Voisitko luottaa mieheen joka on harrastanut seksiturismia?
Eli alkaisitko sellaisen kanssa suhteeseen? Voisitko päästää poikien reissuille?
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Vähissä on miehet, jotka kertovat vaimolleen maksaneensa seksistä. Ja jos on sosiaalisilta taidoiltaan niin onneton, joutaakin olla yksin.
No tämä on kyllä sellainen että sais muutenkin.
Ap
Ehkä ei Suomessa uskalla/saa lapsinaisvartaloa aikuisnännein? Seksiturismin harrastajat ovat hyvin usein piirteisiä ja pieniin päin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mies ole läheisyyttä saanut kuin ostamalla, miksi helmetissä minä hänestä kiinnostuisin?
Jo lähtökohta on outo. En seurustele luonnevikaisten luuserien kanssa.
Tämä mies kyllä saa muutenkin, kunhan vaan tykkää käydä kaukomailla ja paneskelee reissuillaan.
Ihan väärä mielikuva että kaikki huorissakävijät eivät saisi. Ehkä se palveluksen osto kiihottaa?
Ap
Ihmiskauppias ei kiinnosta. Eihän hän pidä naisia ja lapsia ihmisinä.
Ja koska hänellä on tämä ongelma ihmisyyden kanssa, hän on todennäköisesti itsetunnoltaan hyvin heikko ja puolustautuu aggressiolla.
En ottaisi käytöshäiriöistä koiraakaan ja se on sentään mahdollista kärsivällisyydellä kouluttaa pahoista tavoistaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mies ole läheisyyttä saanut kuin ostamalla, miksi helmetissä minä hänestä kiinnostuisin?
Tämä mies kyllä saa muutenkin, kunhan vaan tykkää käydä kaukomailla ja paneskelee reissuillaan.
Ihan väärä mielikuva että kaikki huorissakävijät eivät saisi. Ehkä se palveluksen osto kiihottaa?
Ap
Luultavasti sadismi ja alistaminen/vallankäyttö kiihottaa. Suuri lottous pedaripiirteisiin.
No en todellakaan. Kertoo jo paljon ihmisestä jos reissaa ostoseksin perässä ulkomailla asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä juuri se on ongelma. Kiihottaa epätasa-arvo ja alistaminen.
Sinä et kykene tasa-arvoiseen suhteeseen, joten en seurustelisi kanssasi, mot.
En todellakaan. Seksituristit ovat hyväksikäyttäjiä.
En ole kiinnostunut miehistä, jotka luulevat, että "poikien reissulla" saa tehdä mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskauppias ei kiinnosta. Eihän hän pidä naisia ja lapsia ihmisinä.
Ja koska hänellä on tämä ongelma ihmisyyden kanssa, hän on todennäköisesti itsetunnoltaan hyvin heikko ja puolustautuu aggressiolla.
En ottaisi käytöshäiriöistä koiraakaan ja se on sentään mahdollista kärsivällisyydellä kouluttaa pahoista tavoistaan pois.
Teetkö sitten kaikki vaatteesi itse alusta alkaen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä "saa läheisyyttä vain ostamalla" luulo kumpuaa? Suurin osa maksullisten asiakkaista on ihan tavallisia miehiä, isiä, työssäkäyviä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Tämä mies" olet sinä itse. Älä yritä muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä "saa läheisyyttä vain ostamalla" luulo kumpuaa? Suurin osa maksullisten asiakkaista on ihan tavallisia miehiä, isiä, työssäkäyviä jne.
Tavallisen syrjäytyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan maksullisissa käyvä ei ole *ihan tavallinen mies*. Voit toki yrittää pitää yllä tällaista illuusiota. Jokainen, joka käyttää seksuaalisesti hyväkseen toisen kehoa, on häiriintynyt. Aina.
Ehdoton ei. Suomessa maksulliselta ostamisen voisin ehkä jotenkin ymmärtää, jos maksullinen on työssään omasta tahdostaan jne, mutta kun käyt maissa, joissa ihmiskauppa rehottaa, etkä voi olla satavarma onko maksullinen edes täysi-ikäinen, oot vaan sairas välinpitämätön iljetys.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen nyt olisi pahempi kun nuo lähi idän miehet jotka teille niin hyvin kelpaavat? Ne kun kannattaa lapsiavioliittoja sun muuta naisia alistivaa kivaa.
Aivan samanlaisia kuin normipersut siis tai Rydman.
Huom, miksi lietsot miesvihaa? Kaikki miehet kulttuuriin katsomatta eivät ole kuin sinä. Sinä olet vihoviimeinen beta, ellet jopa omega-mies :D
Pitääkö täysi-ikäisen kysyä seurustelukumppanilta lupaa lomamatkaan, "pääsenkö"? Voi hyvät hyssykät...
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen mies ja hyvin olen kelvannut suomalaisille naisille. Muutamaan olen onnistunut tartuttamaan tautejakin. Totuus on että salaa vihaan suomalaisia naisia ja teen kaikkeni vittuilakseni niitten kanssa.
Jep. Oletko vientialalla?
Saanko viikkorahaa kirjoitti:
Pitääkö täysi-ikäisen kysyä seurustelukumppanilta lupaa lomamatkaan, "pääsenkö"? Voi hyvät hyssykät...
En ihan noinkaan tarkoittanut. Kysyin voisitko luottaa...
Ap
Eli mies kertoisi matkustelevansa seksiä ostamassa? Tai viettäisi kaikki lomansa Pattayalla? Vai mistä minä tietäisin hänen harrastaneen seksiturismia?