Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinun puhelin soisi ensiyönä puoli kolme,

Vierailija
27.10.2006 |

kenen arvelet soittavan ja millaista asiaa hänellä olisi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tapahtuu harva se viikonloppu. Olen käskenyt jättää miehen, ei halua jättää, lasten takia lähinnä kai (3 kpl). Enää en edes jaksa vastata puheluihin. Miten se turpaan otto voi muka tulla täytenä yllätyksenä joka v...un perjantai tai lauantai? " Mutku se lupas ettei lyö mua enää ikinä, kun rakastaa mua niin" . Just jooooo....

Vierailija
2/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies oli :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti hänen siskonsa saattaa soittaa noihin aikoihin. He asuvat New Yorkissa, joten ei aina tule ajateltua aikaeroa, kun toisillemme soitellaan.

Vierailija
4/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. veli on pitkäaikaismasentunut ja yrittänyt itsaria ennenkin.

Vierailija
5/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto on, että jotain tosi järkyttävää on tapahtunut jollekin.

Vierailija
6/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ne on aina vääriä numeroita...

Vierailija
7/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina siellä on joku nuori jolppi, joka yrittää tavoittaa baarissa tapaamaansa tyttöä. Antaako tytöt vääriä numeroita vai mistä tää johtuu? Ja miksi oi miksi jätkät luulee, että keskellä yötä kännissä soittaminen tekee vaikutuksen naiseen?

Vierailija
8/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Antaako tytöt vääriä numeroita vai mistä tää johtuu?

Vierailija
9/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että sellaiset ehtii ilmoittaa aamullakin. Asialle ei voi enää mitään ja sen tähden ei tarvitse yöllä soitella. Ehtii sen aamullakin kuulla.

Vierailija
10/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valittaisi taas jostain. On tehnyt niin useasti ja siksipä mulla on aina puhelin öisin äänettömällä

Vierailija
11/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pidän puhelinta äänettömällä öisin, joten en heräisi siihen.

Vierailija
12/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takertuu aina kuuntelevaan korvaani, kun menee itsellä huonosti. Ei koskaan edes kysy mitä kuuluu. Mieheni on asiasta aikalailla raivoissaan.

Vierailija
13/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kyseessä olisi väärä numero.

Vierailija
14/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut oikea puhelu jonka olen saanut yöllä on kun siskoni lähti synnyttämään ja minä nukuin kuin tukki heräämättä piippaukseen. Mulla on aina puhelin piippauksella öisin.

Sitten noita kännisten väärä numero-soittoja on tullut paljon. Joskus olen sattunut olemaan hereillä tai havahtunut unesta kun puhelin on piipannut.

Vierailija
15/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soittaisi jäävänsä ylitöihin aamuun asti tai sitten sen auto olisi varastettu/rikki eli pitäisi mennä hakeman töistä.

Tai poliisi soittaisi hirvikolarista kotimatkalla tms.

Tai minulle soitettaisiin vesivuodoista/ vesikattovahingoista/ tulvista hoitooni kuuluvista rakennuksista. Kiitos, ekan syysmyrskyn ;-)

Vierailija
16/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soittaisi jäävänsä ylitöihin aamuun asti tai sitten sen auto olisi varastettu/rikki eli pitäisi mennä hakeman töistä.

Tai minulle soitettaisiin vesivuodoista/ vesikattovahingoista/ tulvista hoitooni kuuluvista rakennuksista. Kiitos, ekan syysmyrskyn ;-)

Vierailija
17/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai minulle soitettaisiin vesivuodoista / vesikattovahingoista / tulvista hoitooni kuuluvista rakennuksista. Kiitos, ekan syysmyrskyn ;-)

Vierailija:

Vierailija
19/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai minulle soitettaisiin vesivuodoista / vesikattovahingoista / tulvista hoitooni kuuluvista rakennuksista. Kiitos, ekan syysmyrskyn ;-)

Vierailija:

Vierailija
20/32 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten joku vanha sussu. :p