Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tuo aina rojua mukanaan

Vierailija
28.08.2022 |

Käy meillä kerran viikossa, ja aina on mukana jotain turhaa. Onhan se ihanaa, että ajattelee meitä, pienituloista lapsiperhettä, mutta voisi ne avatut pakkaukset ja vanhat vaatteet pitää itsellään. Viimeksi saapui avattu paketti kahvisuodattimia mukanaan. Monta kertaa on sanottu, ettei tarvita mitään, mutta ilmeisesti meitä käytetään jonain varastontyhjennyspaikkana. Kaapit pursuaa tavaraa ja ilolla pitäisi ottaa vastaan avattu suodatinpussipaketti.

Onko muita av-mammoja, jotka toimivat läheistensä turhan tavaran loppusijoituspaikkana?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia patalappuja, käytettyjä muovirasioita, käsipyyhkeitä vain yksi (olisi kiva laittaa samanväriset käsipyyhkeet kylppäriin vieraille ja omalle väelle), muovisia kirppisleluja mitkä hajoaa just, muovisia halpisleluja mitkä hajoaa just, rumahkoja kynttilänjalkoja lahjapaketissa (saanut itse joululahjaksi/arpajaisissa), halpoja puukyniä, tiedättekö ne mistä ei lähde kunnolla väri, puuttuu väripigmentti... Tällaista roinaa meille tulee. Mieluummin toisi vaikka pullat tullessaan kahvipöytään.

Jos anopin on omasta mielestään aina pakko tuoda jotain niin ala pyytää häneltä sellaista mitä haluat. Vaikka se pullapussi. Tai nestesaippuaa tms mikä tulee käytettyä.

Vierailija
22/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa roudaava anoppi vol.161

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun anoppi tuo itsensä kylään, niin ei tuo turhaa rojua vaan arvostelee minua tai meidän asuntoa.

Kateellinen ja katkera ihminen.

Vierailija
24/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta ku viet roskiin tai lahjoitat johonkin.

En suosittele tätä, en ainakaan itse roudasi anopin tavaroita yhtään mihinkään hänen puolestaan.

Entäpä miehesi?

Vierailija
25/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia patalappuja, käytettyjä muovirasioita, käsipyyhkeitä vain yksi (olisi kiva laittaa samanväriset käsipyyhkeet kylppäriin vieraille ja omalle väelle), muovisia kirppisleluja mitkä hajoaa just, muovisia halpisleluja mitkä hajoaa just, rumahkoja kynttilänjalkoja lahjapaketissa (saanut itse joululahjaksi/arpajaisissa), halpoja puukyniä, tiedättekö ne mistä ei lähde kunnolla väri, puuttuu väripigmentti... Tällaista roinaa meille tulee. Mieluummin toisi vaikka pullat tullessaan kahvipöytään.

Jos anopin on omasta mielestään aina pakko tuoda jotain niin ala pyytää häneltä sellaista mitä haluat. Vaikka se pullapussi. Tai nestesaippuaa tms mikä tulee käytettyä.

Kuvioon kuuluu että tilata ei voi. Se pilaa lahjan antamisen ilon.

Vierailija
26/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan roskiin ne roskat heti anopin nähden. Eiköhän siitä tajua.

Vierailija
27/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteköhän te miniät oo semmosia äitykän oikku orinsessoja ja mimosia. Mikään ei kelpaa, aina kaikki on väärin tehty ja sanottu. Huomiot: teillä uudet lastenhuoneen sängyt käännetään pahansuovaksi arvosteluksi jne.

Miten miehenne teitä kestävät, sitä aina ihmettelen. Tai ovat kans lujasti tosdun alla, nuo epäkelvon äidin kasvattamat?

P.s. itse tykkään että vieraille on eri värinen pyyhe. Kun on porukoita yötäkin, anaan jokaiselle eri värisen kylpypyyhkeen. Helpommin osaavat saman ottaa saunaankin mukaan.

Vierailija
28/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etteköhän te miniät oo semmosia äitykän oikku orinsessoja ja mimosia. Mikään ei kelpaa, aina kaikki on väärin tehty ja sanottu. Huomiot: teillä uudet lastenhuoneen sängyt käännetään pahansuovaksi arvosteluksi jne.

Miten miehenne teitä kestävät, sitä aina ihmettelen. Tai ovat kans lujasti tosdun alla, nuo epäkelvon äidin kasvattamat?

P.s. itse tykkään että vieraille on eri värinen pyyhe. Kun on porukoita yötäkin, anaan jokaiselle eri värisen kylpypyyhkeen. Helpommin osaavat saman ottaa saunaankin mukaan.

Korkki kiinni!

Vierailija
29/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet naimisissa, niin etkö itsekin ole (ollut) jonkun miniä?

Vierailija
30/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet naimisissa, niin etkö itsekin ole (ollut) jonkun miniä?

En koko ajan veetuillut anopille. Äitini kasvatti minut hyvätapaiseksi.

Edelleen on huushollissani ihan tarkoituksella eri värisiä pyyhkeitä. Lapsista ( vierailevista) on kiva valita minkä pussilakanan tai tyynyliinan ottavat kun on erilaisia.

Vierailija
31/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvioon kuuluu että tilata ei voi. Se pilaa lahjan antamisen ilon.

No just tää. Jos pyytää pullapussin, tulee ruisleipä. Nestesaippuan sijasta tulee mäntysuopaa. Paidan sijasta tulee housut. Punaisen pyyhkeen sijasta tulee sininen.

Pitää siis oikein näpäyttää, kun noin röyhkeästi kehdattiin tilata. Oikein haetaan sitä draamaa ja oikeutusta loukkaantumiselle, kun hyvää hyvyyttä terveysmielessä valittu ruisleipä ei kelpaa.

Vierailija
32/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi ei tuo tullessaan mitään tavaraa, hädintuskin tuo itsensä eli aina on kiire jonnekin ja muistaa jo tullessa sanoa, että tuli käymään vain siksi, että oli muuta syytä tulla samaan suuntaan. Tulee vain erikseen kutsuttuna, ei koskaan kysele, voiko tulla käymään eikä koskaan puhu mistään kovin henkilökohtaisesta, korkeintaan sanoo minä-pronominin kun toteaa, että "minun on nyt aika lähteä". Ei osallistu meillä mihinkään kotitöihin, ei auta, vaikka näkee, että minulla on silitys tai siivous kesken, sanoo vain, että "taisin tulla väärään aikaan" vaikka tuli juuri silloin, kun oli kutsuttu.

Minua ei päästä katsomaan miehen lapsuudenkodin vintille, olisiko siellä jotain kivaa. Toteaa vain, että tämä on yksityiskoti eikä kuolinsiivousta ole tapana aloittaa ennen vainajoitumista.

Vierailija
33/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo ruokaa. Inhottavaa, kun on tehty ja ostettu viikon ruokasuunnitelma, ja sitten tämä tulee sotkemaan. Jotain menee roskiin.

Tätä en ymmärrä. Jos ruoka ei ole pahaa tai allergiselle epäsopivaa tms., ottaisin tyytyväisenä vastaan. Jos on tehty ruokaasuunnitelma niin so what, eipä ole mikään vaiva vähän muokata sitä. Säästäähän siinä ruokamenoissa + ruuan tekemiseen menevän vaivan ja ajan.

Vierailija
34/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä anoppi ei tuo tullessaan mitään tavaraa, hädintuskin tuo itsensä eli aina on kiire jonnekin ja muistaa jo tullessa sanoa, että tuli käymään vain siksi, että oli muuta syytä tulla samaan suuntaan. Tulee vain erikseen kutsuttuna, ei koskaan kysele, voiko tulla käymään eikä koskaan puhu mistään kovin henkilökohtaisesta, korkeintaan sanoo minä-pronominin kun toteaa, että "minun on nyt aika lähteä". Ei osallistu meillä mihinkään kotitöihin, ei auta, vaikka näkee, että minulla on silitys tai siivous kesken, sanoo vain, että "taisin tulla väärään aikaan" vaikka tuli juuri silloin, kun oli kutsuttu.

Minua ei päästä katsomaan miehen lapsuudenkodin vintille, olisiko siellä jotain kivaa. Toteaa vain, että tämä on yksityiskoti eikä kuolinsiivousta ole tapana aloittaa ennen vainajoitumista.

Kerrankin hyvä anoppi-tyyppi, seisoo omilla jaloillaan ja tuntee oikeasti oman arvonsa eikä notku muiden mielipiteiden mukaan. Pidän!

Vierailija
35/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tulossa pula-aika

Vierailija
36/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämäkään kivalta kuulosta, mutta hiukan ihmettelen miksi sinun pitäisi päästä anopin vintille katsomaan "olisiko siellä jotain kivaa"? Ei kai anopin koti, tai edes vintti, ole mikään paikka mistä noin vain haetaan itselle tavaraa.

Vierailija
37/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole koskaan kukaan yötä. Asutaan ahtaasti pk-seudulla ja kaikki kaverit ja lähisukulaisetkin asuvat täällä.

Kyllä, meille on tyrkytetty vanhoja patjoja saatesanoilla "näitä voi käyttää yövieraille" ja kun olen huomauttanut, ettei meillä koskaan yövy kukaan, jatkui juttu "nyt voitte kutsua!".

Ei kiitos.

Vierailija
38/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti vaan oli ostanu suodatinpusseja kaappiini. Sanoin kiitos.

Toisen kerran käveli sisään leivinpaperi paketti kainalossa, sanoin kiitos.

Vierailija
39/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on tulossa pula-aika

Anopiltani en silti tule tarvitsemaan yhtään mitään.

Vierailija
40/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti vaan oli ostanu suodatinpusseja kaappiini. Sanoin kiitos.

Toisen kerran käveli sisään leivinpaperi paketti kainalossa, sanoin kiitos.

Entä jos äitisi tuskallisen rumia lasimöykkyjä kielloista huolimatta tai "uudet" peitot, joita on säilytetty kylmässä ulkovarastossa vähintään 30 vuotta? Tulisiko kiitosta? Meille kun ei vahingossakaan tuoda mitään, mitä tarvitaan tai halutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi