Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko luottaa mieheen joka on harrastanut seksiturismia?

Vierailija
27.08.2022 |

Eli alkaisitko sellaisen kanssa suhteeseen? Voisitko päästää poikien reissuille?

Kommentit (259)

Vierailija
61/259 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä ihmisten kanssa, joille seksi on kauppatavaraa. 

Vierailija
62/259 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sellainen mies ja hyvin olen kelvannut suomalaisille naisille. Muutamaan olen onnistunut tartuttamaan tautejakin. Totuus on että salaa vihaan suomalaisia naisia ja teen kaikkeni vittuilakseni niitten kanssa.

Joo ja mä olen se suomalainen nainen, jolle teit ton. Ystävällinen, kaikille auttavainen, mukava, kannustava, luotettava, avoin ja rehellinen. Että osuko kostosi oikeaan kohteeseen? Käytit minua vaan siksi, että olet paska lowlife luuseri ja minä olin helppo kohde.

Onko elämäsi nyt parempaa, kun sait paskottua toisen hyvän elämän? Ehkä parempi lopputulos olisi tullut sillä, että olisit mennyt twrapiaan selvittämään vihaongelmasi, jolloin olisin ollut kaksi hyvinvoivaa kahden pahoinvoivan sijaan. Mutta hei, ei se mitään. Mä paranin kyllä. Mun elämä on taas hyvää, sellaista mitö sinä kadehdit. Sinä taas, no joo, olet edelleen siellä paskakuopassasi, jonka olet kaivanut entistä syvemmäksi.

Joopajoo. Täällä sinäkin päivittäin vaan suollat mies vihaa ja halveksit suomalaisia miehiä.

Jos halveksisin suomalaisia miehiä, miksi olisin lähtenyt hänen mukaansa? Halveksin vain häntä. Hän sattuu olemaan suomalainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/259 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen naapuri, 54-vuotias äitinsä kanssa asuva työtön vanhapoika, matkustelee Viroon, Puolaan ja Thaimaahan.

Muutenkin sekaisin päästään.

Ei ole luottamista.

Hyi helkkari!

Vierailija
64/259 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Ei pääsisi edes alkuun, joten tyyppi voisi rauhassa jatkaa niitä poikien reissuja.

Eli jos mies sanoo käyneensä Aasiassa niin raivostut?

Olisi vissiin pedari? Ainoa syy, miksi menisi sinne asti seksiä hakemaan. Kuvottavaa. 

Sille on syy, miksei kehittyneissä maissa käy näitä "seksituristeja":

Saksassa ja Hollannissa käy paljon seksituristeja.

Moni vientimies vaihtaa seksinostonsa Aasiasta Saksaan vanhemmiten. Olen miettinyt miksi näin?

Vierailija
65/259 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen naapuri, 54-vuotias äitinsä kanssa asuva työtön vanhapoika, matkustelee Viroon, Puolaan ja Thaimaahan.

Muutenkin sekaisin päästään.

Ei ole luottamista.

Hyi helkkari!

Millä rahoilla se matkustelee, kun on työtön? Ja mistä sinä ex-naapurin asiat noin tarkkaan tiedät? Hauskahan sitä on provoilla, mutta kun se on tosi läpinäkyvää.

Vierailija
66/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siellä vahingossa ostaa alaikäiseltä?

Vierailija
67/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Vähissä on miehet, jotka kertovat vaimolleen maksaneensa seksistä. Ja jos on sosiaalisilta taidoiltaan niin onneton, joutaakin olla yksin.

Sillä, että on maksanut ei ole yhtään mitään tekemistä sosiaalisten taitojen kanssa. Sieltä haetaan aika lailla eri asioita kuin mitä sosiaalisesta kanssakäymisestä. 

Vierailija
68/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvomaailma miehellä on päin helvettiä.

Vierailija
69/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naiset saavat harrastaa irtoseksiä ja miesten tulisi hyväksyä se mukisematta? N32

Vierailija
70/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähissä on miehet, jotka kertovat vaimolleen maksaneensa seksistä. Ja jos on sosiaalisilta taidoiltaan niin onneton, joutaakin olla yksin.

Sillä, että on maksanut ei ole yhtään mitään tekemistä sosiaalisten taitojen kanssa. Sieltä haetaan aika lailla eri asioita kuin mitä sosiaalisesta kanssakäymisestä. 

Minä ymmärsin että kirjoittaja tarkoitti että kaikkea ei pidä kertoa.

Monihan varmaan ei hiiskuis noista, osa kertois.

Minusta se on aika olennainen asia jos on usein käynyt ja ostanut. Ehkä jotain yksittäistä huorakokeilua en haluais tietää.

Ap

Vierailija
71/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies ole läheisyyttä saanut kuin ostamalla, miksi helmetissä minä hänestä kiinnostuisin?

Jo lähtökohta on outo. En seurustele luonnevikaisten luuserien kanssa.

Siksipä noista reissuista ei sinulle totuutta koskaan kerrotakaan. Tämäkin keskustelu kertoo vain ja ainoastaan siitä, että jos on käynyt maksullisissa, siitä kannattaa pitää pysyvästi päänsä kiinni. Mitä ei toinen tiedä, ei osaa siitä vinkuakaan.

Vierailija
72/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on aika olennainen asia jos on usein käynyt ja ostanut. Ehkä jotain yksittäistä huorakokeilua en haluais tietää.

Ap

Kyllä noista on vain järkevintä pysyä ihan hiljaa eikä koskaan kertoa. Sitten ei ole mitään ongelmaa asian kanssa.

Vierailija
73/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naiset saavat harrastaa irtoseksiä ja miesten tulisi hyväksyä se mukisematta? N32

Oisko vähän eri asia kuin matkata vuosittain thaimaaseen vähintään 3 viikkoa ja naivansa siellä ties kuinka monen kanssa. Ja osahan jää tuttaviksi...

Vierailija
74/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä noista on vain järkevintä pysyä ihan hiljaa eikä koskaan kertoa. Sitten ei ole mitään ongelmaa asian kanssa.

Aina ei voi tehdä noin, jos vaikka yhteisiä tuttuja..

Vierailija
75/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vähän eri asia kuin matkata vuosittain thaimaaseen vähintään 3 viikkoa ja naivansa siellä ties kuinka monen kanssa. Ja osahan jää tuttaviksi...

Kuunteleppas nyt. Me emme pysty ymmärtämään miesten seksuaalisuutta. Aika monella miehellä on fantasia harrastaa seksiä aasialaisen tai latinolaisen naisen kanssa. Miksi mies ei siis saisi harrastaa irtoseksiä jo toteuttaa itseään ja hankkia uusia kokemuksia ja muistoja?

Koska sinulla on huono itsetunto? N32

Vierailija
76/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aina ei voi tehdä noin, jos vaikka yhteisiä tuttuja..

No joo, aika kaukaa haettua. Ja millekään tuttavillekaan en ole tekemisistäni tuolla tasolla kertonut, joten sitäkään kautta ei leviä. Todellisiin kavereihini taas luotan kyllä, että eivät tuollaisia vuoda. 

Vierailija
77/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tekemisissä ihmisten kanssa, joille seksi on kauppatavaraa. 

Etkö? Luuletko, että kaikki seksiä ostaneet kertovat sen sinulle, että osaat olla olematta tekemisissä?

Vierailija
78/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä, joka käyttää hyväkseen ihmiskaupan uhreja. Nuo naiset eivät tekisi seksityötä, jos olisi vaihtoehtoja.

Vierailija
79/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunteleppas nyt. Me emme pysty ymmärtämään miesten seksuaalisuutta. Aika monella miehellä on fantasia harrastaa seksiä aasialaisen tai latinolaisen naisen kanssa. Miksi mies ei siis saisi harrastaa irtoseksiä jo toteuttaa itseään ja hankkia uusia kokemuksia ja muistoja?

Koska sinulla on huono itsetunto? N32

No joo, mutta alkuperäinen aihe oli, pystyisitkö luottamaan tällaiseen mieheen, että parisuhteessa ollessaan ei reissuillaan jatkais touhujaan? Siis sellaisessa suhteessa missä seksiä ei saa harrastaa muiden kanssa.

Vierailija
80/259 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä, voisi olla hyvinkin luotettava ja rehellinen kun tuollaisiakin asioita rehellisesti itsestään jakaa, mutta täydellinen turn off se silti on! Eli en ikinä voisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme