Ennakkoon sovittu seksipäivä kerran viikossa - voiko toimia?
Olen ajatellut ehdottaa miehelleni, että sopisimme yhteisesti jonkun päivän viikossa, jolloin harrastamme seksiä. Tiedustelisin kokemuksia ja mielipiteitä, voiko tämä toimia? Tarkoituksena tässä olisi pitää yllä säännöllistä seksielämää, joka valitettavasti tuppaa arjen kiireissä usein unohtumaan. Taustalla tässä on se, että itseäni ei juurikaan "paneta" itsestään, vaan se vaatisi rauhallista tunnelmaa ja valmisteluja, joita taas ei kolme teinin perheessä käytännössä ikinä ole. Harrastamme kyllä seksiä 1-2 kertaa kuukaudessa, mutta käytännössä joka kuukausi on myös se 2-3 viikon tauko, joka erityisesti miestä harmittaa.
Kommentit (65)
Toimii rakastajan kanssa todella hyvin. Ollaan 100 % läsnä ja molemmat varataan seksille aikaa. Kemia ja yhteensopivuus tietty lisäävät nautintoa. Alkuun mietitytti miten toimii, mutta tällä kokemuksella upeasti.
Minulla on käynyt tuuri. Löysin nuorena naisen, koka pitää seksistä. Aina on sille aikaa. Joka päivä saan seksiä, vaikka ollaan yhdessä oltu yli 20 vuotta. Muutakin on ehditty hyvin tekemään, ei ole ollut pois mistään tärkeästä. Kotityöt on ehditty hoitaa, ja lapsetkin onnistuneesti kasvatettu. Nyt kun olen tällaiseen tottunut, niin surullisena luen näitä kohtaloita. Mies haluaa seksiä, ja naista haluttaa niin paljon, että pystyy ahdistuneena antamaan kerran viikkoon, kun on kalenteriin merkattu. Mies sitten purkaa paineensa haluttomaan naiseen. Erotkaa heti, kun huomaatte, ettei halut käy yksiin. On olemassa naisia, joilla halut ei lopu ensihuumaan, tai mies ala ällöttämään. Itse kun olen tällaisen llytänyt, ei ikinä kelpaisi mikään kerta viikkoon väkisin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Yritin ehdottaa vaimolle vakiopäivää,
mutta hän realistina sanoi ettei ole viikossa samanlaisia päiviä.Omasta mielestä hyvä tahti on parhaimmillaan n. joka toinenpäivä +-2pv. Nyt vaimo sanoi että se on liikaa ja hänelle sopiva tahti on 1-2krt/vko.
Kerta viikossa sovittuna olisi ihan ok, jos siihen kertaan voi panostaa. Mutta jos se kerta on aina pikapano takaapäin suihkussa, niin ei se jossain vaiheessa enää seksielämältä tunnu.
Mitä jos sopisit vaimosi kanssa, että ottaa sinulta suihin, jos väli venyy yli viikon, eikä hänellä tee vielä mieli. Molempien etu, koska sinulta lähtee pahin paine ja olo helpottaa. Lisäksi kestät paremmin kun vaimo haluaa, joten hänkin saa nauttia paremmin. Sitä paitsi hirveässä panetuksessa suikkarit tuntuu jumalaisen hyviltä. Näin oma vaimo tehnyt, jos tiennyt että vähän venyy syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta hän realistina sanoi ettei ole viikossa samanlaisia päiviä.Omasta mielestä hyvä tahti on parhaimmillaan n. joka toinenpäivä +-2pv. Nyt vaimo sanoi että se on liikaa ja hänelle sopiva tahti on 1-2krt/vko.
Kerta viikossa sovittuna olisi ihan ok, jos siihen kertaan voi panostaa. Mutta jos se kerta on aina pikapano takaapäin suihkussa, niin ei se jossain vaiheessa enää seksielämältä tunnu.
Mitä jos sopisit vaimosi kanssa, että ottaa sinulta suihin, jos väli venyy yli viikon, eikä hänellä tee vielä mieli. Molempien etu, koska sinulta lähtee pahin paine ja olo helpottaa. Lisäksi kestät paremmin kun vaimo haluaa, joten hänkin saa nauttia paremmin. Sitä paitsi hirveässä panetuksessa suikkarit tuntuu jumalaisen hyviltä. Näin oma vaimo tehnyt, jos tiennyt että vähän venyy syystä tai toisesta.
ois aika hienoa jos vaimo ottais suihin kuin tyttöystävä-aikana. Mut kun ei ota. Minun kieleni ja sormeni kyllä hänelle kelpaa.
Ei kuulemma enää pidä itse siitä suihinotosta, vaikka kyselen onko se minusta kiinni, niin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ois aika hienoa jos vaimo ottais suihin kuin tyttöystävä-aikana. Mut kun ei ota. Minun kieleni ja sormeni kyllä hänelle kelpaa.
Ei kuulemma enää pidä itse siitä suihinotosta, vaikka kyselen onko se minusta kiinni, niin ei ole.
Minä mättää, mikä selitys tuo on. Oma vaimoni ottanut tyttösytävänä ja siitä lähtien koko ikäni kun olen halunnut. On antanut aina suuseksiä ennen yhdyntää muutenkin. Loppuun asti ottanut kun olen pyytänyt tai itse ehdottanut kun on venynyt edellisestä kerrasta. Olisi kyllä oikeus ja kohtuus kertoa, että sinäkin kaipaisit suuseksiä kun vaimosikin saa. Sano, että kalullasi on halipula ja suihinottoa. Jos ei kelpaa, niin sitten alkaa olemaan isompi ongelma teidän parisuhteessa ja seksissä. Vaimoasi ei näytä kiinnostavan sinut tyytyväisenä pitäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mättää, mikä selitys tuo on. Oma vaimoni ottanut tyttösytävänä ja siitä lähtien koko ikäni kun olen halunnut. On antanut aina suuseksiä ennen yhdyntää muutenkin. Loppuun asti ottanut kun olen pyytänyt tai itse ehdottanut kun on venynyt edellisestä kerrasta. Olisi kyllä oikeus ja kohtuus kertoa, että sinäkin kaipaisit suuseksiä kun vaimosikin saa. Sano, että kalullasi on halipula ja suihinottoa. Jos ei kelpaa, niin sitten alkaa olemaan isompi ongelma teidän parisuhteessa ja seksissä. Vaimoasi ei näytä kiinnostavan sinut tyytyväisenä pitäminen.
Ei se häntä kiinnostakaan. Siksi minulla on lupa käydä muualla päästämässä paineet. Mutta se ei ole sama asia kuin, että kokisin itsensä niin halutuksi vaimon puolelta, että hän minut tyydyttäisi - siitä haaveilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se häntä kiinnostakaan. Siksi minulla on lupa käydä muualla päästämässä paineet. Mutta se ei ole sama asia kuin, että kokisin itsensä niin halutuksi vaimon puolelta, että hän minut tyydyttäisi - siitä haaveilen.
Vaimosi ottaa aika ison riskin siitä, että löydät sellaisen joka sinua arvostaa ja joka haluaa kanssasi seksiä ja jäät sille tiellesi. Näin ainakin itse tekisin. Etsisin vaimon luvalla naisen joka kolahtaa, minua haluaa ja vaihtaisin kortteeria pysyvästi. Toki voi olla, että vaimosi sitä haluaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi ottaa aika ison riskin siitä, että löydät sellaisen joka sinua arvostaa ja joka haluaa kanssasi seksiä ja jäät sille tiellesi. Näin ainakin itse tekisin. Etsisin vaimon luvalla naisen joka kolahtaa, minua haluaa ja vaihtaisin kortteeria pysyvästi. Toki voi olla, että vaimosi sitä haluaakin.
Sekin on toki mahdollista, en kuitenkin alistu vaimolleni matoksi.
Olisi mahtavaa tavata joku nainen, johon ihastuisin ja tunne olisi molemmin puolinen.
Vaimooni olen yhä rakastunut jollain tasolla, ja sen hänelle kerronkin - tunne ilmeisesti ei kuitenkaan ole enää molemminpuolinen. Muuten avioarki kyllä sujuu ja olemme toistemme parhaita kavereita ja juttelemme kaikesta mahdollisesta.
Tilanne on kieltämättä aika surullinen.
Tottakai voi toimia. Tosin se on vähemmän haluavasta kiinni, toimiiko vai ei. Kuten jotkut tuossa ovat sanoneet, sehän toimii hyvin silloin kun ei olla suhteessa, tai ei asuta yhdessä. Joten ei ole mitään validia syytä, ettei voisi toimia suhteessakin. Se on sitten eri asia, jos toinen on jo luovuttanut suhteessa, eikä rakasta, eikä välttämättä edes haluaisi olla suhteessa enää.
Näen tapailemiani naisia yleensä kerran viikossa, ja silloin harrastetaan poikkeuksetta seksiä. Joten voin sanoa, että toimii erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta viikkoon on harvoin. Mutta jos se teille molemmille riittää, niin kokeilkaa. Jotenkin vaan tuntuu kummalta, että tämäkin pitää laittaa kalenteriin, ja exel taulukolla laskea kertoja, ja kestoa.
Kerta viikkoon on kyllä ihan kohtuullisen usein. Useissa parisuhteissa tuppaa olemaan useiden viikkoje, jopa kuukausien taukoja ja kerran viikossa on jo todella hyvin, mielestäni. Toki sellaiselle joka haluaa välttämättä seksiä joka päivä niin asia on eri.
Minulle sopii seksi kerran viikossa oikein hyvin, jos näemme kerran viikossa. En ymmärrä, miten jotkut jaksavat viettää kumppaninsa kanssa aikaa joka päivä, jos seksiä on vain kerran viikossa. Säännöllinen seksi on se, mikä tekee toisen jatkuvasta seurasta siedettävää.
Tuntuu että vaimolle seksi on käytännönläheinen tapa purkaa mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman pienellä vaivalla panetus. Mun mielestä siihen sopii paremmin itsetyydytys kuin paneminen.
Aion ehdottaa vainolle sellaista että lopetetaan seksitreffien sopiminen ja harrastetaan seksiä vain silloin kun molempien sattuu tekemään mieli ja tilanne johtaa siihen. Jos taukoa tulee kuukausia, niin sitten tulee koska sellainen meidän suhde sitten vaan on.
Kyllähän itsetyydytys aina huonon panon voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Näen tapailemiani naisia yleensä kerran viikossa, ja silloin harrastetaan poikkeuksetta seksiä. Joten voin sanoa, että toimii erinomaisesti.
Tapaan miesystävääni myös kerran viikossa, mutta minulle se on liian vähän, pitänee hankkia toinenkin 😅
Voi hyvinkin toimia. varsinkin ruuhkavuosina.
Voi toimia hyvinkin. Rouvalla ei spontaania halua ole ollenkaan ja siksi ohjelmoi muuten illat täyteen muuta puuhaa, jos ei erikseen varaa seksiaikaa. Syttyy kyllä sitten.
Voisi toimia hyvinkin ja silloin tietäisi, että saisi edes sinä päivänä. Miehelle tämä kalenteriin päivän merkkaaminen meillä ei taas käy. Hän haluaa spontaania seksiä. Minä taas en, kun silloin ei voi tietää onko sitä vai eikö ole ja ei millään jaksais arvuutella enää iltasella arjen keskellä sattuuko mies haluamaan vai ei, kun ei sitä kuitenkaan millään tavoin päivän mittaan ilmaise. Ei se sitten hirveesti sytytä päivän päätteeksi väsyneenä alkaa arpomaan ja virittäyyymään tunnelmaan jos kuitenkin on turhaa. Niitä seksihaluja, kun pitäis pitää yllä vähän muutenkin.
Riippuu tietysti pariskunnasta jos asioista pääsee jonkunlaiseen kompromissiin eikä kaikessa tehdä vaan niin kuin toinen haluaa.
Meillä se on mennyt 12 vuotta miehen halujen mukaan eli joskus saattaa olla seksiä tai joskus ei, mutta naisten haluista ei pidetä minkäänlaista huolta eikä olla siitå kiinnostuneita ja joskus sit vaan spontaanisti tehdään jonkunlainen aloite ja naisen pitäis sit tuntea itsensä tosi halutuksi vaikkei viikkoihin minkäänlaista seksiin viittaavaakaan.
Eli jos saat miehen tuohon suostumaan ni kokeilkaa ihmeessä voi pelastaa aika paljon.
N47
Vierailija kirjoitti:
Sovin mieheni kanssa seksipäivän. Saan raivarin, joka on miehen syytä ja pihtaan koko päivän. Oppii se sika. KOLME vuotta ei ole tarvinnut antaa. Ja kyllä, olen feministi.
Hyvä trolli, miksi vihaat noin paljon feministejä? Jospa jättäisit heidät rauhaan.
Eri kirjoittaja. Miksi vihaan feministejä: En vihaa. Vihaan heidän näkemystään tasa-arvosta. He eivät paranna kuin omaa varoitustukkavihaansa. Feministiksi julistautuminen tuntuu siltä, että olen pyhä olento. En halua olla kukaan, joka ei aja aitoa tasa-arvoa. Lumenluonnistakin voi tehdä feministisen teon. IHAN KAIKESTA. Ja sitten hurrataan normaaleista asioista, kunhan heteromies, joka ei tunnustaudu feministiksi, vaan tasa-arvon kannattavaksi, kärsisi.
Nainen. Opettele assembleria, opettele c-kieltä. Kysy sen jälkeen palkkaa niin saat. Mutta: Kun ei feministiseen tarpeeseen sovi se, että joutuu itse ajattelemaan. Ja hei hoitajat, nostaisin teidän palkkaa tonnilla. Ja hei, ei hoitajista kiinnosta onko mies vai nainen.
En usko että toimisi. Joskus seksiä voi olla kaksi kertaa viikossa, joskus ei kahteen kuukauteen. Etukäteen ei voi tietää, sen vuoksi en suosi suunnittelua. Mennään päivä kerrallaan.
mutta hän realistina sanoi ettei ole viikossa samanlaisia päiviä.
Omasta mielestä hyvä tahti on parhaimmillaan n. joka toinenpäivä +-2pv. Nyt vaimo sanoi että se on liikaa ja hänelle sopiva tahti on 1-2krt/vko.