Voiko 40v mies kysyä 23v naista treffeille olematta setämies?
Nainen opiskelee yliopistossa samaa alaa kuin minä, mutta on vuotta myöhemmin aloittanut. Olen kovin kiinnostunut hänestä.
M40
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun kaiken maailman kertuille kelpaa vanhemmat miehet. Mutta ei mammoille jotka ovat kaikki susirumia verrattuna tohon kerttuun.
Ahahhhhah luuletko oikeasti et kaikki täällä on jotain "mammoja"? :D Kyllä tääl on ihan kaikenikäistä ja näköistä porukkaa.
Silloin kun oli siitä licciardosta ketju täällä ekaa kertaa niin katoin mitä seuraajia sen instaan tuli lisää. Tuolla tavalla paljastitte korttinne.
Kyllä mammoja on kaikenikäistä (paitsi kovin nuoria) mutta KAIKKI olivat ihan kauhean näköksiä. Huh huh mikä hurttalauma.
Eipä todellakaan teillä olisi varaa haukkua ketään miestä.
Eli sinä päättelir, että ne seuraajat omivat av- palstalaidia ja kävit vielä kyttäämässä niiden instatilit? Olet sairas, ja sinulla ei ole omaa elämää.
Itse käyt tällä päivittäin ja keskityt miesten ja nuorten julkkiskaunottarien haukkumiseen.
Eipä sullakaan olisi varaa heittää kiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mies on silloin 48v mikä on jo melkein 50v. Nykyinen miesystäväni on minua neljä vuotta nuorempi, en vaihtaisi 12 vuotta vanhempaan mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pyydä, ei noin nuori nainen ole kiinnostunut ikäisestäsi. Olen 32 ja kyllä 40v on liian vanha minullekin.
Älä jaksa. :D 8 vuotta ja olet itse 40v.
Ikävää, toivottavasti poika tulee jossain vaiheessa järkiinsä. Ei ikinä pidä olla vanhemman naisen kanssa kuin itse on. Naisen pitää olla aina nuorempi.
Katkeraa vanhan miehen ulinaa. Arki on sujuvaa, kun me nuoret jaksetaan harrastaa aktiivisesti yhdessä liikuntaa, elämänasenne on positiivinen ja makuuhuoneessakin kaikki toimii paremmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun kaiken maailman kertuille kelpaa vanhemmat miehet. Mutta ei mammoille jotka ovat kaikki susirumia verrattuna tohon kerttuun.
Isot ikäero suhteet on uusi normaali. Sami hyypiälläkin (48v) nuori tamma ~30v
Ei se ole. Todella harvinaista heterosuhteissa. Vain alle 0.5% suhteissa huomattavasti vanhempi kumppani.
Toisekseen, olet mäntti, kun kutsut ihmistä hevoseksi. Kertoo sinusta riittävästi.
Tuo 0.5% koskee vain solmittuja avioliittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mies on silloin 48v mikä on jo melkein 50v. Nykyinen miesystäväni on minua neljä vuotta nuorempi, en vaihtaisi 12 vuotta vanhempaan mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pyydä, ei noin nuori nainen ole kiinnostunut ikäisestäsi. Olen 32 ja kyllä 40v on liian vanha minullekin.
Ikävää, toivottavasti poika tulee jossain vaiheessa järkiinsä. Ei ikinä pidä olla vanhemman naisen kanssa kuin itse on. Naisen pitää olla aina nuorempi.
Mistä alapeukut? Haluavatko palstan naiset nuoremman miehen kuin itse ovat? Ja vähemmän tienaavan ja heikomman ja vähemmän koulutetun? Lol täällä kaikki vain trollaa.
Vierailija kirjoitti:
N20v kirjoitti:
Hyi helvata, kiertäisin sinut kaukaa. Ja oma isäni on 42
Helvata? Missä maalla käytetään tuommoisia sanoja? Liian nuorena isäsi on sinut tehnyt. Serkun kanssa?
No ihan mun äitini kanssa. Terveisiä Keski-Suomesta.
Ei ainakaan yliopistolla, muuten sinua syytetään naisten ahdistelusta ja erotetaan.
Olet aivan liian vanha. Setämies 23 vuotiaalle.
Vierailija kirjoitti:
N20v kirjoitti:
Helvata? Missä maalla käytetään tuommoisia sanoja? Liian nuorena isäsi on sinut tehnyt. Serkun kanssa?
"Missä maalla"
15 v ikäerossa toinen on usein sairas jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
N20v kirjoitti:
Helvata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahahhhhah luuletko oikeasti et kaikki täällä on jotain "mammoja"? :D Kyllä tääl on ihan kaikenikäistä ja näköistä porukkaa.
Silloin kun oli siitä licciardosta ketju täällä ekaa kertaa niin katoin mitä seuraajia sen instaan tuli lisää. Tuolla tavalla paljastitte korttinne.
Kyllä mammoja on kaikenikäistä (paitsi kovin nuoria) mutta KAIKKI olivat ihan kauhean näköksiä. Huh huh mikä hurttalauma.
Eipä todellakaan teillä olisi varaa haukkua ketään miestä.
Mä olen ainaki todella kaunis nainen, ja tätä kuullut pienestä asti naisilta ja miehiltä, että se niistä luuloista. Ja eihän kukaan ole tota ap:ta hakkunut, onko luetun ymmärtämisen vaikeutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa vanhan miehen ulinaa. Arki on sujuvaa, kun me nuoret jaksetaan harrastaa aktiivisesti yhdessä liikuntaa, elämänasenne on positiivinen ja makuuhuoneessakin kaikki toimii paremmin kuin hyvin.
Mitkä nuoret? Kirjoitit että olet vanhempi nainen. Turha elvistellä että jaksat harrastaa liikuntaa. Kyllä tuon ikäisen pitäisi ymmärtää että 50 v jaksaa vielä hyvinkin jos vaan on pohjia. Itse olen luultavasti vahvempi kuin sinä ja miesystäväsi yhteensä.
Olemme molemmat syntyneet 90-luvulla ja meillä on 4 vuoden ikäero. Täällä viikolla ollaan pyöräilty yli 100 km, salimaksimeita ei olla nyt hetkeen kokeiltu, mutta esim. maastavedossa yhteislukema olisi yli 300 kg. Hienoa toki jos olet vahvempi, noilla tuloksilla kannattaa jo lähteä kilpailemaan.
N20v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20v kirjoitti:
No ihan mun äitini kanssa. Terveisiä Keski-Suomesta.
Huutista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot ikäero suhteet on uusi normaali. Sami hyypiälläkin (48v) nuori tamma ~30v
Ei se ole. Todella harvinaista heterosuhteissa. Vain alle 0.5% suhteissa huomattavasti vanhempi kumppani.
Toisekseen, olet mäntti, kun kutsut ihmistä hevoseksi. Kertoo sinusta riittävästi.
No mutta. täällähän käydään ihan kuumana. Tuu tänne niin annan halin😉
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Voi, jos haluaa, että nainen ja kaikki hänen kaverinsa nauravat sinulle noin kuusi vuotta sen jälkeen kun esität treffikutsusi. Kertoo toki itsetunnostasi. Anna palaa.
Miksi eivät naura heti vaan vasta kuuden vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Älä, se pitää sinua boomerina.
Älä näistä luusereista välitä. Iske hampaat kiinni kinkkuun, kun on tarjolla. Päivi Lipponen oli 26v kun paavo Lipponen oli 50+. Nussi sitä vosua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nuoret? Kirjoitit että olet vanhempi nainen. Turha elvistellä että jaksat harrastaa liikuntaa. Kyllä tuon ikäisen pitäisi ymmärtää että 50 v jaksaa vielä hyvinkin jos vaan on pohjia. Itse olen luultavasti vahvempi kuin sinä ja miesystäväsi yhteensä.
Olemme molemmat syntyneet 90-luvulla ja meillä on 4 vuoden ikäero. Täällä viikolla ollaan pyöräilty yli 100 km, salimaksimeita ei olla nyt hetkeen kokeiltu, mutta esim. maastavedossa yhteislukema olisi yli 300 kg. Hienoa toki jos olet vahvempi, noilla tuloksilla kannattaa jo lähteä kilpailemaan.
Nyman on kyllä taas niin keksityt jutut. Toisaalta 100 km pyöräily viikossa ei ole kuin reilut 15 km päivässä jos 1 päivä ilman pyöräilyä. 15km päivässä ei oo mitään
On jopa toivottavaa jos olet rikas, sinulla on valtaa, olet urheilullinen ja jotenkin tunnettu.
Muutoin olet looseri setämies.
Vierailija kirjoitti:
N20v kirjoitti:
Ressu Redford sanoo helvata
Jos on sokeria niin mikä ettei. Mutta sitä sinulla ei taida olla jos opiskelet.