Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäri sanoi "hyi kun hengitys haisee tupakalle"

Vierailija
27.08.2022 |

Onko laillista sanoa tuollaista

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on. Tupakan hajuinen hengitys haisee kuvottavalle.

Vierailija
22/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisiko joku lääkäri esim. että : " Hyi miten inhottavan näköinen patti teillä onkaan..."  (?)

Voi sanoakin. Lääkäritkin ovat vain ihmisiä ja joskus voi ammattikuori lipsua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tupakoitsijoiden takia en ikinä voisi olla hammaslääkäri. Oksentaisin, jos joutuisin tupakkaturpaa kaivelemaan ja sen hajuja hengittelemään. 

Vierailija
24/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty aloitus taaskin vaan....

Vierailija
25/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonu.

Kyllä sanoi!

No eikä sanonut. Sinä tehtailet näitä ketjuja vaikka mistä aiheista, joista mikään ei perustu omiin kokemuksiisi. Hauskaa fiktiota, mutta älä loukkaannu, jos joku nämä ketjusi sellaiseksi suoraan toteaa.

Vierailija
26/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisiko joku lääkäri esim. että : " Hyi miten inhottavan näköinen patti teillä onkaan..."  (?)

Tiedän ainakin hammaslääkärin, jonka piti raskaana ollessa mennä oksentamaan, kun potilas haisi niin pahalle. Sen sai potilas ottaa ihan niin kehuma kuin halusi. 🤣

Vierailija
27/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitty aloitus taaskin vaan....

Et ollut paikalla hoitohuoneessa kun hampaitani hoidettiin.

Vierailija
28/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää tupakoivat oikeasti tajua että haisevat ihan h e l v e t i n pahalle.

Vierailija
29/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nää tupakoivat oikeasti tajua että haisevat ihan h e l v e t i n pahalle.

Ei sitä itse huomaa, kun on koko ajan sen löyhkän ympäröimänä. Sama juttu epäpuhtaiden ihmisten ja juoppojen kanssa. 

Vierailija
30/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tätä, kun asiakasmentaliteetti ja herkkähipiäisyys ottaa valtaa ihan faktoihin keskittyvässä lääkärintyössä.

Vierailija
31/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sanonu.

Kyllä sanoi!

No eikä sanonut. Sinä tehtailet näitä ketjuja vaikka mistä aiheista, joista mikään ei perustu omiin kokemuksiisi. Hauskaa fiktiota, mutta älä loukkaannu, jos joku nämä ketjusi sellaiseksi suoraan toteaa.

No kyllä sanoi. Sinun mielipiteesi ei ole koko maailman totuus.

Vierailija
32/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tupakoitsijoiden takia en ikinä voisi olla hammaslääkäri. Oksentaisin, jos joutuisin tupakkaturpaa kaivelemaan ja sen hajuja hengittelemään. 

Olisit siis yleensäkin aivan kestämätön henkilö koulutettavaksi  millekään lääketieteen  ja terveydenhoidon alalle .

Vierailija
33/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sopisi ollenkaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit siis yleensäkin aivan kestämätön henkilö koulutettavaksi  millekään lääketieteen  ja terveydenhoidon alalle .

Hyvin keksitty. Siihen on erittäin hyvät syyt, miksi en ole ikinä edes harkinnut tiettyjä aloja, kuten vaikka lääketiedettä. 

Vierailija
34/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hammaslääkärin, joka ei edes ota tupakoivia asiakkaita. Haisevat pahalle, ja tuhoavat hampaitaan tupakalla.

Vierailija
35/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hammaslääkäri sanoi suoraan, että sinulla on huono suuhygienia. On siis hammaskiveä.

Olisihan tuonkin voinut kauniimmin muotoilla, varsinkin kun hammaslääkäripelkoinen olen muutenkin, mutta eipä tuosta mitään traumoja jäänyt.

Vierailija
36/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs poltat. Paska haju ja ihan ite haiset sille. Tupakka tuhoaa muunmuassa suun limakalvoja.

Vierailija
37/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle hammaslääkäri sanoi suoraan, että sinulla on huono suuhygienia. On siis hammaskiveä.

Olisihan tuonkin voinut kauniimmin muotoilla, varsinkin kun hammaslääkäripelkoinen olen muutenkin, mutta eipä tuosta mitään traumoja jäänyt.

No miten muuten sen voi sanoa, jos suuhygienia on silminnähden huono? Ei kaikkea voi pumpuliin kääriä ja lääkärin tehtävä on kertoa asiat niin kuin ne ovat. 

Vierailija
38/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten muuten sen voi sanoa, jos suuhygienia on silminnähden huono? Ei kaikkea voi pumpuliin kääriä ja lääkärin tehtävä on kertoa asiat niin kuin ne ovat. 

Ei varmaankaan mitenkään.

Oli vain silloin hassun kuuloinen ilmaisu, kun kuitenkin pesen hampaat 2x päivässä, käytän suuvettä ja lankaan hampaat.

Tuli fiilis, että ikäänkuin en pesisi hampaita ollenkaan.

Vierailija
39/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan mitenkään.

Oli vain silloin hassun kuuloinen ilmaisu, kun kuitenkin pesen hampaat 2x päivässä, käytän suuvettä ja lankaan hampaat.

Tuli fiilis, että ikäänkuin en pesisi hampaita ollenkaan.

Todennäköisesti et pese riittävän hyvin, jos hammaslääkäri asiasta huomautti. Ei ne turhasta sano. Siitä tosin moni hammaslääkäri on yhtä mieltä, että suuvesi on turha. Ei vaikuta suuhygieniaan mitenkään. 

Vierailija
40/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä nyt kuitenkaan mistään tupakan SAVUSTA ole kyse, joten kaikki tämä urputus täällä on nyt siis ihan turhaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän