Olen lähdössä työmatkalle 10 vuotta nuoremman mieskollegan kanssa ja aviomies kiukuttelee
Olenko ihan hirveä vaimo, jos lähden viikon työreissulle nuoremman kollegan kanssa?
Kommentit (35)
No näillä spekseillä en osaa kyllä sanoa mikä siinä on ongelma. Koetko itse että tilanne on jotenkin outo?
Ei kai siellä työmatkalla töitä kummempaa tule tapahtumaan vai kiukutteleeko miehesi ihan syystä? Minun mieheni ei vastaavassa tilanteessa olisi millänsäkään ja pyörin jatkuvasti koneiden pukumiesten ympäröimänä jotka ovat sen 10.v nuorempia. Teemme kuitenkin vain töitä yhdessä ja jos on hauskaa niin sehän on vaan kaikkien puolesta hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
No näillä spekseillä en osaa kyllä sanoa mikä siinä on ongelma. Koetko itse että tilanne on jotenkin outo?
Ei kai siellä työmatkalla töitä kummempaa tule tapahtumaan vai kiukutteleeko miehesi ihan syystä? Minun mieheni ei vastaavassa tilanteessa olisi millänsäkään ja pyörin jatkuvasti koneiden pukumiesten ympäröimänä jotka ovat sen 10.v nuorempia. Teemme kuitenkin vain töitä yhdessä ja jos on hauskaa niin sehän on vaan kaikkien puolesta hyvä asia.
En koneiden vaan * komeiden 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://img.freepik.com/premium-photo/new-workforce-robot-head-suit-wor…
Tällaisten?
Homma hoituu yhtä kivasti ja samalla asenteella kuin mitä tilanteen ollessa toisinpäin eli miehesi lähtisi työmatkalle 10v nuoremman letun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freudilainen lipsahdus, sattuuhan niitä.
Ymmärrän miestäsi. Tunnetusti kuitenkin jaat persettäsi siellä työmatkalla, miehesi tietää sen. Ja tiedät itsekin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miestäsi. Tunnetusti kuitenkin jaat persettäsi siellä työmatkalla, miehesi tietää sen. Ja tiedät itsekin tämän.
Miten nainen voi jakaa, ellei työkaverimies ole kaikkien naisten ilmainenyhteiskäyttömies?
ei se vanhakaan järvi soutamisesta kulu. jos ei sitten ole niin kuivunut, että soutajan veneenpohja raapii pohjaa
Minun oman kokemuksen mukaan nuoret miehet on todella kohteliaita ja mukavia työkavereita näin yli 40.v naiselle. Eikä kyllä mieleen tulisi mitään tilannetta, että homma voisi karata koska kyllä ne vapaita ja nuorempia (tai ikäisiään) enemmän vapaa-ajanviettoon katselee, eikä mitään varattua perheellistä työkaveria.
Työmatkat on työmatkoja. Ei niissä yleensä ole edes valinnan varaa lähteäkö vai ei - se on vaan mentävä jos se tehtäviin kuuluu, olipa siellä matkassa ketä tahansa.
Mutta joku syy kai tuohon on, jos miestä epäilyttää. Käykö hän itse työmatkoilla? Ehkä sieltä on jotain kerrottavaa tai sitten muuten erikoinen kuva mitä työmatkoilla tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Työmatkat on työmatkoja. Ei niissä yleensä ole edes valinnan varaa lähteäkö vai ei - se on vaan mentävä jos se tehtäviin kuuluu, olipa siellä matkassa ketä tahansa.
Mutta joku syy kai tuohon on, jos miestä epäilyttää. Käykö hän itse työmatkoilla? Ehkä sieltä on jotain kerrottavaa tai sitten muuten erikoinen kuva mitä työmatkoilla tapahtuu.
Ei vastaavassa miehen työmatkalle lähdössä ollut mitään epäilyttävää. Miksi naisen työmatkalle lähdössä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Työmatkat on työmatkoja. Ei niissä yleensä ole edes valinnan varaa kenen kanssa panee - se on vaan pantava jos se tehtäviin kuuluu, olipa siellä matkassa ketä tahansa.
Et ole vaimo vaan H..RA jos lähdet.