Olen lähdössä työmatkalle 10 vuotta nuoremman mieskollegan kanssa ja aviomies kiukuttelee
Olenko ihan hirveä vaimo, jos lähden viikon työreissulle nuoremman kollegan kanssa?
Kommentit (35)
Tietää varman, että Nuoret on vanhempien naisten perään kyllä. Etenkin jos on nätti naama ja kropasta pidetty huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmatkat on työmatkoja. Ei niissä yleensä ole edes valinnan varaa lähteäkö vai ei - se on vaan mentävä jos se tehtäviin kuuluu, olipa siellä matkassa ketä tahansa.
Mutta joku syy kai tuohon on, jos miestä epäilyttää. Käykö hän itse työmatkoilla? Ehkä sieltä on jotain kerrottavaa tai sitten muuten erikoinen kuva mitä työmatkoilla tapahtuu.
Ei vastaavassa miehen työmatkalle lähdössä ollut mitään epäilyttävää. Miksi naisen työmatkalle lähdössä olisi?
naiset ovat heikkoja ja pelimiesten vietävissä
Vastaavassa aloituksessa miehen lähtiessä nuoremman naisen kanssa mies ei ole kuin työmatkalle lähdössä, mutta nainen on Huo*a? Aika erikoista, että miehelle sallitaan jotain mitä naiselle ei.
Vierailija kirjoitti:
Mies mukaan matkalle, kaikki tyytyväisiä.
Ei miestä voi mihinkään työmatkalle mukaan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaavassa aloituksessa miehen lähtiessä nuoremman naisen kanssa mies ei ole kuin työmatkalle lähdössä, mutta nainen on Huo*a? Aika erikoista, että miehelle sallitaan jotain mitä naiselle ei.
mies kerjää, nainen antaa. vastuu on antajalla, jolla on valta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei tietenkään, kun siellä pannaan koko ajan työkavereiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies ottaa vaimon työmatkalle mukaan?
Mä ainaskin hakkaisin sen mieskollegan jos yrittäis iskeä mua, ehdotella työmatkalla koska oon opetellu kaikenlaisia taistelulajeja!!!
Vierailija kirjoitti:
Neljäntenä mukaan 10 vuotta nuorempi naiskolleega. Katsotaan kumpiko on mustasukkaisempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies voi olla edustuspuoliso?
Vierailija kirjoitti:
Siinä vastaavassa ketjussahan joka toinen kertoi kuinka mies vaan menee panemaan, litinä lotina käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies ottaa vaimon työmatkalle mukaan?
Itse aika usein ottanut, etenkin ulkomaan reissuille, hyviä minilomia niistä muodostettu, yleensä oltu sitten myös lauantai ja sunnuntaina vasta kotiin. Itse maksettu tietty ne pari lisäyötä ja vaimon lennot. Jos tarvinnut aamupaloja maksaa niin tietty nekin. Kertaakaan ei ole työnantaja sanonut että ei käy.
Nuorilla miehillä on vielä kivikovat kalut. Ihanan sileät ja miehekkäät, mmmmm. Minä menisin mielelläni.
Taitaisi lähteä itseltäsi. Isottelijoista ei ole yleensä mihinkään.