Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko luottaa mieheen joka on harrastanut seksiturismia?

Vierailija
27.08.2022 |

Eli alkaisitko sellaisen kanssa suhteeseen? Voisitko päästää poikien reissuille?

Kommentit (259)

Vierailija
181/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En. En. Piste.

Vierailija
182/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyväksyykö seksiturismia paheksuvat naiset tilanteen missä seksi aasiassa tapahtuu ilman maksua? Eli vaataavasti baaripokat, tinder tai vaikka ostarilla/kadulla tutustuminen. Itse olen aasian reissuilla saanut ihan ilmaiseksi harrastaa seksiä ja 5 kanssa olen ollut parisuhteessa viimeisen 10 v sisällä. Toki parisuhteissa on ollut mukana jonkin verran taloudellista tukemista eli supporttina toimimista. Mihin siis vedätte rajan? Aasiasta ja varmasti yleisestikin ulkomailta seksiä irtoo helpommin kuin Suomesta, missä aihe on tabu. Suhtautuminen seksiin on luonnollista ja arkisempaa ulkomailla.

Minulle on tärkeää, että puolisoni/elämänkumppanini on älykäs, koulutettu, sivistynyt, fiksu, keskusteleva ihminen. Että meillä on yhteinen kieli ja kommunikoimme paljon. Puhumme niin yhteiskunnasta, tieteestä kuin taiteestakin, unohtamatta parisuhdeasioita ja arkeen liittyviä asioita. En olisi puolisoni kanssa ellei hän olisi tuollainen ja ellei hän nimenomaan olisi halunnut noita asioita kaipaavan naisen.

Jos tietäisin, että mies on ollut viiden thaimaalaisen kanssa parisuhteessa, niin minun olisi äärimmäisen vaikeaa uskoa, että oikeasti hän onkin koko ajan halunnut minun kaltaistani naista.. Eikä todennäköisesti puolisoni olisi pitänyt minua etsimänään elämänkumppanina, jos minun eksäni olisivat ulkomaalaisia, joiden kanssa minulla ei olisi edes ollut yhteistä kieltä.

Eikö tuo, että viisi viimeisintä rakkauttasi ovat olleet thaimaalaisia, kerro, että pidät heitä puoleensavetävämpinä kuin suomalaisia ja siksi olisi todennäköisempää löytää heidän joukostaan myös loppuelämän elämänkumppani?

(Viisi parisuhdetta kymmenen vuoden aikana on sekin ihan oma lukunsa, en jaksa edes aloittaa siitä, kuinka erilainen näkemys meillä olisi siitä, mikä on parisuhde...)

Hyvä kirjoitus. Minusta on myös merkittävää se, jos sitä maksullista seksiseuraa on _aina_ etsitty Aasiasta. Kyllä se(kin) kertoo omaa karua kieltään.

Entä jos on käyty muuallakin, huorissa käyminen harrastuksena mut pääs. Thaimaassa varmaan ilmaston ja hintatason takia.

Ap

Huorissa käyminen _harrastuksena_? 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähiin jää luotettavat miehet jos seksin ostaminen on joku mittari, sillä n. 100% heteromiehistä on ostanut seksiä. Joka muuhun uskoo on todella lapsellinen.

Tuo on ihan yhtä totta kuin että 100 % naisista avioituu mieluiten vanhemman miehen kanssa ja kerää sitten eroottisia kokemuksia huomattavasti nuorempien miesten kanssa. Aaaaaah. 

Vai miten se menikään?

Vierailija
184/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin luottaa. Luotankin, miesystävä kertoi nuorempana käyneensä kerran maksullisissa ulkomailla. Ei mielestäni mikään hieno teko mutta pidin arvossa sitä että uskalsi kertoa.

Vierailija
185/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä marginaali-ilmiössä toisella on joko nälkä tai vihainen "setämies" selän takana.

Haluat siis auttaa toisen nälkää vaiko sitä setämiestä?

Outo kysymys

Jos kyseessä on alaikäinen, on tuo mainitsemasi setämies kuviossa tiiviisti mukana AINA.

Setämies määrittelee hinnan, paikan aktille sekä kertoo mikä on sallittua ja mikä ei.

Ja muistaa mainita mitä tapahtuu mikäli sääntöjä ei noudata

Eräänlainen suojelus-enkeli siis

Jep, noin se toimii.

Ja tämän herran määrittelemät säännöt kannattaa sitten kyllä kuunnella ja sisäistää, eikä lipsua tuumaakaan.

Yksi Tanskalainen hakattiin henkihieveriin jokunen vuosi sitten kun oli hiukan lähtenyt sooloilemaan :-/

Se verilammikko oli siinä kylän pääväylällä monta päivää ennenkuin sade sen sitten pyyhki viimein pois :-(

Vierailija
186/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyväksyykö seksiturismia paheksuvat naiset tilanteen missä seksi aasiassa tapahtuu ilman maksua? Eli vaataavasti baaripokat, tinder tai vaikka ostarilla/kadulla tutustuminen. Itse olen aasian reissuilla saanut ihan ilmaiseksi harrastaa seksiä ja 5 kanssa olen ollut parisuhteessa viimeisen 10 v sisällä. Toki parisuhteissa on ollut mukana jonkin verran taloudellista tukemista eli supporttina toimimista. Mihin siis vedätte rajan? Aasiasta ja varmasti yleisestikin ulkomailta seksiä irtoo helpommin kuin Suomesta, missä aihe on tabu. Suhtautuminen seksiin on luonnollista ja arkisempaa ulkomailla.

Minulle on tärkeää, että puolisoni/elämänkumppanini on älykäs, koulutettu, sivistynyt, fiksu, keskusteleva ihminen. Että meillä on yhteinen kieli ja kommunikoimme paljon. Puhumme niin yhteiskunnasta, tieteestä kuin taiteestakin, unohtamatta parisuhdeasioita ja arkeen liittyviä asioita. En olisi puolisoni kanssa ellei hän olisi tuollainen ja ellei hän nimenomaan olisi halunnut noita asioita kaipaavan naisen.

Jos tietäisin, että mies on ollut viiden thaimaalaisen kanssa parisuhteessa, niin minun olisi äärimmäisen vaikeaa uskoa, että oikeasti hän onkin koko ajan halunnut minun kaltaistani naista.. Eikä todennäköisesti puolisoni olisi pitänyt minua etsimänään elämänkumppanina, jos minun eksäni olisivat ulkomaalaisia, joiden kanssa minulla ei olisi edes ollut yhteistä kieltä.

Eikö tuo, että viisi viimeisintä rakkauttasi ovat olleet thaimaalaisia, kerro, että pidät heitä puoleensavetävämpinä kuin suomalaisia ja siksi olisi todennäköisempää löytää heidän joukostaan myös loppuelämän elämänkumppani?

(Viisi parisuhdetta kymmenen vuoden aikana on sekin ihan oma lukunsa, en jaksa edes aloittaa siitä, kuinka erilainen näkemys meillä olisi siitä, mikä on parisuhde...)

Hyvä kirjoitus. Minusta on myös merkittävää se, jos sitä maksullista seksiseuraa on _aina_ etsitty Aasiasta. Kyllä se(kin) kertoo omaa karua kieltään.

No mistäs se nyt mielestäsi kertoo?

Sanopa nyt suoraan äläkä vihjaile

Vierailija
187/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tuntuisi aika pahalta, jos tietäisin potentiaalisen kumppanin harrastavan suhteita, jotka kestävät muutamasta viikosta tai kuukaudesta vuoteen tai ehkä pariin jopa. Silloin ei puhuta parisuhteista vaan venytetyistä kertahoidoista. Kertoo tunteiden välttelystä ja pinnallisesta sitoutumistyylistä, olivat ne hoidot sitten mistä hyvänsä kotoisin. En lähtisi letkan jatkoksi.

Vierailija
188/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tuntuisi aika pahalta, jos tietäisin potentiaalisen kumppanin harrastavan suhteita, jotka kestävät muutamasta viikosta tai kuukaudesta vuoteen tai ehkä pariin jopa. Silloin ei puhuta parisuhteista vaan venytetyistä kertahoidoista. Kertoo tunteiden välttelystä ja pinnallisesta sitoutumistyylistä, olivat ne hoidot sitten mistä hyvänsä kotoisin. En lähtisi letkan jatkoksi.

Samasta syystä miehen kannattaa välttää "kokeneita" naisia. Eiks vaan?

Vierailija
189/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko oikeasti naiselta lupaa siihen, että haluat välttää joitakin naisia? Vai mitä ajat kysymykselläsi takaa?

Itse olen varmaankin sinun mittapuullasi kokenut nainen, mutta en minä muutaman kuukauden tapailuja tai FWB-suhteita laske parisuhteiksi.

eri

Vierailija
190/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä marginaali-ilmiössä toisella on joko nälkä tai vihainen "setämies" selän takana.

Haluat siis auttaa toisen nälkää vaiko sitä setämiestä?

Outo kysymys

Jos kyseessä on alaikäinen, on tuo mainitsemasi setämies kuviossa tiiviisti mukana AINA.

Setämies määrittelee hinnan, paikan aktille sekä kertoo mikä on sallittua ja mikä ei.

Ja muistaa mainita mitä tapahtuu mikäli sääntöjä ei noudata

Eräänlainen suojelus-enkeli siis

Jep, noin se toimii.

Ja tämän herran määrittelemät säännöt kannattaa sitten kyllä kuunnella ja sisäistää, eikä lipsua tuumaakaan.

Yksi Tanskalainen hakattiin henkihieveriin jokunen vuosi sitten kun oli hiukan lähtenyt sooloilemaan :-/

Se verilammikko oli siinä kylän pääväylällä monta päivää ennenkuin sade sen sitten pyyhki viimein pois :-(

Muuten kuulostaa tutulta, maa vaan ei täsmää

Vierailija
191/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En voisi kuvitellakaan minkäänlaista intiimiä suhdetta sellaisen miehen kanssa, joka on ostanut maksullista seksiä tai harrastanut yhden illan suhteita. Sellaiset miehet ovat käytettyjä, kuluneita, haaskaa.  Luokatonta roskaa. 

Vierailija
192/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 

Vierailija
193/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten sujuu, kun molemmilla samat arvot ja käytökset. Ei mulla ole ystävinäkään naisia, jotka kierrättävät miehiä tai panevat pitkin. Joten ihan jokainen saa valita seuransa ja kumppaninsa.

Vierailija
194/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuulostaa tutulta, maa vaan ei täsmää

Juu ei ollut Thaimaassa tämä, siinä seudulla kuitenkin :)

Olin tuolloin erään laitoksen käyttöönotossa, siksi tuo on jäänyt mieleen kun siinä kylän syrjällä vietin useamman viikon, ja tuo danski oli samalla työmaalla, eri firman leivissä tosin

Vierailija
195/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lyhyessä suhteessa sellaisen kanssa. En suosittele. Epäluotettava monella tapaa.

Vierailija
196/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Ei pääsisi edes alkuun, joten tyyppi voisi rauhassa jatkaa niitä poikien reissuja.

Eli jos mies sanoo käyneensä Aasiassa niin raivostut?

Ööö Aasiassa on paljon muutakin kun seksiturismia... Kukaan ei ole kieltänyt Aasianmatkoja. Aika rasistinen olettamus...

Vierailija
197/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Meidän arvot ei kohtaisi ikinä.

Mikä  tuossa on arvokysymys?  

Esimerkiksi ihmisoikeudet ja ihmiskaupan vastustaminen. Harvoin siellä seksiturismimestoissa a) kysellään onko tytöt siellä töissä omasta tahdostaan b) luotetaan heihin jos he näin sanovat.

Vierailija
198/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa alkaisi suhteeseen, mutta minua hämmästyttää miksi joku huoranpanija ylipäätään haluaisi pysyvän suhteen suomalaisen naisen kanssa? Mitä hän sillä? Joku sadistinen alistuskuvio? Kulissi?

Vierailija
199/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies ole läheisyyttä saanut kuin ostamalla, miksi helmetissä minä hänestä kiinnostuisin?

Jo lähtökohta on outo. En seurustele luonnevikaisten luuserien kanssa.

Mistä tämä "saa läheisyyttä vain ostamalla" luulo kumpuaa? Suurin osa maksullisten asiakkaista on ihan tavallisia miehiä, isiä, työssäkäyviä jne.

Kukaan maksullisissa käyvä ei ole *ihan tavallinen mies*. Voit toki yrittää pitää yllä tällaista illuusiota. Jokainen, joka käyttää seksuaalisesti hyväkseen toisen kehoa, on häiriintynyt. Aina.

Höpö höpö

Vierailija
200/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa alkaisi suhteeseen, mutta minua hämmästyttää miksi joku huoranpanija ylipäätään haluaisi pysyvän suhteen suomalaisen naisen kanssa? Mitä hän sillä? Joku sadistinen alistuskuvio? Kulissi?

Tai sitten vaan haluaa elämänkumppanin, ei huorissa käyminen mitenkään sulje pois tällaisia tavanomaisia pariutumisen motiiveja ja syitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi