Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennakkoon sovittu seksipäivä kerran viikossa - voiko toimia?

Vierailija
27.08.2022 |

Olen ajatellut ehdottaa miehelleni, että sopisimme yhteisesti jonkun päivän viikossa, jolloin harrastamme seksiä. Tiedustelisin kokemuksia ja mielipiteitä, voiko tämä toimia? Tarkoituksena tässä olisi pitää yllä säännöllistä seksielämää, joka valitettavasti tuppaa arjen kiireissä usein unohtumaan. Taustalla tässä on se, että itseäni ei juurikaan "paneta" itsestään, vaan se vaatisi rauhallista tunnelmaa ja valmisteluja, joita taas ei kolme teinin perheessä käytännössä ikinä ole. Harrastamme kyllä seksiä 1-2 kertaa kuukaudessa, mutta käytännössä joka kuukausi on myös se 2-3 viikon tauko, joka erityisesti miestä harmittaa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin viikossa on monta puoltatuntista vaan eipä ole helppoo lapsperheessä kouluikäisiin, saada tuota aikaa mihinkään . Itse myös unohdin usein että seksialoitekin olisi hyvä tehdä kun tuo miesraukka saa usein odottaa kiltisti innostustani.

Vierailija
62/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri kirjoittaja. Miksi vihaan feministejä: En vihaa. Vihaan heidän näkemystään tasa-arvosta. He eivät paranna kuin omaa varoitustukkavihaansa. Feministiksi julistautuminen tuntuu siltä, että olen pyhä olento. En halua olla kukaan, joka ei aja aitoa tasa-arvoa. Lumenluonnistakin voi tehdä feministisen teon. IHAN KAIKESTA. Ja sitten hurrataan normaaleista asioista, kunhan heteromies, joka ei tunnustaudu feministiksi, vaan tasa-arvon kannattavaksi, kärsisi. 

Nainen. Opettele assembleria, opettele c-kieltä. Kysy sen jälkeen palkkaa niin saat. Mutta: Kun ei feministiseen tarpeeseen sovi se, että joutuu itse ajattelemaan. Ja hei hoitajat, nostaisin teidän palkkaa tonnilla. Ja hei, ei hoitajista kiinnosta onko mies vai nainen.

Ehkä sinunkin pitäisi palata K&R:n pariin vähän rauhoittumaan ja koodailemaan, ei tarvitsisi äksyillä mammapalstalla

t n30, feministi, osaa C:tä, koodaa työkseen, palkka 7+k

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinun halusi ja tarpeesi on suhteessa työnnetty syrjään? Kyllä aivan varmasti myös lapsiperhe-elämän keskellä on mahdollisuus varata aikaa kunnolliselle tunnelmalle, jotta sinäkin saat seksistä nautintoa. Se on aivan sinusta ja miehestäsi kiinni, kuinka paljon arvostatte molemminpuolista seksiä. Tuollaiseen yksipuoliseen antamisseksiin en lähtisi koskaan, kyllähän mies voi masturboida.

Vierailija
64/65 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma vaimo ei keksinyt selityskiä, miksei voisi olla joka viikkoa seksiä, vaikka lapsia asui kotona 40 vuotta. Olisi ollut aika pitkä aika kärsiä puutteesta, jos lapsiperhearki olisi mennyt edelle. Lapset eivät ole häirinneet tai vähentäneet viikoittaisia seksikertoja vähäänkään koskaan.  Ei ole kuulunut lapsille meidän seksielämä. Kun tätä saittia lukenut, niin rakastan ja kiitän vaimoani entistä enemmän, etten ole ollut  koskaan pillun tai suikkarin puuttessa, enkä edes vaimon orgasmien.  Taitaa olla harvinaista herkkua. 

Vierailija
65/65 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri kirjoittaja. Miksi vihaan feministejä: En vihaa. Vihaan heidän näkemystään tasa-arvosta. He eivät paranna kuin omaa varoitustukkavihaansa. Feministiksi julistautuminen tuntuu siltä, että olen pyhä olento. En halua olla kukaan, joka ei aja aitoa tasa-arvoa. Lumenluonnistakin voi tehdä feministisen teon. IHAN KAIKESTA. Ja sitten hurrataan normaaleista asioista, kunhan heteromies, joka ei tunnustaudu feministiksi, vaan tasa-arvon kannattavaksi, kärsisi. 

Nainen. Opettele assembleria, opettele c-kieltä. Kysy sen jälkeen palkkaa niin saat. Mutta: Kun ei feministiseen tarpeeseen sovi se, että joutuu itse ajattelemaan. Ja hei hoitajat, nostaisin teidän palkkaa tonnilla. Ja hei, ei hoitajista kiinnosta onko mies vai nainen.

Ehkä sinunkin pitäisi palata K&R:n pariin vähän rauhoittumaan ja koodailemaan, ei tarvitsisi äksyillä mammapalstalla

t n30, feministi, osaa C:tä, koodaa työkseen, palkka 7+k

Miksi palkka noin tärkeä? Mihin käytät osoittimen osoitinta saati makroa, paras C-koodari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi