Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kakannut kolmeen päivään - milloin soittaa lääkärille?

Vierailija
27.08.2022 |

Kuitenkin tavaraa menee suusta sisään normaalisti

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt noin silloin kun matkustan mökille. Ehkä neljäntenä päivänä on alkanut toimimaan.

Vierailija
2/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa. Sinulla ei ole mitään hätää. Minä kakkaan joka neljäs päivä ja olen täysin terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskukseenko ajattelin mennä pskalle.

Vierailija
4/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paska aikanaan sieltä rysähtää.

Vierailija
5/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lääkärille soittaa, etkö osaa itse hakea apteekista vatsanpehmikettä/laksatiivia?

Vierailija
6/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maha ei oo kipee ei oo hätää. Ai niin, eihän sulla ookkaan. Liiku juo vettä ja syö kuituja, sokeri pois.

Vierailija
7/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käynyt noin silloin kun matkustan mökille. Ehkä neljäntenä päivänä on alkanut toimimaan.

1,5 viikkoa on ennätys - olo oli kuin muumilla.

Vierailija
8/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kuivattuja luumuja? Laita likoamaan lämpimään veteen yön yli. Aamulla muussaa sotkuksi ja lisää liemineen kattilaan. Lisää kaurahiutaleita ja vielä lisää vettä ja keitä puuroksi. Mausta suolalla ja hunajalla oman maun mukaan. Tämä auttaa ummetukseen.

Käy lisäksi huomenna hakemassa apteekista makrogolia. Se on jauhetta, jota sekoitetaan veteen ja juodaan kerran, pari päivässä. Sä sitoo nestettä ja pehmentää ulostetta.

Sen lisäksi ota vessaan mennessä jokin koroke jalkojen alle, jotta peräsuoli on paremmassa asennossa ja uloste tulee helpommin ulos.

Pitäisi auttaa. Jatka ainakin pari viikkoa ja pyri menemään samoihin kellon aikoihin aamulla vessaan, jotta suoli tottuu tyhjentymään.

Vierailija
9/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan armeijassa olin viikon metsässä paskantamatta kertaakaan. Tosin vatsa oli sekaisin sitä ennen lomilla. Ei siihen kuollut, eikä ollut edes paha olo.

Vierailija
10/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kuivattuja luumuja? Laita likoamaan lämpimään veteen yön yli. Aamulla muussaa sotkuksi ja lisää liemineen kattilaan. Lisää kaurahiutaleita ja vielä lisää vettä ja keitä puuroksi. Mausta suolalla ja hunajalla oman maun mukaan. Tämä auttaa ummetukseen.

Käy lisäksi huomenna hakemassa apteekista makrogolia. Se on jauhetta, jota sekoitetaan veteen ja juodaan kerran, pari päivässä. Sä sitoo nestettä ja pehmentää ulostetta.

Sen lisäksi ota vessaan mennessä jokin koroke jalkojen alle, jotta peräsuoli on paremmassa asennossa ja uloste tulee helpommin ulos.

Pitäisi auttaa. Jatka ainakin pari viikkoa ja pyri menemään samoihin kellon aikoihin aamulla vessaan, jotta suoli tottuu tyhjentymään.

6-7 kpl

Vierailija
11/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista juoda riittävästi nestettä, koska muuten tulee olemaan melko kivuliasta puuhaa se tulostaminen. Apteekista saa myös käsikaupasta ihan perushyviä tuotteita näihin vaivoihin.

Vierailija
12/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kakannut ikinä, eikä mulla ole edes persereikääkään.

Mao

Vierailija
13/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole oksentanut kuuteen vuoteen - soitanko Jauhojengille?

Vierailija
14/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaa. Sinulla ei ole mitään hätää. Minä kakkaan joka neljäs päivä ja olen täysin terve.

No sinä kakkaat noin harvoin. Minulle taas on tyypillistä ulostaa kerran päivässä. Ja kyllä kolmen päivän kakkapaussi on siis tehnyt tosi pahan ja kivuliaan olon. jos ap:lla sama juttu, niin hän tarvitsee helpotusta oloon nyt.

Vierailija
15/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Levolac, Laxoberon ja Microlax. Kyllä rupeaa pelittämään.

Vierailija
16/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kakannut ikinä, eikä mulla ole edes persereikääkään.

Mao

Sähän oot muumi!

Vierailija
17/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sörki jollain porkkanalla tai HK-sinisellä reikää.

Vierailija
18/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juo kaljaa riittävästi, niin se auttaa ummetukseen. Seuraavana aamuna kyllä vatsa toimii mukavasti.

Vierailija
19/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda tavara kaurapuuroon ja vettä tietysti. 

Vierailija
20/32 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apeekista Movicolia tai Pecorionia (eivät pieretä tai aiheuta vatsanväänteitä ym.) ja Microlax-peräruiske. Peräruiske ensiapuun ja sitten syöt Movicolia ohjeen mukaan muutaman päivän tai vaikka viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi