Kun ihminen kuolee, mihin mieli siirtyy?
Alkaako mieli leijailemaan ilmassa kun ihminen kuolee?!!!!
Kommentit (733)
Vierailija kirjoitti:
Voitko itse todistaa että kaikki on syntynyt tyhjästä? Kaikki on vaan sattumaa, ilman merkitystä ja päämäärää?!
T.eri
Tämä kommentti siis sinulle joka " vaadit" todisteita sielun olemassaolosta, 15 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän pakahtuu,sydänsurua. Kyllä siellä sydämessä muutakin on. Ainakin tunnetta. Jos jotain.
Sanonnat eivät ole validi argumentti jota voi käyttää kumotakseen yleisesti hyväksyttyä tieteellistä faktaa. Tuo on vain lapsellista.
Kyllä ne tuntemukset nyt vaan tuntee sydämessä. Ja juuri siellä. Mutta ehkä hyvä vain ettet sitten ole niin voimallisesti tuntenut kuin monet muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista todista. Se pitää ihmisen itse TUNTEA. se mitä tunnet sydämessä. Mutta jos et tunne niin ehkä sinulla ei ole sielua. Ja päädyt sinne olemattomuuteen. eri
Sydämessä ei tunneta mitään. Sydän on osa verenkiertoelimistöämme. Aivoissa tunnetaan, mutta mitään sieluja ei sielläkään kyllä ole.
Ihminen on psyykkisfyysinen kokonaisuus, eli kyllä esim. tunteet voivat todellakin siirtyä eri puolille kehoa.
No ei todellakaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Voitko itse todistaa että kaikki on syntynyt tyhjästä? Kaikki on vaan sattumaa, ilman merkitystä ja päämäärää?!
T.eri
Miksi minun pitäisi tuollaista todistaa kun kukaan ei ole sellaista väittänyt, ääliö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.eri
Tämä kommentti siis sinulle joka " vaadit" todisteita sielun olemassaolosta, 15 minuutissa.
Aikasi meni umpeen, joten voimme siis todeta sinun puhuvan pelkkää paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen muodostui kohdussa, niin mistä mieli häneen tuli? Samalla tavalla käy ihmisen kuollessa, mutta käänteisesti tietenkin.
Hyvin paljon meidän mieli on aivoista kiinni: Jos tulee aivovamma se mielikin muuttuu. Sielun olemassaoleminen on höpöhöpöä, joten todennäköisintä on, että kuoleman jälkeen ihmisen mieli kuolee aivojen mukana.
Tuleeko ns mieli ( sielu) alkioon itsestään, mielestäsi? Ateisteilla on hyvin erikoinen ajattelutapa.
Mitään sielua ei edelleenkään ole olemassa, ääliö.
Vihainen ateisti? Ihan samanlaisia kuin hihhulit.
Paitsi että toinen perustaa positionsa faktaan, toinen hihhulointiin. Mielestäni siinä on aika perustavanlaatuinen ero, ääliö.
Enpä nyt sanoisi kun ihminen nyt ei vaan universumista tiedä vielä paljoakaan. Ja sehän ihmistä just pelottaakin. Onko vai ei? Jos et pelkää kuolemaa hyvä. En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän pakahtuu,sydänsurua. Kyllä siellä sydämessä muutakin on. Ainakin tunnetta. Jos jotain.
Sanonnat eivät ole validi argumentti jota voi käyttää kumotakseen yleisesti hyväksyttyä tieteellistä faktaa. Tuo on vain lapsellista.
Kyllä ne tuntemukset nyt vaan tuntee sydämessä.
Juu ei. Otetaan sinulta aivot pois, niin siinä loppuu myös tuntemukset.
MOT.
Aikoinaan lääkäri tuomittiin mestattavaksi. Sopi toisen lääkärin kanssa räpsyttävänsä silmäluomiaan niin kauan kuin pystyy mestauksen jälkeen.
En muista enää miten kauan, mutta todella kauan hän pystyi. Eli mestatessa pää irroittamallakaan ei aivot sammu heti.
Vierailija kirjoitti:
Kun sammutan tietokoneen niin mihin se Windows menee???
vain windowsin valo kuolee, mutta windowsin sielu jää kovalevylle. bill gatesin henki on sen sieltä herättävä viimeisimpänä virtanapin painalluksena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen muodostui kohdussa, niin mistä mieli häneen tuli? Samalla tavalla käy ihmisen kuollessa, mutta käänteisesti tietenkin.
Hyvin paljon meidän mieli on aivoista kiinni: Jos tulee aivovamma se mielikin muuttuu. Sielun olemassaoleminen on höpöhöpöä, joten todennäköisintä on, että kuoleman jälkeen ihmisen mieli kuolee aivojen mukana.
Tuleeko ns mieli ( sielu) alkioon itsestään, mielestäsi? Ateisteilla on hyvin erikoinen ajattelutapa.
Mitään sielua ei edelleenkään ole olemassa, ääliö.
Vihainen ateisti? Ihan samanlaisia kuin hihhulit.
Paitsi että toinen perustaa positionsa faktaan, toinen hihhulointiin. Mielestäni siinä on aika perustavanlaatuinen ero, ääliö.
Enpä nyt sanoisi kun ihminen nyt ei vaan universumista tiedä vielä paljoakaan.
Ja mitä emme mielestäsi noin tarkalleen ottaen tiedä?
Vierailija kirjoitti:
T.eri
Vain uskovainen uskoo, että kaikki voidaan todistaa. Tiede pohjautuu parhaaseen olemassa olevaan tietoon, joka muuttuu kun tietoa tulee lisää. Se että kaikkeen ei vielä ole vastauksia, ei tarkoita että se todistaisi jonkun jumalan olemassa olon. Jumalien tai sielun olemassa olon todistaminen todistaminen kuuluu niiden väitteiden esittäjille. En minä sano että minä teidän kaiken. En tiedä. Mutta minua ei saa uskomaan asioihin joista ei ole todisteita tai edes mitään syytä pitää niitä todennäköisinä todisteiden puuttuessa. Historia kertoo selkeästi miten ihmiset ovat keksineet jumalat, kuolemanjälkeisen elämän ja sielun. Historia keryoo miten uskomukset ovat muuttuneet ajan kuluessa, useimmiten palvellakseen jonkun vallassa olevan tarkoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tuntemukset nyt vaan tuntee sydämessä.
Juu ei. Otetaan sinulta aivot pois, niin siinä loppuu myös tuntemukset.
MOT.
BRUTAL VICTORY!
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan lääkäri tuomittiin mestattavaksi. Sopi toisen lääkärin kanssa räpsyttävänsä silmäluomiaan niin kauan kuin pystyy mestauksen jälkeen.
En muista enää miten kauan, mutta todella kauan hän pystyi. Eli mestatessa pää irroittamallakaan ei aivot sammu heti.
Höpö höpö. Ei kaikkea paskaa kannata uskoa mitä Valituista Paloista löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista todista. Se pitää ihmisen itse TUNTEA. se mitä tunnet sydämessä. Mutta jos et tunne niin ehkä sinulla ei ole sielua. Ja päädyt sinne olemattomuuteen. eri
Sydämessä ei tunneta mitään. Sydän on osa verenkiertoelimistöämme. Aivoissa tunnetaan, mutta mitään sieluja ei sielläkään kyllä ole.
Ihminen on psyykkisfyysinen kokonaisuus, eli kyllä esim. tunteet voivat todellakin siirtyä eri puolille kehoa.
No ei todellakaan voi.
Eri mutta kyllä ne tuntemukset tuntuu kropassa. Aivoissani en minä ole tuntenut vihaa tai rakkautta mutta sydämessä tottapuhuen kyllä. Ihminen ON psyykkisfyysinen kokonaisuus. Yhtenä esimerkkinä stressi aiheuttaa sydämenvaurioita ja ripulia joillakin. Jos mennään nyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.eri
Miksi minun pitäisi tuollaista todistaa kun kukaan ei ole sellaista väittänyt, ääliö?
Kutsu minut ääliöksi, jos se tuo iloa sinulle. Toivon kaikkea hyvää elämääsi, ja että totuus valkenee sinulle !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tuntemukset nyt vaan tuntee sydämessä. Ja juuri siellä. Mutta ehkä hyvä vain ettet sitten ole niin voimallisesti tuntenut kuin monet muut.
Sinulla on viisivuotiaan tietotaso. Lueppa joskus vaikka kirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan voi.
Eri mutta kyllä ne tuntemukset tuntuu kropassa. Aivoissani en minä ole tuntenut vihaa tai rakkautta mutta sydämessä tottapuhuen kyllä. Ihminen ON psyykkisfyysinen kokonaisuus. Yhtenä esimerkkinä stressi aiheuttaa sydämenvaurioita ja ripulia joillakin. Jos mennään nyt näin.
Nimenomaan aivoissasi sinä ne edelleen tunnet. Ihan turhaa lässytät faktoja vastaan. Totta kai ihminen oireilee myös fyysisesti jostain asioista, ei kukaan ole sellaista väittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.eri
Kutsu minut ääliöksi, jos se tuo iloa sinulle. Toivon kaikkea hyvää elämääsi, ja että totuus valkenee sinulle !
Kiitos! Totuus on valjennut minulle jo aikoja sitten, joten sen voit ruksia pois listaltasi.