainen opiskelija. Ei mulla kiinnosta mitä Venäläiset tekee. Eläkööt pskassaan.

Ap

Niiden vika tämä tilanne on joten saisi kiinnostaa. Ei tässä tarvitsisi mitään pakotteita harjoittaa jos ne ei olisi muihin valtioihin hyökkääviä raiskaripaskoja joille pitää laittaa rajat.

Vierailija
26/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkoiluhan tässä nytauttaisikin. Miksi te venäläiset että kippaa Putinia vallasta?

Siksi koska olen suomalainen opiskelija. Ei mulla kiinnosta mitä Venäläiset tekee. Eläkööt pskassaan.

Ap

Niiden vika tämä tilanne on joten saisi kiinnostaa. Ei tässä tarvitsisi mitään pakotteita harjoittaa jos ne ei olisi muihin valtioihin hyökkääviä raiskaripaskoja joille pitää laittaa rajat.

Ei kaikki edelleenkään ole Putinin syytä. Sota on, mutta ei se Putin myynyt meidän sähköinfraa ulkomaille lyhyen voiton takia eikä se Putin käske Fortumia periä kiskurihintoja. Estääkö Putin myös Meri-Porin voimalan käynnistämisen, entä turpeen käytön?

Ap

Vierailija
27/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei aloittaja itse järjestä mielenosoitusta?

Vierailija
28/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei aloittaja itse järjestä mielenosoitusta?

Tiedä vaikka järjestäisinki jo.

Ap

Vierailija
29/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleislakkoon on lukuisia syitä. Jos verrahoilla ei saa enää mitään eikä ostovoimaa ole.

Miksi suomalaiset on näin tyhmiä? Edelleen on kukkahattutätejä, jotka väittää, että esim meillä on toimiva terveydenhuolto. Voi taivas, miten voi laittaa päänsä puskaan...

Vierailija
30/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleislakkoon on lukuisia syitä. Jos verrahoilla ei saa enää mitään eikä ostovoimaa ole.

Miksi suomalaiset on näin tyhmiä? Edelleen on kukkahattutätejä, jotka väittää, että esim meillä on toimiva terveydenhuolto. Voi taivas, miten voi laittaa päänsä puskaan...

Näinpä. Maksan joka vuosi yths-maksun ja mitään en sieltäkään saa. Aina pompotellaan yths-julkinen akselilla. Mutta hoitoa on turha odottaa. Jos en maksa niin olisin ulosotossa. Kuka kuppaa nämä ja ne monet muutkin verot ja maksut mitä Suomessa maksellaan? Valtio vie herran siivun palkasta ja ikinä ei siltikää ole valtiolla mihinkään varaa. Paitsi no tietenkin, kyllähän me voidaan lähettää Euroopalle massit.

Ja vaikka mun asunto ei aiheuta massiivista nousua sähkölaskuun, ellei tule sopimuksen purkua tms niin kyllä se sähkön hinta näkyy sit viimeistään ruoassa ja palveluissa, joita tulee menemään konkkaan. Ei ole vara kuluttaa kohta kellään. Mutta onneksi esim Kesko takoo ennätystuloksia. Kyllä ne kehtaa.

Ap