Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tarviin 20e nyt heti

Vierailija
27.08.2022 |

Mitä voisin myydä/tehdä, että saisin tuon summan?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole mitään myymistä,jotain tavaraa mistä saisit 20e..

Vierailija
62/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aplla mobilepay? Miten saisi varmistettua että raha menee varmasti juuri aloittajalle eikä ekana numeron laittavalle? Facen ruokakassista ei ole kokemusta, mutta kuulostaa ehkä luotettavammalta ratkaisulta.

Ei ole mobilepayta. Enkä mä rahaa halua. Ajattelin jos täällä olis ollu jotain ideoita mitä en oo vielä keksinyt.

Mutta ei yllättäen. Kerää pulloja, mustikoita tai luovu kissasta. Mikään näistä ei oo vaihtoehto.

Ap

Miksi pullonkeruu ei ole vaihtoehto? Jotainhan se on tehtävä, jos rahaa aikoo saada. Ei sitä täällä ruinaamaalla saa kuitenkaan. 

Tajuatko montako pulloa joudut etsimään saadaksesi 20 e?

Anna parempi ehdotus. Itse olen tienannut useitakin kymppejä pulloja keräämällä. Vaatihan se aikaa, mutta rahan eteen on yleensä tehtävä töitä. 

Jonnin joutavalle paskapäälle oikein sopivaa hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
64/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole maksuhäiriöitä, pikavippi, mutta jätä se tosiaan sitten yhteen. Karkaa helposti käsistä ja tulee kalliiksi.

Vierailija
65/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap minkä ikäinen ja oletko hoikka? Haluux myydä poskiottoo ja pildee mulle maksan 120e/60 minan sessio, cortsun kanssa tietty! Mis oot?

M41

Etelä-Pohjanmaalla johan mä sanoin. Enkä oo nuori, enkä hoikka. Suuseksin osaan todella hyvin, mutta sulle en sitä tekis vaikka maksasit sataneljäkymppiä. Ällö.

Ap

175e ?

Vierailija
66/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap minkä ikäinen ja oletko hoikka? Haluux myydä poskiottoo ja pildee mulle maksan 120e/60 minan sessio, cortsun kanssa tietty! Mis oot?

M41

Yökötys, käys kertoo kavereilles millanen ällötys oikein ootkaan jos niitä löytyy

Ai mix oon ällötys mähän koetin jeesaa sitä? 120egel se sais mitä vaan, ei tarvis ku harrastaa hieman segzii

Vierailija
67/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi joltain kaverilta lainaa sitä kahtakymppiä? Tai sun porukoilta?

Vierailija
68/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumilakanat mutta en mä niitä 20e myy. (ovh 69.90/setti)

Ap

Vierailija
69/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysyis täältä jos voisin

Ap

Vierailija
70/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Yökötys, käys kertoo kavereilles millanen ällötys oikein ootkaan jos niitä löytyy

Ai mix oon ällötys mähän koetin jeesaa sitä? 120egel se sais mitä vaan, ei tarvis ku harrastaa hieman segzii

Seksin myyminen taitaa olla laillilsta suomessa mutta ei ostaminen. Kerros minne voidaan supo lähettää.

Kuulostat kyllä provoojalta

Vierailija
71/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumilakanat mutta en mä niitä 20e myy. (ovh 69.90/setti)

Ap

Ei niitä kukaan niin kalliilla ostaisikaan. Käytetyistä lakanoista 10€ alkaa olla maksimi. Riippumatta siitä, mikä on ovh. 

Vierailija
72/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Seksin myyminen taitaa olla laillilsta suomessa mutta ei ostaminen. Kerros minne voidaan supo lähettää.

Kyllä ostaminenkin on laillista. Muutoinhan myymistä ei voisi mainostaa avoimesti niin kuin nyt tehdään. Ostaminen on laitonta vain, jos oston kohde ei tee työtä vapaaehtoisesti. 

Vierailija
73/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavippi

Vierailija
74/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Kyllä ostaminenkin on laillista. Muutoinhan myymistä ei voisi mainostaa avoimesti niin kuin nyt tehdään. Ostaminen on laitonta vain, jos oston kohde ei tee työtä vapaaehtoisesti. 

Ei se vähemmä ällötystä susta tee kyllä.

Vierailija
75/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysyis täältä jos voisin

Ap

näytä pinppis jollekin, ehkä joku maksaa, siitä että saa nähdä livenä

Vierailija
76/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Ostaminen sekä myyminen, rikollista on parittaminen ja alaikäiseltä ostaminen

Vierailija
77/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Ei se vähemmä ällötystä susta tee kyllä.

Miksi olen mielestäsi ällötys? Minähän vain kerroin faktat. En ole ehdottanut myymistä tai ostamista kenellekään, jos niin luulit. Eikä siinäkään mitään ällöttävää ole, jos joku vapaaehtoisesti haluaa seksiä myydä tai ostaa. Kukin tavallaan. 

Vierailija
78/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Itselle riittää vain hanskahomma, maksan luonnossa ja kondomiakaan ei tarvitse niin säästyy siinäkin.

M

Vierailija
79/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikavimppi

Vierailija
80/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli 78!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi