Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40v mies kysyä 23v naista treffeille olematta setämies?

Vierailija
28.08.2022 |

Nainen opiskelee yliopistossa samaa alaa kuin minä, mutta on vuotta myöhemmin aloittanut. Olen kovin kiinnostunut hänestä.

M40

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä 40-vuotias tekee vielä yliopistossa?

Opiskelen kasvatustieteitä

Ap

Vierailija
22/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöni on 22v ja kauhistuisin jos poikakaveri olisi lähes ikäiseni! Ei ei ei.

Taidat pelätä että itse kiinnostuisit tyttäresi miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pyydä, ei noin nuori nainen ole kiinnostunut ikäisestäsi. Olen 32 ja kyllä 40v on liian vanha minullekin.

Älä jaksa. :D 8 vuotta ja olet itse 40v.

Vierailija
24/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta moni tuon ikäinen tyttö on kiinnostunut mutta näytän 10-15v ikääni nuotemmalta.

M43

Vierailija
25/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytelet lupaa? Jos itsetunto kestää pyytää niin kyllä sen silloin pitää kestää myös vastauskin?

Vierailija
26/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaan, ikä on ok riippuu tosin minkälainen muuten olet.. Tällä kaikki kiukuttelee .mutta onneksi naisetkin on erilaisia oikeassa elämässä. Vaimoni on 6 vuotta nuorempi ja tyttökaverini 21 vuotta nuorempi ja hoitoni vielä nuorempi. Ei minkäänlaista ongelmaa missään suhteessa.

Vierailija
27/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun kaiken maailman kertuille kelpaa vanhemmat miehet. Mutta ei mammoille jotka ovat kaikki susirumia verrattuna tohon kerttuun.

Ahahhhhah luuletko oikeasti et kaikki täällä on jotain "mammoja"? :D Kyllä tääl on ihan kaikenikäistä ja näköistä porukkaa.

Vierailija
28/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun kaiken maailman kertuille kelpaa vanhemmat miehet. Mutta ei mammoille jotka ovat kaikki susirumia verrattuna tohon kerttuun.

Isot ikäero suhteet on uusi normaali. Sami hyypiälläkin (48v) nuori tamma ~30v

Vierailija
29/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mies on silloin 48v mikä on jo melkein 50v. Nykyinen miesystäväni on minua neljä vuotta nuorempi, en vaihtaisi 12 vuotta vanhempaan mistään hinnasta.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pyydä, ei noin nuori nainen ole kiinnostunut ikäisestäsi. Olen 32 ja kyllä 40v on liian vanha minullekin.

Vierailija
30/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen tytön opiskella rauhassa, älä ehdottele mitään.

Vierailija
31/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahahhhhah luuletko oikeasti et kaikki täällä on jotain "mammoja"? :D Kyllä tääl on ihan kaikenikäistä ja näköistä porukkaa.

Silloin kun oli siitä licciardosta ketju täällä ekaa kertaa niin katoin mitä seuraajia sen instaan tuli lisää. Tuolla tavalla paljastitte korttinne.

Kyllä mammoja on kaikenikäistä (paitsi kovin nuoria) mutta KAIKKI olivat ihan kauhean näköksiä. Huh huh mikä hurttalauma.

Eipä todellakaan teillä olisi varaa haukkua ketään miestä.

Vierailija
32/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot ikäero suhteet on uusi normaali. Sami hyypiälläkin (48v) nuori tamma ~30v

Ei se ole. Todella harvinaista heterosuhteissa. Vain alle 0.5% suhteissa huomattavasti vanhempi kumppani.

Toisekseen, olet mäntti, kun kutsut ihmistä hevoseksi. Kertoo sinusta riittävästi.

Vierailija
33/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun oli siitä licciardosta ketju täällä ekaa kertaa niin katoin mitä seuraajia sen instaan tuli lisää. Tuolla tavalla paljastitte korttinne.

Kyllä mammoja on kaikenikäistä (paitsi kovin nuoria) mutta KAIKKI olivat ihan kauhean näköksiä. Huh huh mikä hurttalauma.

Eipä todellakaan teillä olisi varaa haukkua ketään miestä.

Eli sinä päättelir, että ne seuraajat omivat av- palstalaidia ja kävit vielä kyttäämässä niiden instatilit? Olet sairas, ja sinulla ei ole omaa elämää.

Vierailija
34/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata, kiertäisin sinut kaukaa. Ja oma isäni on 42

Vierailija
35/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä 40-vuotias tekee vielä yliopistossa?

Tämä. Elämä ei ole ikuista uuden oppimista. Valmiiksi tullaan 14-vuotiaina. Sitten on kaikki nähty.

Vierailija
36/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit. Tyhmä nainen jos nauraa. Kavereilleen asia ei kuulu millään tavalla. Ei se ole iästä kiinni, vaan onko kemiaa teidän välillä.

Vierailija
37/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä vaan, ikä on ok riippuu tosin minkälainen muuten olet.. Tällä kaikki kiukuttelee .mutta onneksi naisetkin on erilaisia oikeassa elämässä. Vaimoni on 6 vuotta nuorempi ja tyttökaverini 21 vuotta nuorempi ja hoitoni vielä nuorempi. Ei minkäänlaista ongelmaa missään suhteessa.

.trololloo, ap.

Vierailija
38/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyh liian vanha. Oma isäni on 79v.

T29

Vierailija
39/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mies on silloin 48v mikä on jo melkein 50v. Nykyinen miesystäväni on minua neljä vuotta nuorempi, en vaihtaisi 12 vuotta vanhempaan mistään hinnasta.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, toivottavasti poika tulee jossain vaiheessa järkiinsä. Ei ikinä pidä olla vanhemman naisen kanssa kuin itse on. Naisen pitää olla aina nuorempi.

Vierailija
40/84 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.trololloo, ap.

En ole ap. Naura vaan, kaikki mitä kirjoitin on totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan