Miksi etelähelsinkiläiselle on ihan ymmärrettävää, et joku haluaa asua Kirkkonummella tai Siuntiossa, mutta Myllypuro ei oo?
Ja nää on siis mun hyviä opiskeluaikaisia kavereita?
Kommentit (79)
Itä Helsingissä on eniten luontoa. Helsinkiä tuntemattomat ei tätä tajua. Niille itä Helsinki on joku itiksen metron uloskäynti tai Kontulan ostari.
Itse asun itä Helsingissä metsän reunassa josta pääsen heti kotiovelta metsään ja kallioille. Minulla on ihana pieni piha vaikka asun kerrostalossa pohjalla.
Todella rauhallista. 10 vuotta asunut eikä mitään häiriköintiä ole ollut tässä talossa.
Viihdyn todella.
Tota noin. Minun aloitus ei ollut Myllypurosta strictly speaking. Vaan miks samat ihmiset ei haluu kyläillä Myllypurossa mutta haluu Kirkkonummella ja Siuntiossa. Täälläkin voi käydä piknikillä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes käynyt Myllypurossa? Ymmärrät kun menet sinne. Jouduin käydä tovin töissä siellä ja huh mikä peäreikä se paikka oli. Itiksessä kun hyppäsi bussista, niin aivan kuin olisi saapunut toiseen maahan.
Ei Itä-Helsinki ole normaalin ihmisen paikka elää. Käy sääliksi lapsia jotka kasvavat tuollaisessa ympäristössä.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes käynyt Myllypurossa? Ymmärrät kun menet sinne. Jouduin käydä tovin töissä siellä ja huh mikä peäreikä se paikka oli. Itiksessä kun hyppäsi bussista, niin aivan kuin olisi saapunut toiseen maahan.
Ei Itä-Helsinki ole normaalin ihmisen paikka elää. Käy sääliksi lapsia jotka kasvavat tuollaisessa ympäristössä.
Miksi jaksat provoilla näitä itä Helsinki provojasi.
Tai sitten tosiaan olet vain käynyt joskus jossain itiksessä kääntymässä tai jonkun ostarin kulmalla.
Ei ihmiset niissä asu.
Itä Helsingissä on paljon alueita jotka on rauhallisia, kivoja, luontoa paljon. On alueita jotka on rikkaiden alueita kuten Marjaniemi, Vartioharju, Aurinkolahti mm..
Älä jaksa jauhaa samaa provojasi jatkuvasti. Mikä kipukohta tämä sulle on.Muuten samaa mieltä, mutteivät nuo mitään rikkaiden alueita ole. Eikä ihmisen omistama rahamäärä muutenkaan kerro mitään siitä paikasta, missä hän asuu.
No mitäs ne on
Kuule sinä provoilija.
Haaveiletko olevasi joku mielestäsi hyväosainen jossain mielestäsi hienolla alueella 🤫
Vierailija kirjoitti:
Tota noin. Minun aloitus ei ollut Myllypurosta strictly speaking. Vaan miks samat ihmiset ei haluu kyläillä Myllypurossa mutta haluu Kirkkonummella ja Siuntiossa. Täälläkin voi käydä piknikillä.
No ehkä sulla on varsin tympeitä tuttuja tai teillä on välit poikki. Mistä me tiedetään miksi sun luona ei kylällä.
Pyllymurossa asutaan vain olosuhteiden pakosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan normaalit ihmiset ymmärtävät, että asua voi missä tykkää. Ihmiset arvostavat eri asioita myös asumisessa. Ei saa toivoa kenelläkään mitään pahaa, joten toivon, että sinäkin kasvat aikuiseksi ja opit ymmärtämään, etteivät kaikki halua samoja asioita elämässään.
Asua voi missä vaan, mutta millaiset eväät annat lapselle tulevaisuutta ajatellen, kun kasvatat sen väkivaltaisten rikollisten keskellä.
Kuka nyt vierailisi jonkun vauvapalstan trollin luona.
Trolleilla harvemmin edes on ketään ketkä voisi vierailla.
Vierailija kirjoitti:
Myllypuro ja Itäkeskus eivät ole koko itä-Helsinki. Säästä säälisi, ja yritä laajentaa elinpiiriäsi. Ahdas tietämättömyys herättää vain myötähäpeää, ei edes sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sulla on varsin tympeitä tuttuja tai teillä on välit poikki. Mistä me tiedetään miksi sun luona ei kylällä.
Välit on ollu ihan ok. Ykskin kaveri sanoi et kauheeta kun ei pysty näkeen kun muutitte ihan toiselle puolelle kaupunkia. Ja tän samaisen sisko asuu Siuntiossa. Go figure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan normaalit ihmiset ymmärtävät, että asua voi missä tykkää. Ihmiset arvostavat eri asioita myös asumisessa. Ei saa toivoa kenelläkään mitään pahaa, joten toivon, että sinäkin kasvat aikuiseksi ja opit ymmärtämään, etteivät kaikki halua samoja asioita elämässään.
Asua voi missä vaan, mutta millaiset eväät annat lapselle tulevaisuutta ajatellen, kun kasvatat sen väkivaltaisten rikollisten keskellä.
Älä jaksa.
Hanki nyt ensin vaikka ne lapset.
Vierailija kirjoitti:
Itä Helsingissä on eniten luontoa. Helsinkiä tuntemattomat ei tätä tajua. Niille itä Helsinki on joku itiksen metron uloskäynti tai Kontulan ostari.
Itse asun itä Helsingissä metsän reunassa josta pääsen heti kotiovelta metsään ja kallioille. Minulla on ihana pieni piha vaikka asun kerrostalossa pohjalla.
Todella rauhallista. 10 vuotta asunut eikä mitään häiriköintiä ole ollut tässä talossa.
Viihdyn todella.
Katso karttaa. Eniten viheralueita ja luontoa on koillis- ja pohjoisHelsingissä. Oletko käynyt esim. Torppiksessa tai Paloheinässä?
Naurattaa aina nämä jotka vaahtoavat että idässä on hyviäkin alueita, joo, mutta ne ovat pieniä ja ympärillä on sitten se kerrostalohelvetti. Ihan karttaa katsomalla selviää missä ne Helsingin pientaloalueet ovat. Vinkki, eivät Myllypurossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välit on ollu ihan ok. Ykskin kaveri sanoi et kauheeta kun ei pysty näkeen kun muutitte ihan toiselle puolelle kaupunkia. Ja tän samaisen sisko asuu Siuntiossa. Go figure.
Miksi trollaat jos sulla on edes yksi kaveri 😭
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt vierailisi jonkun vauvapalstan trollin luona.
Trolleilla harvemmin edes on ketään ketkä voisi vierailla.
Jännä mut oon alkanut palstailla vasta kun ollaan asuttu täällä 1,5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn todella.Katso karttaa. Eniten viheralueita ja luontoa on koillis- ja pohjoisHelsingissä. Oletko käynyt esim. Torppiksessa tai Paloheinässä?
Naurattaa aina nämä jotka vaahtoavat että idässä on hyviäkin alueita, joo, mutta ne ovat pieniä ja ympärillä on sitten se kerrostalohelvetti. Ihan karttaa katsomalla selviää missä ne Helsingin pientaloalueet ovat. Vinkki, eivät Myllypurossa.
Olen käynyt. Olen asunut 30 vuotta Helsingissä ja tunnen Helsingin oikein hyvin. Olen asunut sekä kantakaupungissa, pohjoisessa, koillisessa.
Nyt asun itä Helsingissä ja viihdyn oikein hyvin.
Mikä sulla on ongelma miksi raivoat asiasta 😄
Hys hys! Myllypuro on Secret Spot. Somehiljaisuutta kiitos.
Tuntuu tosi epikseltä kun tuntuu et omat valinnat ei kelpaa muille 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn todella.Katso karttaa. Eniten viheralueita ja luontoa on koillis- ja pohjoisHelsingissä. Oletko käynyt esim. Torppiksessa tai Paloheinässä?
Naurattaa aina nämä jotka vaahtoavat että idässä on hyviäkin alueita, joo, mutta ne ovat pieniä ja ympärillä on sitten se kerrostalohelvetti. Ihan karttaa katsomalla selviää missä ne Helsingin pientaloalueet ovat. Vinkki, eivät Myllypurossa.Olen käynyt. Olen asunut 30 vuotta Helsingissä ja tunnen Helsingin oikein hyvin. Olen asunut sekä kantakaupungissa, pohjoisessa, koillisessa.
Nyt asun itä Helsingissä ja viihdyn oikein hyvin.
Mikä sulla on ongelma miksi raivoat asiasta 😄
Katso karttaa. Aloitit oman kommenttisi sanomalla että idässä on eniten luontoa. Valitan, ei ole. Minulla ei ole muuta ongelmaa kuin se että ylipäätään keskusteluissa ärsyttää valehtelu ja omien mielipiteiden esittely faktoina. En usko että kukaan valitsee rivarin Myllypurosta jos voin sen saada paremmalta alueelta. En jaksa kaivella alueiden palkkaeroja tähän mutta niissä on paljon eroja,samoin kouluissa. Oman lapsen koulussa on vieraskielisten osuus 3%, paljonko Myllypurossa? Ja se vaikuttaa opetuksen laatuun suoraan. Se että idässä on muutama kiva alue, ei muuta asiaa kun ne ovat niin pieniä muun seassa. Esim.Marjaniemi on todella pieni ja vieressä Itis.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu tosi epikseltä kun tuntuu et omat valinnat ei kelpaa muille 😢
Niin harva tykkää sun provoista. Nyyh. Kyynel.
Hanki elämä niin sullekin löytyy joku.
Ja nää on niitä vihreitä äänestäviä "hyviä ihmisiä", jotka ei silti suostu edes käymään idässä päin, koska "kauhea paikka" ja lapset pitää saada hyvään kouluun.