Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40v mies kysyä 23v naista treffeille olematta setämies?

Vierailija
28.08.2022 |

Nainen opiskelee yliopistossa samaa alaa kuin minä, mutta on vuotta myöhemmin aloittanut. Olen kovin kiinnostunut hänestä.

M40

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä 40-vuotias tekee vielä yliopistossa?

Näin ne naisten mielipiteet muuttuu, kun onkin miesopiskelijasta kyse. Vastaavan ikäistä tai jopa vanhempaa naista on aina täällä kannustettu opiskelemaan ja muistutettu, että missä iässä tahansa on hyvä opiskella ja eläkeikään on niin ja niin kauan aikaa. Taas kerran ne kaksoistandardit. 

Vierailija
62/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mies on silloin 48v mikä on jo melkein 50v. Nykyinen miesystäväni on minua neljä vuotta nuorempi, en vaihtaisi 12 vuotta vanhempaan mistään hinnasta.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pyydä, ei noin nuori nainen ole kiinnostunut ikäisestäsi. Olen 32 ja kyllä 40v on liian vanha minullekin.

Älä jaksa. :D 8 vuotta ja olet itse 40v.

Ikävää, toivottavasti poika tulee jossain vaiheessa järkiinsä. Ei ikinä pidä olla vanhemman naisen kanssa kuin itse on. Naisen pitää olla aina nuorempi.

Katkeraa vanhan miehen ulinaa. Arki on sujuvaa, kun me nuoret jaksetaan harrastaa aktiivisesti yhdessä liikuntaa, elämänasenne on positiivinen ja makuuhuoneessakin kaikki toimii paremmin kuin hyvin.

Mitkä nuoret? Kirjoitit että olet vanhempi nainen. Turha elvistellä että jaksat harrastaa liikuntaa. Kyllä tuon ikäisen pitäisi ymmärtää että 50 v jaksaa vielä hyvinkin jos vaan on pohjia. Itse olen luultavasti vahvempi kuin sinä ja miesystäväsi yhteensä.

Olemme molemmat syntyneet 90-luvulla ja meillä on 4 vuoden ikäero. Täällä viikolla ollaan pyöräilty yli 100 km, salimaksimeita ei olla nyt hetkeen kokeiltu, mutta esim. maastavedossa yhteislukema olisi yli 300 kg. Hienoa toki jos olet vahvempi, noilla tuloksilla kannattaa jo lähteä kilpailemaan.

300 kg ihan hyvä maastavedosta. En ole ko. liikettä tehnyt vuosikymmeniin. Vinopenkistä sarjaa 140 kilolla ja pystäriä sarjaa 100 kilolla. Noi ei ole edes mitkään hyvät tulokset tosin. 100 km pyöräilyä viikossa ei ole mitään. Vanhemmat miehetkin JUOKSEE enemmän. Ei kovin positiivista asennetta ole jos luulet että vanhemmat miehet kuin sinä ei jaksa liikkua. Vaihdatko kohta nuorempaan kun miehellesi alkaa tulla ikää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai kysyt, jos haluat treffeille sen kanssa. Et sä tämän palstan miesvihaajatätien hyväksyntää mihinkään tarvitse. 

M38

Vierailija
64/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit. Miksi haluaisit kysyä treffeille ja samalla tytötellä ja mollata parikymppisiä miehiä?

Vierailija
65/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyytää, mutta oot liian vanha tuolle, joten jutusta ei todennäköisesti seuraa mitään hyvää muuta kuin että sait pyydettyä. Kohde todennäköisesti kiusaantuu ja puhuu sen jälkeen susta ikävästi takanapäin. Varoittaa muita naisia.  

Älä jaksa lässyttää. Vanhemmillani on 17 vuoden ikäero ja vaimon vanhemmilla 22 vuotta.

Vierailija
66/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu hänet luoksesi kynttiläillalliselle. Kerro, että valmistat herkullista frettipaistia. Sitä ei kukaan nuori nainen voi vastustaa.

FRETTIPAIST

Kuumenna paistinpannü ja kaada siihen öljyä. Paistele fretín osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaà ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vetta niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiśeen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laskè lämpöä tämän jälkeen 185 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luistá, lisää runsas desilitra kermaà ja sekoittele. Laita vielä 160 asteeseen ja anna olla noin 50 min.

Vierailija
67/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nuoret tytöt rauhaan ja katsele ikäisiäsi. Jotain on vialla parikymppisessä tytössä, jos nelikymppisestä kiinnostuu.

Vierailija
68/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu hänet luoksesi kynttiläillalliselle. Kerro, että valmistat herkullista frettipaistia. Sitä ei kukaan nuori nainen voi vastustaa.

FRETTIPAIST

Kuumenna paistinpannü ja kaada siihen öljyä. Paistele fretín osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaà ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vetta niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiśeen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laskè lämpöä tämän jälkeen 185 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luistá, lisää runsas desilitra kermaà ja sekoittele. Laita vielä 160 asteeseen ja anna olla noin 50 min.

Aah, frettipaistia !!!

N21

Vierailija
69/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä 40-vuotias tekee vielä yliopistossa?

Opiskelee?

Vierailija
70/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ihmeessä. Mutta tiedoksi että naiset yleensä pitää oman ikäisistään.

Vierailija
71/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun kaiken maailman kertuille kelpaa vanhemmat miehet. Mutta ei mammoille jotka ovat kaikki susirumia verrattuna tohon kerttuun.

Isot ikäero suhteet on uusi normaali. Sami hyypiälläkin (48v) nuori tamma ~30v

Huoh! Miksi te vertaatte itseänne aina julkkismiehiin. Ei naiset tänne kirjoittele, että JL onnistuu, niin minäkin onnistun.

Vierailija
72/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Myönteiselle vastaukselle mahiksia jos löytyy paksu lompakko

Vierailija
73/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-naisten strategia näissä asioissa minimoida riskit ja odottaa, että asiat vain tapahtuvat

-naisten pahin pelko on, että joku pitää outona ja joutuu lauman hylkäämäksi

-kysyy naisilta neuvoa pariutumisjutussa

Elikkäs olet väärässä paikassa AP. Yhtä hyvin voisit kysyä raaja-amputoitujen palstalta telinevoimisteluvinkkejä. 

Vierailija
74/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20v kirjoitti:

Hyi helvata, kiertäisin sinut kaukaa. Ja oma isäni on 42

Helvata? Missä maalla käytetään tuommoisia sanoja? Liian nuorena isäsi on sinut tehnyt. Serkun kanssa?

No ihan mun äitini kanssa. Terveisiä Keski-Suomesta.

Huutista

Lauta-jonneko se siellä? Kyllä helvata on varsin yleinen kirosana, oisko alunperin väännös helvetistä. Voi helvatan helvata, ei vieläkään kuulosta tutulta? Taitaapa pikemminkin ne sun vanhempas olla sukua. ;-)

Vierailija
75/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää! Minä isken kaksikymppisiä naisia vielä silloinkin kun itse olen 80-vuotias. Nelikymppisistä naisista jo melkein kaikki ovat ihan luuskahtaneita.

Vierailija
76/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun kaiken maailman kertuille kelpaa vanhemmat miehet. Mutta ei mammoille jotka ovat kaikki susirumia verrattuna tohon kerttuun.

Isot ikäero suhteet on uusi normaali. Sami hyypiälläkin (48v) nuori tamma ~30v

Huoh! Miksi te vertaatte itseänne aina julkkismiehiin. Ei naiset tänne kirjoittele, että JL onnistuu, niin minäkin onnistun.

Jl?

Vierailija
77/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pyydä, ei noin nuori nainen ole kiinnostunut ikäisestäsi. Olen 32 ja kyllä 40v on liian vanha minullekin.

Hohhoijjaa. Olen 40 ja puolisoni 25. Hän siis nainen ja minä mies.

Kyse on nyt tässä ap:n tapauksessa asemasta sosiaalisessa hierarkiassa. Ap on opiskelija ja 40 vuotiaana miespuolisena opiskelijana olet pahnanpohjimmaisena.

23v naispuolinen opiskelija sen sijaan on halutuin mahdollinen kumppani. Näin siis näkemättä kyseisiä yksilöitä.

Vierailija
78/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20v kirjoitti:

Hyi helvata, kiertäisin sinut kaukaa. Ja oma isäni on 42

Helvata? Missä maalla käytetään tuommoisia sanoja? Liian nuorena isäsi on sinut tehnyt. Serkun kanssa?

No ihan mun äitini kanssa. Terveisiä Keski-Suomesta.

Huutista

Lauta-jonneko se siellä? Kyllä helvata on varsin yleinen kirosana, oisko alunperin väännös helvetistä. Voi helvatan helvata, ei vieläkään kuulosta tutulta? Taitaapa pikemminkin ne sun vanhempas olla sukua. ;-)

No ei ole tosiaankaan yleinen. Tiedän kyllä mitä tarkoittaa mutta en kenenkään normaalin ole tuota kuullut käyttävän. Turhaa nössöilyä. Kyllähän vahvat ja itsenäiset voimaantuneet naiset uskaltaa puhua?

Vierailija
79/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää kohteliaasti, mutta varaudu siihen, että pikkuhiljaa sana leviää ja suurin osa koulun naisista ja osa miehistä pitää sinua pian outona ja ällöttävänä ja välttelee sinua varsinkin jos olet heidän kanssaan samassa luokassa. 

Vierailija
80/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ensi kerralla kurssilla mietititte kuinka ap oli likainen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan